Aleks Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Takk for tips! Noen ide hvor jeg kan skaffe bedre daggere? Bruker bare iron daggers nå. Er i level 7. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Smith selv eller ta opp fienders daggere (jo lenger inn i spillet du er jo bedre våpen dropper de...) Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Takk for tips! Noen ide hvor jeg kan skaffe bedre daggere? Bruker bare iron daggers nå. Er i level 7. hvis du har /finner et våpen som er enchantet ,finn deg et arcane ench.bord og disenchant dette våpenet.Våpenet blir ødelagt men du har lært deg et enchant(feks firedamage).Dette kan du bruke på daggerne dine,men du må ha en fylt soulgem. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ehm, King Arthur/Excalibur easter egg? Artig 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 For the love of God. Kjøp det, støtt de som faktisk utvikler dette spillet. Funker å prøve det i som pirat først og se om det er noe for deg. Men kjøp det dersom du liker spillet. How about no. Har andre spill jeg kan kjøpe, dem taper ingenting på at jeg ikke kjøper spillet. Ett spill nei, men du og en million andre blir penger. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Blir det veldig vanskelig å satse på å gå dual wield med 2 daggere? Klarer jo ikke og blokkere og bruker light armor så jeg tar i mot endel damage. Er det bedre å satse på sverd og skjold? Når jeg sniker meg rundt bruker jeg som sagt dobbel oppgraderte (smithing) Blade of Woe (herre det rocker), og en oppgradert Glass Bow jeg fant en plass. Jeg har lite problem med blokking uten at jeg er så langt inn i spillet enda (lvl 26, drept 3 drager i dragequestlinen, gjort Brotherhood linja) mest fordi jeg dreper alt før det får slått noe særlig pga 100 sneak, dobbel backstabdamage fra gloves og god skade fra archery-, onehanded- og sneakperks. Og kanskje fordi jeg har gått ca 1/2 ratio health og energi (hva nå enn det heter i spillet, glemmer det av). Jeg vet ikke helt pointet med å gå dual, for jeg pleier få drap på første sneak-stab eller første sneak-shot med buen... hmm... Takk for tips! Noen ide hvor jeg kan skaffe bedre daggere? Bruker bare iron daggers nå. Er i level 7. Hvis du starter questlinen til Dark Brotherhood vil du få 1 Blade of Woe. 2 dersom du har høy pickpocketskill og har perken som lar deg pickpocket våpen ut av hendene til folk, da kan du ha 2 blades of woe. Noe jeg anbefaler på det sterkeste. Fantastiske daggers. Men 1 er mer enn nok . Endret 25. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det noen detect life enchants i Skyrim? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Level 35 nå ... Kanskje på tide og gjøre noen quests? 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det noen detect life enchants i Skyrim? Det finnes i hvert fall spells som gjør det. Usikker på om du kan få items med samme buffs, à la Gray Fox Mask fra Oblivion. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Level 35 nå ... Kanskje på tide og gjøre noen quests? Hva har du gjort da? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kvifor har eg slike merkelige kantar rundt våpen/skjold? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 tror det er fordi du har magiske våpen og skjold Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kvifor har eg slike merkelige kantar rundt våpen/skjold? Har sånn jeg også. Aner ikke hva det kommer av :S Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Har slikt selv. Kanskje det har no med shaderne å gjøre? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 tror det er fordi du har magiske våpen og skjold Nope, ikkje enchanted, ikkje forbetra på grindstone/workbench. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dumt spørsmål kanskje, men hva er max level? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Så vidt jeg vet får man bare XP gjennom å trene på en skill, så f.eks. om man har 100 i archery vil man ikke levle/få mer xp ved å bruke det. Så max level må vel være så langt man kommer når man har makset alle skillsene til 100, har hørt den ligger på 81. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dumt spørsmål kanskje, men hva er max level? 50. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Er det et max level? Hvor mange skilltrees er det mulig å fylle helt? Endret 25. november 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Max level ut ifra skills er vel 81. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå