Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orc er likevel jævlig kjekt om du skal være warrior. (Ja, en sånn mannemann uten skjold selvfølgelig :wee: )

Jeg spiller som Orc, level 41. Har spesialisert meg på one handed, block og heavy armor. Det er utrolig morsomt å spille med skjold. Hvis man er flink, så er man nærmest udødelig - og block har mange morsomme perks.

1 - Slow motion når noen gjør et power attack. Man får dermed tid til å springe rundt personen før han har gjort slaget, for så å slå han bak i ryggen. Man kan også enkelt slå tilbake hvis man har shield bash, slik at motstanderen blir "stunned" (eller hva man nå kaller det). Gikk løs i en by, hvor jeg fikk 6 vakter rundt meg. Med litt fin taktikk, så tok jeg alle uten å nesten miste liv. :D

2 - Ikke glem den perken som er øverst, hvor man kan springe med skjoldet oppe. Det er utrolig morsomt å kaste motstandere utover fjellskrenter.

Og den Berserker-abilitien som Orc har er til tider utrolig praktisk å ha.

Lenke til kommentar

Vet det har vært spurt om før, men det er først nå jeg har interessert meg for smithing; Hvor er det enkelt å finne/kjøpe ingots?

Whiterun er en super plass. Der har du to blacksmiths som selger ingots og ore rett ved siden av hverandre. Rett ved hovedinngangen er de også, så det er enkelt å reise dit også. :)

Og har ikke de to, så har Eorlund alltid noe oppe i Skyforge

Det er to selgere i Warmaiden, men de har bare en felles butikk. Det har ingenting å si om du handler fra hun dama utenfor Warmaiden eller fyren inne.

Fyren og dattera deler ikke butikk. De har forskjellig innhold og forskjellig mengde gull tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help?

Du må nok nesten ta en aldri så liten svipptur innom våre magiske venner i Winterhold først, så skal du ikke se bort fra at de tar en liten klassetur dit.

Takk. Jævlig lame at man må det, men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Noen som har gjort Forbidden Legend? Jeg kommer meg ikke inn i Saarthal fordi jeg trenger nøkkel. Help?

Du må nok nesten ta en aldri så liten svipptur innom våre magiske venner i Winterhold først, så skal du ikke se bort fra at de tar en liten klassetur dit.

Du kan alltids jukse og bruke console. Neida, men Saarthal er en viktig mage utgravning så er nok derfor.

Lenke til kommentar

Du kan alltids jukse og bruke console. Neida, men Saarthal er en viktig mage utgravning så er nok derfor.

Selv var det gjennom klasseturen jeg fikk Forbidden Legend

Lenke til kommentar

Jeg har en Altmer Mage. Synes faktisk det er litt vanskelig, må nok bli vant med den måten å spille på. Du kommer nok ikke langt med å bare bruke Destructon. Jeg forsøker å bruke Conjuration, og summon en ally som kan tanke for meg mens jeg angriper med Destruction. Det går fint på vanlige fiender, men når de blir litt tøffere så dreper de min ally med et slag. Og jeg har ikke høy nok Conjuration til å summon noe sterkere. Et annet alternativ er å ha med en companion som tank.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har Lydia som min companion og hu dør jo aldri, kneler mye, men dør ikke. Jeg spiller ikke på høy vanskelighetsgrad da siden jeg er mer en storyline person enn en som liker å klikke seg ihjel for å ta en fyr.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Etter 18 timer spilling, så er jeg tragisk nok blitt "lei" Skyrim. Jeg hadde 140 +++ timer på Oblivion!! Forstår egentlig ikke hva som går av meg, men når de har så liten og svært uinteressant main quest (hvor en sloss mot skjeletter halvparten av tiden i en evig lang hule, så blir det nok for min del. Syns slutten og alt det der var utrolig kjedelig òg. Var jo bare å bruke Scout og så bare skyte på dragen. Er også ferdig med DB, Imperial Legion og har nylig gjort Shrine of Azura. Noen som kunne gitt meg noen hint om gøye quest og ellers hva som kunne fått meg til å få glede av å spille Skyrim?

Er irritert over meg selv.. Ventet på dette spillet såå fuckings lenge.

Lenke til kommentar

Har Lydia som min companion og hu dør jo aldri, kneler mye, men dør ikke. Jeg spiller ikke på høy vanskelighetsgrad da siden jeg er mer en storyline person enn en som liker å klikke seg ihjel for å ta en fyr.

Kan bare dø om du banker henne ned slik jeg har skjønt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...