Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Stemmer også, jo større Soul Gem (med større soul), jo flere charges. Vær oppmerksom på at du fort kan fylle en Grand Soul Gem med en Lesser Soul om du ikke har tomme Lesser Soul Gems. Mens vi er inne på det, jeg har en haug Soul Gem Fragments. Hva faen skal jeg med dem? Kan jeg sette dem sammen noe sted? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hehe, det hadde jeg også, fant aldri ut av det (lurte på å bygge dem sammen til en stor grand soul gem men funka dårlig) Så endte med at jeg bare solgte alt sammen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Putt dem i en Display Case eller selg dem. Junk. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nei, du får ikke gjort noe nyttig ut av soul gem fragments bortsett fra å selge dem. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kanskje man får bruk for det i en DLC. Derfor velger jeg å ta vare på alt jeg finner. Om det er en jern kjele eller kost så havner det i inventory. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hahaha, den var festlig Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Og allerede blitt postet Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hahaha, en god latter nå på formiddagen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Joda, men den var liksom så relevant til emnet her at den fortjente en repost. 4 Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Og allerede blitt postet Spiller det virkelig noen rolle om det er en repost? Fysjameg, folk nå for tiden. Altfor opphengt i små detaljer. 5 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kommentaren "Og allerede blitt postet" blir like unødvendig Men nok om det. Noen som har funnet Headsman Axe eller hva den heter? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan har det seg at alle skryter av at man aldri blir ferdig med quests? I første landsbyen etter drageangrepet på Helgen så er det 1-2 quests. Hvis du tar med blacksmith-duden. Så kommer man til Witherun (eller hvordan man skreve det) og der finner jeg vel muligens 4, etter å ha pratet med alle :S Og disse er type 10 mil unna. Og da mener jeg det er litt vrient å bli ferdig med en by, for så å gå videre da du må igjennom flere byer for å komme til disse questene fra by nummer en. Har jeg misset utrolig mye eller er det sånn det er lagt opp? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg ser ikke problemet ditt jeg? Er det at du sliter med å gjøre ferdig quests? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Øh. Jeg har vel typ 10-15 aktive quests nå samt en 20-30 ting jeg skulle ha gjort under "Miscellaneous", så det er haugevis med quests. De dukker opp her og der, snakk med alle, noen får man ved å overhøre samtaler, noen ved å lese bøker (ja, faktisk), og så videre. Er haugevis med quests, sånn sett. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal putte poeng i light eller heavy armor, dog har bestemt meg at jeg skal bruke sverd og skjold, samt bue enkelte ganger, liker også å ha muligheten til å snike litt i ny og ned, men dette er bare ved enkelte anledninger når jeg ikke helt føler for å denge meg igjennom en haug folk. Med tanke på det, hva vil passe best til karakteren? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ja, men er nå bare å gjøre en ting av gangen det? Har satt Skyrim på vent til etter eksamen for øyeblikket, men sånn jeg hadde det da jeg spilte var at jeg satt meg som mål å gjøre quests i f.eks østre delen av Skyrim. Og da gjorde jeg kun quests jeg fikk der (Riften f.eks.). Misc quests er som regel korte, så hvis du vil tømme den tar det ikke lange tiden i motsetning til de andre Det at det er mange quests er jo litt av sjarmen med Skyrim. Masse å gjøre, mange reisemål med questrelaterte ting osv. Tror det å ha det travelt i Skyrim ikke er veien å gå Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal putte poeng i light eller heavy armor, dog har bestemt meg at jeg skal bruke sverd og skjold, samt bue enkelte ganger, liker også å ha muligheten til å snike litt i ny og ned, men dette er bare ved enkelte anledninger når jeg ikke helt føler for å denge meg igjennom en haug folk. Med tanke på det, hva vil passe best til karakteren? Lightarmor vil i det lange løp være bedre enn Heavy Armor. Personlig mener jeg at HA kun ser bedre ut, men man har mer nytte av LA. LA gir også flere muligheter til å prøve forskjellige spillestiler. Dessuten syns jeg ikke at det å ha HA hjelper stort når du møter en sinna jævel som har en 2h slegge. Da vil man ikke ta skade uansett. Og spells kan øke armor rating skulle man føle at LA gir for lite armor i visse tilfeller. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Heavy armor som er oppgradert gir jo ganske mye mer armor. Skal du ha light armor så må det være fordi man har grunnlag for det som sneak attack osv. Skal man hakke og slashe så er heavy desidert best. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg klarer fint å snike med Heavy Armor også, jeg. It's all about the silent movements. Det er en heavy armor-perk man kan ta med 70 i HA-skill som også fjerner både movement penalty og vekten av armor man har på seg, så personlig synes jeg HA is teh shitz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå