Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Herregud for en stemning det er i dette spillet.. har ikke ord.

Kan tusle rundt å bare utforske i timevis, rett og slett fordi omgivelsene ser så utrolig lekre ut!

Gah, skulle hatt en prat med idioten som fant ut at Skyrim og BF3 skulle lanseres så jævla tett på hverandre :p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp med mine nye våpen:O Jeg gikk fra twohander til to Deadric sverd(Legendary) og skal starte levling i onehander-treet.

Når jeg gikk med two-hander var det jo lett å bytte mellom våpen ettersom jeg bare binder èn knapp, men nå som jeg går med to weps finner jeg ikke ut hvordan jeg kan binde slik at begge sverdene blir equippa på en gang:S

Jeg har lagt Daedric Sword i favourite-lista, men når jeg går til listen står det bare "Daedric Sword(2)", ikke to nedenfor hverandre. Det går heller ikke an å binde både L og R i favourite, så jeg må gå i inventory for å equippe begge samtidig om jeg f.eks. skal skifte fra healing.

Jeg blir frustrert. Har liksom kasta bort items for å lage et irritasjonsmoment.

EDIT: Skrivefeil

Endret av Reap
Lenke til kommentar
Når jeg gikk med two-hander var det jo lett å bytte mellom våpen ettersom jeg bare binder èn knapp, men nå som jeg går med to weps finner jeg ikke ut hvordan jeg kan binde slik at begge sverdene blir equippa på en gang:S

Hm merkelig... Mener jeg equippet to kliss like sverd en gang på samme lina (type Iron Sword X2) ved å gå på hotkey lista og klikke venstre museknapp og deretter høyre museknapp så det står både L og R på linja, deretter fikset dem til 1 og når jeg byttet til bue og trykte 1 fikk jeg dem begge i dualwield.

Lenke til kommentar

Kansje dumt spørsmål, men er noen av disse modsene beregnet for spesielle oppløsninger? Mener at du kunne velge mellom 2048 x 2048 eller 1024 x 1024 på noen. Det virker jo for meg som noen merkelige oppløsninger..

Lenke til kommentar

Jo mer VRAM(videominne) du har jo større textures klarer du. I de enkleste former såklart.

Med et Nvidia GTX570 så kan jeg vel velge det høyeste?

Var litt skuffet over grafikken (knall spill), men gleder meg til å kunne gjøre spillet skikkelig vakkert :)

Endret av jantommy
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her. Spiller på PS3, og den siste timen har jeg hatt en pil stikkende ut av armen. Har prøvd å sove, hvile, skifte klær, loade en tidligere save, til og med slått av spillet og startet det på nytt. Men neida, pilen er der og irriterer vettet av meg. Startet nylig en ny karakter, så skal jeg restarte alt trenger jeg bare å spille ca to timer om igjen. (hadde det vært en av de to andre snakker vi 24+ timer.) Noen som har et tips hvordan jeg blir kvitt den pilen?

Åpne konsollen, bruk 'sexchange' to ganger, det refresher spillmodellen. ;)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her. Spiller på PS3, og den siste timen har jeg hatt en pil stikkende ut av armen. Har prøvd å sove, hvile, skifte klær, loade en tidligere save, til og med slått av spillet og startet det på nytt. Men neida, pilen er der og irriterer vettet av meg. Startet nylig en ny karakter, så skal jeg restarte alt trenger jeg bare å spille ca to timer om igjen. (hadde det vært en av de to andre snakker vi 24+ timer.) Noen som har et tips hvordan jeg blir kvitt den pilen?

Åpne konsollen, bruk 'sexchange' to ganger, det refresher spillmodellen. ;)

Kan ikke det på ps3 ;)

Jeg hadde samme problemet med at en companion hadde en frostbolt i seg, men den forsvant barre plutselig :p

Lenke til kommentar

Mulig dette er forklart her i tråden før ett sted men er det noen som har en grei forklaring på hva det charge meteret man kan stille på når man enchanter våpen er for noe? Ser at den har maks 14 (frost damage) uansett om det brukes petty eller grand soul? Og hva er de tallene til høyre for der man justerer som blir mindre jo høyere du justerer chargen?

Lenke til kommentar

Oj, er det det det er ja. Syntes å huske det sto 8, det vil da si 8 stk hugg før den da er utlada og må enchantes på nytt det da :p Regner da med at om jeg hadde brukt en Grand soul istedenfor petty/lesser så hadde det ti doblet det tallet eller noe slikt om jeg har forstått dette rett.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...