thyes Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Herregud for en stemning det er i dette spillet.. har ikke ord. Kan tusle rundt å bare utforske i timevis, rett og slett fordi omgivelsene ser så utrolig lekre ut! Gah, skulle hatt en prat med idioten som fant ut at Skyrim og BF3 skulle lanseres så jævla tett på hverandre 3 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg trenger hjelp med mine nye våpen:O Jeg gikk fra twohander til to Deadric sverd(Legendary) og skal starte levling i onehander-treet. Når jeg gikk med two-hander var det jo lett å bytte mellom våpen ettersom jeg bare binder èn knapp, men nå som jeg går med to weps finner jeg ikke ut hvordan jeg kan binde slik at begge sverdene blir equippa på en gang:S Jeg har lagt Daedric Sword i favourite-lista, men når jeg går til listen står det bare "Daedric Sword(2)", ikke to nedenfor hverandre. Det går heller ikke an å binde både L og R i favourite, så jeg må gå i inventory for å equippe begge samtidig om jeg f.eks. skal skifte fra healing. Jeg blir frustrert. Har liksom kasta bort items for å lage et irritasjonsmoment. EDIT: Skrivefeil Endret 25. november 2011 av Reap Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ble møkklei av å lete etter Deadric arrows så jeg brukte console. Litt små juks her og der. Hvis ikke er det bare uutholdelig mye leting. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sjekk om pila er i inventory. Drop den hvis den er der. Evt drop alle piler. Har droppet alt og spasert rundt naken med en pil i armen. (morsomt nok gikk jeg naken bort til konen min. Hun rygget bak og sa "What the...!") (riktignok gjør hun det stadig når jeg kommer for nært, men likevel.) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Forsvinner også ofte om man plukker opp nye piler (av samme type). Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Når jeg gikk med two-hander var det jo lett å bytte mellom våpen ettersom jeg bare binder èn knapp, men nå som jeg går med to weps finner jeg ikke ut hvordan jeg kan binde slik at begge sverdene blir equippa på en gang:S Hm merkelig... Mener jeg equippet to kliss like sverd en gang på samme lina (type Iron Sword X2) ved å gå på hotkey lista og klikke venstre museknapp og deretter høyre museknapp så det står både L og R på linja, deretter fikset dem til 1 og når jeg byttet til bue og trykte 1 fikk jeg dem begge i dualwield. Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Gidder du å liste modsa du bruker? Har nok de fleste jeg og, men sikkert noen jeg mangler. Glowing Ore Veins 300 Detailed Bodies High Quality Eyes No more blocky faces Detailed Faces v2 Enchanced Night FXAA Post Process Injector Enhanced Blood Textures Time on Loading Screens Vurts Skyrim Flora Overhaul Skyrim Sunglare V2 HQ Texture Pack for Whiterun Main Font Replacer Skyrim HD - 2k Textures HD Furniture and Barrels Realistic Water Textures Armor Improvement Detailed Lips Bildene kommer igjen: ( Har desverre ikke fått tatt så mange nye bilder etter texture mods'a. ) Kansje dumt spørsmål, men er noen av disse modsene beregnet for spesielle oppløsninger? Mener at du kunne velge mellom 2048 x 2048 eller 1024 x 1024 på noen. Det virker jo for meg som noen merkelige oppløsninger.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er texture size og ikke screen resolution Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er texture size og ikke screen resolution Ok, takk for svar. Men hva avhenger det av iht til hvilken jeg skal velge da? Høyere texture size på kraftigere maskiner? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jo mer VRAM(videominne) du har jo større textures klarer du. I de enkleste former såklart. Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jo mer VRAM(videominne) du har jo større textures klarer du. I de enkleste former såklart. Med et Nvidia GTX570 så kan jeg vel velge det høyeste? Var litt skuffet over grafikken (knall spill), men gleder meg til å kunne gjøre spillet skikkelig vakkert Endret 25. november 2011 av jantommy Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Trenger litt hjelp her. Spiller på PS3, og den siste timen har jeg hatt en pil stikkende ut av armen. Har prøvd å sove, hvile, skifte klær, loade en tidligere save, til og med slått av spillet og startet det på nytt. Men neida, pilen er der og irriterer vettet av meg. Startet nylig en ny karakter, så skal jeg restarte alt trenger jeg bare å spille ca to timer om igjen. (hadde det vært en av de to andre snakker vi 24+ timer.) Noen som har et tips hvordan jeg blir kvitt den pilen? Åpne konsollen, bruk 'sexchange' to ganger, det refresher spillmodellen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Pilene som "forblir" irriterer ikke så mye, det er verre med de is-spikene som står tvers gjennom skjold og overkropp som aldri forsvinner. De er knakende irriterende. Hvilken spell er det, forresten? Edit: nvm, er obviously "Ice spike". Endret 25. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Trenger litt hjelp her. Spiller på PS3, og den siste timen har jeg hatt en pil stikkende ut av armen. Har prøvd å sove, hvile, skifte klær, loade en tidligere save, til og med slått av spillet og startet det på nytt. Men neida, pilen er der og irriterer vettet av meg. Startet nylig en ny karakter, så skal jeg restarte alt trenger jeg bare å spille ca to timer om igjen. (hadde det vært en av de to andre snakker vi 24+ timer.) Noen som har et tips hvordan jeg blir kvitt den pilen? Åpne konsollen, bruk 'sexchange' to ganger, det refresher spillmodellen. Kan ikke det på ps3 Jeg hadde samme problemet med at en companion hadde en frostbolt i seg, men den forsvant barre plutselig Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Som jeg sa... pilen forsvinner når du blir truffet av en annen pil. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Mulig dette er forklart her i tråden før ett sted men er det noen som har en grei forklaring på hva det charge meteret man kan stille på når man enchanter våpen er for noe? Ser at den har maks 14 (frost damage) uansett om det brukes petty eller grand soul? Og hva er de tallene til høyre for der man justerer som blir mindre jo høyere du justerer chargen? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kraft på charge kontra antall uses før du må "reloade" med en ny soul gem, er det vel? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Oj, er det det det er ja. Syntes å huske det sto 8, det vil da si 8 stk hugg før den da er utlada og må enchantes på nytt det da Regner da med at om jeg hadde brukt en Grand soul istedenfor petty/lesser så hadde det ti doblet det tallet eller noe slikt om jeg har forstått dette rett. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå