Alpakasso Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jo, det er verst. Light armor er tilbakestående. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lurer på hvor mange drageplasser det er på Skyrim? Jeg tror jeg har hørt de kan spawne hvor som helst og når som helst, men det er noen plasser på kartet hvor det er et drage ikon og en ''statue'' med power word. Noen som vet hvor mange? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Orc er likevel jævlig kjekt om du skal være warrior. (Ja, en sånn mannemann uten skjold selvfølgelig ) Jeg spiller som Orc, level 41. Har spesialisert meg på one handed, block og heavy armor. Det er utrolig morsomt å spille med skjold. Hvis man er flink, så er man nærmest udødelig - og block har mange morsomme perks. 1 - Slow motion når noen gjør et power attack. Man får dermed tid til å springe rundt personen før han har gjort slaget, for så å slå han bak i ryggen. Man kan også enkelt slå tilbake hvis man har shield bash, slik at motstanderen blir "stunned" (eller hva man nå kaller det). Gikk løs i en by, hvor jeg fikk 6 vakter rundt meg. Med litt fin taktikk, så tok jeg alle uten å nesten miste liv. 2 - Ikke glem den perken som er øverst, hvor man kan springe med skjoldet oppe. Det er utrolig morsomt å kaste motstandere utover fjellskrenter. Og den Berserker-abilitien som Orc har er til tider utrolig praktisk å ha. Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help? Du må nok nesten ta en aldri så liten svipptur innom våre magiske venner i Winterhold først, så skal du ikke se bort fra at de tar en liten klassetur dit. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Vet det har vært spurt om før, men det er først nå jeg har interessert meg for smithing; Hvor er det enkelt å finne/kjøpe ingots? Whiterun er en super plass. Der har du to blacksmiths som selger ingots og ore rett ved siden av hverandre. Rett ved hovedinngangen er de også, så det er enkelt å reise dit også. Og har ikke de to, så har Eorlund alltid noe oppe i Skyforge Det er to selgere i Warmaiden, men de har bare en felles butikk. Det har ingenting å si om du handler fra hun dama utenfor Warmaiden eller fyren inne. Fyren og dattera deler ikke butikk. De har forskjellig innhold og forskjellig mengde gull tilgjengelig. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Samme mengde gull med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har blandet Warrior og Mage så nå er jeg en Warrior Mage Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help? Du må nok nesten ta en aldri så liten svipptur innom våre magiske venner i Winterhold først, så skal du ikke se bort fra at de tar en liten klassetur dit. Takk. Jævlig lame at man må det, men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help? Du må nok nesten ta en aldri så liten svipptur innom våre magiske venner i Winterhold først, så skal du ikke se bort fra at de tar en liten klassetur dit. Takk. Jævlig lame at man må det, men. Du kan alltids jukse og bruke console. Neida, men Saarthal er en viktig mage utgravning så er nok derfor. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help? Du må nok nesten ta en aldri så liten svipptur innom våre magiske venner i Winterhold først, så skal du ikke se bort fra at de tar en liten klassetur dit. Takk. Jævlig lame at man må det, men. Du kan alltids jukse og bruke console. Neida, men Saarthal er en viktig mage utgravning så er nok derfor. Selv var det gjennom klasseturen jeg fikk Forbidden Legend Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=32PAPM76nOU&feature=youtube_gdata_player 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 noen som kjører full magicka/mage på sin karakter i skyrim, er litt keen på å prøve det, men vil høre fra folk som har en sånn karakter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har en Altmer Mage. Synes faktisk det er litt vanskelig, må nok bli vant med den måten å spille på. Du kommer nok ikke langt med å bare bruke Destructon. Jeg forsøker å bruke Conjuration, og summon en ally som kan tanke for meg mens jeg angriper med Destruction. Det går fint på vanlige fiender, men når de blir litt tøffere så dreper de min ally med et slag. Og jeg har ikke høy nok Conjuration til å summon noe sterkere. Et annet alternativ er å ha med en companion som tank. Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Samme mengde gull med meg. Når han er inne (alltid) og hun er ute har de både forskjellige ting til salgs og uavhengig gull. Når begge er inne er de helt synkroniserte. For min del iallefall. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kjøpte en mercenary, og stakk til ei grotte. plutselig ble han borte! Bug ? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Drept på veien? Kan skje =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Har Lydia som min companion og hu dør jo aldri, kneler mye, men dør ikke. Jeg spiller ikke på høy vanskelighetsgrad da siden jeg er mer en storyline person enn en som liker å klikke seg ihjel for å ta en fyr. Endret 26. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Etter 18 timer spilling, så er jeg tragisk nok blitt "lei" Skyrim. Jeg hadde 140 +++ timer på Oblivion!! Forstår egentlig ikke hva som går av meg, men når de har så liten og svært uinteressant main quest (hvor en sloss mot skjeletter halvparten av tiden i en evig lang hule, så blir det nok for min del. Syns slutten og alt det der var utrolig kjedelig òg. Var jo bare å bruke Scout og så bare skyte på dragen. Er også ferdig med DB, Imperial Legion og har nylig gjort Shrine of Azura. Noen som kunne gitt meg noen hint om gøye quest og ellers hva som kunne fått meg til å få glede av å spille Skyrim? Er irritert over meg selv.. Ventet på dette spillet såå fuckings lenge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har Lydia som min companion og hu dør jo aldri, kneler mye, men dør ikke. Jeg spiller ikke på høy vanskelighetsgrad da siden jeg er mer en storyline person enn en som liker å klikke seg ihjel for å ta en fyr. Kan bare dø om du banker henne ned slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå