svelemoe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hjelp, etter nokre timar med speling og enda fleire ctd, såg firefox slik ut, og alt gjekk EKSTREMT treigt. Alt såg ut til å virke igjen då eg endeleg fekk lukka firefox. Men i det eg trykte på "Start på nytt", fekk eg bluescreen. irql_not_less_or_equal, trur eg. Så restarta maskina og alt virka tilsynelatande bra. Har fått denne feilen både med og utan borderless window mode. ATI Radeon HD 5850 XFX BE Intel core i7 920, ikkje overklokka(ikkje mulig, acer-maskin) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Og nederst til høyre ser man "Skjermdriveren sluttet å svare og er blitt gjenopprettet". Nyeste drivere? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 EyEFinity comparison: EyEFinity: 4:3 16:10 Så hva syntes dere? Noen andre som tidligere syntes EyEFinity er ubrukelig? Det er klart at man ser langt mer med EyEFinity. ( Det samme gjelder spill som WoW, tenk på mulighetene. ) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Og nederst til høyre ser man "Skjermdriveren sluttet å svare og er blitt gjenopprettet". Nyeste drivere? Ja, 11.11. Får også slike feil med eldre drivers. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Eyefinity blir kult når monitorer/tv får helt rammeløst design men til da nei takk for bildet oplevelsen ødlegges for mye med rammen fra monitor/tv i øyeblikket 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ser veldig ut som en varmeskadet gpu. Dessverre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Eyefinity blir kult når monitorer/tv får helt rammeløst design men til da nei takk for bildet oplevelsen ødlegges for mye med rammen fra monitor/tv i øyeblikket Det samme trodde alle vennene mine, men man merker faktisk ikke det når man spiller. Tro det eller ei, men du fokuserer på skjermen i midten, og sidesynet tar opp de to andre skjermene, de rammene er umerkbare. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ser veldig ut som en varmeskadet gpu. Dessverre. Skulle til å skrive det samme. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg merker det jeg reagerer mest på i Skyrim er antallet NPCer. Det virker fryktelig galt når det i en hovedstad som Solitude ikke bor mer enn ca 50 personer. Jeg ville gladelig har maaange flere NPCer og de kunne gjerne vært uten noen grunn eller noe, men det hadde følt mange ganger mer ekte :/ Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Mye mere kult å ha spilt skyrim med denne Endret 26. november 2011 av samco Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ser veldig ut som en varmeskadet gpu. Dessverre. Makstemp eg har sett medan eg spelar skyrim på ultra er 86C. Average på rundt 80. Er dette alt for mykje ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det høres veldig mye ut, ja. Sjekket for støv? Mest sannsynlig har skaden alt skjedd, men hvis du er heldig, så kanskje det hjelper. Endret 26. november 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ser veldig ut som en varmeskadet gpu. Dessverre. Makstemp eg har sett medan eg spelar skyrim på ultra er 86C. Average på rundt 80. Er dette alt for mykje ? Det kommer helt an på skjermkortet ditt, strømforsyningen, hva slags kjøler du har, drivere, osv. Alt har med alt å gjøre. Et skjermkort på 90C kan fungere utmerket under heavy load, mens et annet skjermkort på 80C kan så vidt fungere. Det kommer an på omstendighetene. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Kan det vere at GPU'en berre er rar når den er varm? Om den hadde vore permanent skada av varme hadde det vel sett ut som vedlegget mitt heile tida? Uansett, blåste vekk litt støv no. Var ein god del på CPU-vifta, men ganske lite synlig på skjermkortkjølaren. Slik ser vifta ut: http://techwiki.hardwarecanucks.com/productimages/6599/6599_7.jpg Har kun dette problemet i etter Skyrim. Endret 26. november 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har kun dette problemet i Skyrim. Lurer på hvor feilen kan ligge Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hater at hesten min skal leke Rambo hver gang jeg stiger av den. Den spurter på nærmeste target og prøver å drepe den, selvfølgelig så dauer den selv! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det er ikke slik at om du fullfører main questen så struper du antallet drager på samme måten som portals i oblivion vel? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ikke helt sikker, men mener å ha hørt at dragene ikke forsvinner. Har selv ikke gjennomført main-quest. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) mmhh, nydelig nordlys i Skyrim Fant et forlatt slott av noe slag med ei innestengt heks, om jeg slapp hun løs lovte hun meg en gave , oppdraget var å ta livet av søsteren funny sidemission Endret 26. november 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 mmhh, nydelig nordlys i Skyrim Fant et forlatt slott av noe slag med ei innestengt heks, om jeg slapp hun løs lovte hun meg en gave , oppdraget var å ta livet av søsteren funny sidemission Hu er noe creepy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå