Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Det er en forskjell, krigere finnes og fantes i virkligheten, magi finnes ikke, ei heller drager og vampyrer. Jeg klaget ikke på at du ville være totalt caster, jeg klaget på at kriger automatisk skulle bety at man bruker 2 hånd våpen, som om det var mer mannelig eller elite.

 

Selv blodtørstige barbarer brukte ofte skjold, bare fordi man er smart og vil ha litt ekstra beskyttelse betyr ikke at man er noe mindre kriger.

Jeg beklager om jeg har såret machohjertet ditt gunfreak, for jeg var aldri seriøs (jeg er det ikke nå heller sinnaklumpen min). Forresten, takk for oppklaringen rundt drager og vampyrer.

 

Skjold er forresten for pyser :wee:

Endret av Runar waits for alice
Fjernet unødvendig sitatpyramide.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var man ferdig med mainquest! :new_woot: Har bare krigen og Companions igjen av slike store ting. Etter dette skal jeg prøve meg på en pure mage. Gleder meg!

 

Er det stor dmg foskjell mellom 1 handed eller 2 handed vaapen?(melee)

 

Selv har jeg opplevd absolutt størst dmg output med dualwielding. Slakta Alduin på 4-5 power attacks.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

I andre RPG-spill er alltid 1h raskere og dermed omtrent likt på damage output som treige 2H-våpen som gjør deg mere sårbar for treff mens du svinger sverdet, men slår mye hardere når du treffer.

 

Litt som å sette en lettvektsbokser mot en tungvektsbokser. Lettvektsbokseren slår kanskje 10 slag for hvert slag tungvektsbokseren gjør, men kan bli knocka ut med det ene slaget.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

For the love of God. Kjøp det, støtt de som faktisk utvikler dette spillet. Funker å prøve det i som pirat først og se om det er noe for deg. Men kjøp det dersom du liker spillet.

How about no. Har andre spill jeg kan kjøpe, dem taper ingenting på at jeg ikke kjøper spillet.

 

De taper 3-600 kr på ditt salg. Pluss de du seeder til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det nokon som veit korleis ein kan resette perks? Eller må eg bare lage ein heilt ny konto?

 

Du må bruke player.removeperk <perkID> på de du vil fjerne, og så bruke player.addperk <perkID> for å legge til perk.

 

Jeg holdt på i 2 timer i går med å rote i consoll.

 

For å finne ut ID'en til perks så må du skrive help "perk name" 4, feks: help "barbarian" 4, da får du opp perkID og andre ting som har barbarian i navnet, feks quests, items osv.

 

 

Meeeen, motstå fristelsen å leke for mye... Jeg endte opp med full Daedric armor med beste enchants + Daedric Bow og arrows...

 

Jeg har så klart skiftet tilbake nå, da jeg fant ut at jeg var waaaay too imba. Drepte Mammoth med 2 piler, når jeg tidligere har brukt 30 :p

Tusen takk for svar, men skjønnar ikkje heilt korleis eg får finne ut perk ID. Om eg skal fjerne perks frå feks destruction, korleis finn eg ut kva som er ID til destruction?

 

Hvis du skal fjerne Destruction.

 

Så skriver du først: help "Destruction" 4

 

Så dukker det opp id'en til ALT som har "destruction" i navnet. Det står helt til venstre hva type det er. Perk for... uhm, perk :D

 

Deretter skriver du: player.addperk/removeperk <perkid>.

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit korleis ein kan resette perks? Eller må eg bare lage ein heilt ny konto?

 

Du må bruke player.removeperk <perkID> på de du vil fjerne, og så bruke player.addperk <perkID> for å legge til perk.

 

Jeg holdt på i 2 timer i går med å rote i consoll.

 

For å finne ut ID'en til perks så må du skrive help "perk name" 4, feks: help "barbarian" 4, da får du opp perkID og andre ting som har barbarian i navnet, feks quests, items osv.

 

 

Meeeen, motstå fristelsen å leke for mye... Jeg endte opp med full Daedric armor med beste enchants + Daedric Bow og arrows...

 

Jeg har så klart skiftet tilbake nå, da jeg fant ut at jeg var waaaay too imba. Drepte Mammoth med 2 piler, når jeg tidligere har brukt 30 :p

Tusen takk for svar, men skjønnar ikkje heilt korleis eg får finne ut perk ID. Om eg skal fjerne perks frå feks destruction, korleis finn eg ut kva som er ID til destruction?

 

Hvis du skal fjerne Destruction.

 

Så skriver du først: help "Destruction" 4

 

Så dukker det opp id'en til ALT som har "destruction" i navnet. Det står helt til venstre hva type det er. Perk for... uhm, perk :D

 

Deretter skriver du: player.addperk/removeperk <perkid>.

Tungvindt. Dessuten fekk eg ikkje opp noko slik når eg gjorde det. Fekk iallfall ikkje scrolle opp for å sjå om det var fleir.

Lenke til kommentar

I andre RPG-spill er alltid 1h raskere og dermed omtrent likt på damage output som treige 2H-våpen som gjør deg mere sårbar for treff mens du svinger sverdet, men slår mye hardere når du treffer.

 

Litt som å sette en lettvektsbokser mot en tungvektsbokser. Lettvektsbokseren slår kanskje 10 slag for hvert slag tungvektsbokseren gjør, men kan bli knocka ut med det ene slaget.

 

Tohåndsvåpen er ikke treger enn enhånds i virkeligheten. Kikk på fekteklipp på youtube.

 

Og en tungvekter slår ikke tregere enn en lettvekter =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...