GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er oppi 79 timer. er det noen steder man kan se hvor mange timer man har spilt? steam Og viss du venter litt på load filen kommer det opp.. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er oppi 79 timer. er det noen steder man kan se hvor mange timer man har spilt? steam Og viss du venter litt på load filen kommer det opp.. Men jeg spiller på xbox. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dark Brotherhood Quest Hvor kan jeg få gjemt liket til orcen slik at jeg får optional complete? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er oppi 79 timer. er det noen steder man kan se hvor mange timer man har spilt? steam Og viss du venter litt på load filen kommer det opp.. Men jeg spiller på xbox. Akurat da venter du litt når du skal loade så står det der. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Spørsmål om en Dark Brotherhood Quest. (første spoiler tag gir et hint på hvilken quest der er snakk om.) Ang. kokke-questen Hvor kan jeg få gjemt liket til orcen slik at jeg får optional complete på kokke-questen Endret 24. november 2011 av Lexiboij Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dark Brotherhood Quest Hvor kan jeg få gjemt liket til orcen slik at jeg får optional complete på kokke-questen bak tønner og slikt i kjellern 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skal lage en ny character som skal gaa imperial veien, han skal ha heavy armor, 1 handed/2handen vaapen, conjuration, restoration og archery. Er det noe problem i dette? Er fremdeles noob i dette... Lurer ogsaa veldig mye om jeg skal velge 1 handed eller 2 handed i dette tilfellet, noen som har litt erfaring som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dark Brotherhood Quest Hvor kan jeg få gjemt liket til orcen slik at jeg får optional complete på kokke-questen bak tønner og slikt i kjellern Må jeg gå ut av rommet? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Drepe Paarthurnax er ikke en del av main quest line Hvor går "main quest line" da hen? http://i.imgur.com/UaW9J.jpg Supertips til deg og alle andre som lurer på om quests er deler av main quest, eller andre ting. 1 Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er oppi 79 timer. er det noen steder man kan se hvor mange timer man har spilt? steam Og viss du venter litt på load filen kommer det opp.. Men jeg spiller på xbox. Akurat da venter du litt når du skal loade så står det der. Mener du på startmenyen? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er oppi 79 timer. er det noen steder man kan se hvor mange timer man har spilt? steam Og viss du venter litt på load filen kommer det opp.. Men jeg spiller på xbox. Akurat da venter du litt når du skal loade så står det der. Mener du på startmenyen? Eller i game meny. Du kan f.eks gå innpå load istedenfore continue holde over loaden litt så kommer tiden. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 2H 4life, ingenting er som å onehitte stort sett alt som måtte være dum nok til å komme nært. Skal man være warrior så skal man være warrior, akkurat som når jeg er caster, så er jeg 100% caster. Hadde de hatt realistiske slirer og tohåndsvåpen så hadde det vært no. ja,men han tok nesten livet av meg igår. Eg kom borti skapet, da var han på vei ned i hove på meg, men eg fikk tatt imot Ai, han som er så piggete =P Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er oppi 79 timer. er det noen steder man kan se hvor mange timer man har spilt? steam Og viss du venter litt på load filen kommer det opp.. Men jeg spiller på xbox. Akurat da venter du litt når du skal loade så står det der. Mener du på startmenyen? Eller i game meny. Du kan f.eks gå innpå load istedenfore continue holde over loaden litt så kommer tiden. Skjønner hva du mener nå takk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Enig. Sverd + skjold-combo er langt mer effektivt enn noe annet. Shield bash er latterlig nice, og block gir deg masse beskyttelse. Samtidig får du uansett ikke slått så mye raskere om du bytter ut skjoldet med et sverd til 2H 4life, ingenting er som å onehitte stort sett alt som måtte være dum nok til å komme nært. Skal man være warrior så skal man være warrior, akkurat som når jeg er caster, så er jeg 100% caster. Viss du ser på krigersamfunn der man har krigere er skjold ofte standar utrusting. Zulu, vikinger osv. Eneste store untaket er Samuraier. Men langt fra alle av dem bruker 2H Neimen captein-realisme, jeg var ikke klar over at du var her inne. Jeg for min del springer rundt å skyter ildkuler ut av nevene sånn ellers i skyrim når jeg jakter på vampyrer og drager til det med vanskelighetsgrad så har jeg ikke merket så mye til det, spiller på expert, har ikke hatt store problemer. Moser løs det jeg klarer i fighten, stikker av litt, healer med resto. Så hopper jeg inn i det igjen. Ut dps'er stort sett alt som er, så lenge jeg tar ut mages først så går det fint. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dark Brotherhood Quest Hvor kan jeg få gjemt liket til orcen slik at jeg får optional complete på kokke-questen bak tønner og slikt i kjellern Må jeg gå ut av rommet? Han gjorde det veldig enkelt for meg, for når jeg kom dit og snakked med innkeeper gikk orcen ut og stilte seg på havna. "Please shoot me so I will fall in the lake narutally" XD 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Enig. Sverd + skjold-combo er langt mer effektivt enn noe annet. Shield bash er latterlig nice, og block gir deg masse beskyttelse. Samtidig får du uansett ikke slått så mye raskere om du bytter ut skjoldet med et sverd til 2H 4life, ingenting er som å onehitte stort sett alt som måtte være dum nok til å komme nært. Skal man være warrior så skal man være warrior, akkurat som når jeg er caster, så er jeg 100% caster. Viss du ser på krigersamfunn der man har krigere er skjold ofte standar utrusting. Zulu, vikinger osv. Eneste store untaket er Samuraier. Men langt fra alle av dem bruker 2H Neimen captein-realisme, jeg var ikke klar over at du var her inne. Jeg for min del springer rundt å skyter ildkuler ut av nevene sånn ellers i skyrim når jeg jakter på vampyrer og drager til det med vanskelighetsgrad så har jeg ikke merket så mye til det, spiller på expert, har ikke hatt store problemer. Moser løs det jeg klarer i fighten, stikker av litt, healer med resto. Så hopper jeg inn i det igjen. Ut dps'er stort sett alt som er, så lenge jeg tar ut mages først så går det fint. Det er en forskjell, krigere finnes og fantes i virkligheten, magi finnes ikke, ei heller drager og vampyrer. Jeg klaget ikke på at du ville være totalt caster, jeg klaget på at kriger automatisk skulle bety at man bruker 2 hånd våpen, som om det var mer mannelig eller elite. Selv blodtørstige barbarer brukte ofte skjold, bare fordi man er smart og vil ha litt ekstra beskyttelse betyr ikke at man er noe mindre kriger. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Any ideas? Her er liste over de fleste perk IDs, om ikke alle. Gjør som Tiugama sa. For eksempel om du skal fjerne Destruction Dual Casting skriver du "player.removeperk 000153CF" i console. 000153CF er da ID'en til perken. Det samme gjelder om du vil legge til perks, "player.addperk 000153CF" Takkar å bukkar!!! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Poison of weakness to poison. Heldigvis får jeg en del septims for den da jeg aldri kommer til å bruke den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Poison of weakness to poison. Heldigvis får jeg en del septims for den da jeg aldri kommer til å bruke den. I put poison in your poison so you can poison while you poison Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Poisons bruker du på våpenet ditt, så neste slaget gir "weakness to poison". Men det er vel ikke alt for mange poison-spells i spillet uansett Et sverd med "weakness to frost 50%" kan jo kombineres med frost-spells f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå