Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke problemet ditt jeg? Er det at du sliter med å gjøre ferdig quests?

Jeg sliter med å finne alle questene som alle folk sier det er her. Som han jeg quoter under her.

Øh. Jeg har vel typ 10-15 aktive quests nå samt en 20-30 ting jeg skulle ha gjort under "Miscellaneous", så det er haugevis med quests. De dukker opp her og der, snakk med alle, noen får man ved å overhøre samtaler, noen ved å lese bøker (ja, faktisk), og så videre. Er haugevis med quests, sånn sett.

Nå har jeg bare vært i Witherun eller den, det er vel by nummer 1. Har vel 5 aktive og muligens 3 Mischellaneous. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de første questene skal ligge på andre siden av jordkloden. =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det. Men med poeng i LA vil man slippe å vente til man har 70 i skill, samt slippe å bruke poeng der. Det er ingen tvil om at man får mer armor fra HA, men ettersom man sjeldent drar veldig nytte av dette (spesielt som man øker i nivå og får flere egenskaper) vil man nok være minst like tjent med å sette poeng i et annet skill-tre.

Nå har jeg bare vært i Witherun eller den, det er vel by nummer 1. Har vel 5 aktive og muligens 3 Mischellaneous. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de første questene skal ligge på andre siden av jordkloden. =/

Quests kommer. Akkurat det trenger du ikke å uroe deg over :p Grunnen for at noen tar deg til andre siden av kartet er nettopp så du skal reise dit og oppdage nye ting, få nye quests osv. Men prat med folk, spesielt de som snakker høylytt, så får du nok quests skal du se :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Jeg klarer fint å snike med Heavy Armor også, jeg. It's all about the silent movements. Det er en heavy armor-perk man kan ta med 70 i HA-skill som også fjerner både movement penalty og vekten av armor man har på seg, så personlig synes jeg HA is teh shitz.

Det "klonker" når en går. Mye viktigere enn om det faktisk er bra eller ikke xD.

Lenke til kommentar

Er du ute etter mer lokale quest går du på vertshusene og snakker med folkene der.

Der finner jeg bare folk som skal ha mjød eller 1kr av meg :D:w00t:

Lenke til kommentar

Er spawn av drager random eller er de på bestemte lokasjoner?

Kom plutselig 3 stk på samme sted igår..Skjedde etter en fast travel fra en stor by til et lite "tettsted".

Både og. Det kan spawne "unnamed" drager overalt når som helst, mens det er scriptede events som reiser drager med unike navn på visse steder til en viss tid. Du får et "Dragon Burial Site Map" av Daphne i Riverwood som vel skal vise de stedene hvor det er scriptet.

Lenke til kommentar

Om du møter 3 drager så har det etter all sannsynligvis (av egne erfaringer) skjedd en fødsel i forkant. Der jeg forstår at ene er faren, ene er moren og den tredje (som ofte flykter til slutt) er barnet.

EDIT: Drager.. Ikke dager

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar

Om du møter 3 drager så har det etter all sannsynligvis (av egne erfaringer) skjedd en fødsel i forkant. Der jeg forstår at ene er faren, ene er moren og den tredje (som ofte flykter til slutt) er barnet.

EDIT: Drager.. Ikke dager

Hæ? Drager som føder? Tror du roter litt nå. Alle dragene i spillet i Skyrim kommer fra:

Tidligere drepte drager som blir vekket til live igjen gjennom kraften til hoveddragen.

Lenke til kommentar

heisann kjære ulv i fåreklær.

Jeg har et spørsmål til dere.

Takler pcn min skyrim greit/ bra trur dere? ( unnskyld om eg poster dette i feil tråd, vet det er mange som sikkert har spurt om det. Leste i skyrim faq tråden om systemkravene men greit med litt tilbakemeldinger fra dere og.)

Systemspecs.:

Bærbar Acer

IntelCore i3 330M 2,13Ghz, 3m L3 cache

ATI mobility radeon hd 5650 1024mb

4 GB ram (hvorav selvfølgelig en 20-25% går til windows 7)

500gb hdd

Jeg er sykt kin på å skaffe meg skyrim til pc ( vil ikke ha det til konsoll) og er ikke ekstremt kresen på grafikk. Det må se noenlunde pent ut og gå uten lagg. Egentlig det siste som er aller viktigast for meg. Så om systemet ikke klarer å kjøre det noe godt nå så vente eg til eg får meg en bedre pc.

Ka trur dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...