Uncle Scrooge Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Når man selger noe til en merchant er det kun speech skillen din som bestemmer hvor mye du får i forhold til verdien? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 http://christwire.org/2011/11/is-skyrim-teaching-your-children-how-to-perform-rim-jobs-and-other-homo-erotic-sex-maneuvers/ :!: :!: 3 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 hehehe , fikk meg en god latter av den artikelen LNF Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) "2hander skader mye mer" er bare en av mange oneshots med dagger på drager. Uff ja for en kjip skade. Endret 26. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fy faan så jævli kjedelig. Dragene er jo de slosskampene som skal ta litt tid. Vel, har kommet til det punktet at jeg har drept 20 drager elns. og det begynner å bli litt ensformig. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) I stedet for å klage er det jo bare å sette opp vanskelighetsgraden da... Selv "fullførte" jeg spillet på Master, og det var jævlig utfordrende. Endret 26. november 2011 av Naken_Greve 2 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Spiller på expert så jeg for nok utfordringer. De jeg sikter til er at om man kan one-shotte drager blir det alt for lett. Vet ikke hvilken vanskelighetsgrad det er snakk om, men er fult mulig at det er på novice. Jeg synes dragene varier veldig, noen er alt for lett å ta, noen sirkler bare rundt i lufta og jeg må håpe å treffe med buen og andre byr på en god utfordring. Jaja, hver sin spillestil. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fullstendig mulig på vanskeligst også ja. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Dagens tips... Bruk shadowmere for easy level up Hesten dør aldri å angriper deg ikke så har bare testa destructon magic på han funker meeget bra easy level up vent en time så er magic restored rins n repeat.. update funker med 1handed 2 handed og bow oxo Endret 26. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har aldri forstått morroa i å exploite i et singleplayer-spill 6 Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Synd da for det hjelper meget bra på karakterens din.. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det nokon som kan fortelle meg kva som er best av mace, axe og sword? Er det forskjell på kor raskt ein kan slå osv? Det er slik at sverd slår fortest, så øks, så klubbe. Men jeg vil tippe DPSen din blir nokså lik samme hva du bruker. Selv brukte jeg bare sverd gjennom hele greia ettersom jeg brukte perks i det. Ok, takk for svar Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=D3MP1jJg03s 3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Synd da for det hjelper meget bra på karakterens din.. ... Som framleis kun skal konkurrere mot ei verd kor du er det einaste medvite individet. At exploiting "hjelper meget bra på karakterens din [sic]", er sjølvinnlysande - det er ikkje poenget. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 poenget er at det er en mulighet Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 poenget er at det er en mulighet du ødelegger bare for deg sjøl. Ingen som har noen tips til savegame mitt som ikke vil laste? Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nei gjør nokk ikke det siden jeg ikke merka denn exploiten etter 220 timer :!: er langt over level 60 så dette for meg er bare å fin tveke karakteren min ytteligere men en fin måte for nybegynnere å levle massivt fort opp på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Shadowmere i Skyrim er ikke udødelig. Hun har bare veldig mye liv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hesten regenerere helse fort så den er perfect for dette Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Oneshotted shadowmere ved en feiltakelse en gang ^^, Bomme med sneakattack med min 290 dmg bow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå