Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Da satt man med EyEfinity; 1920x1080 x3 skjermer. Koselig. :)

 

Tenker på dette eg og, men det flytter ikkje heilt fint. Har 6990, men det er jo ein del grafiske feil, latt som eg er so orker eg ikkje fikse det, vil berre spile.

 

Veit det er muligt å få bedre ytelse, men eg venter til AMD kommer med rette drivere selv.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lengre loading tider, dårligere grafikk og ikke minst mangel på mods. Hvis du har en oppegående PC, hvorfor gå for PS3? :ermm:

Enig. Mye bedre opplevelse å spille på PC når Creaton Kit har vært ute en stund.

Total conversions, sikkert nye quests, steder o.s.v.

Du får rett og slett mer innhold på PC p.g.a. mod community.

Lenke til kommentar

Viss du har bra nok PC, er det egentligt ikkje eit spørsmål.

 

alt som folk sier + Du kan jo alltids koble til ein 360 kontroll, da forandre heile interfacen seg :)

 

Noen som veit mulighetene med mods.

 

Kan man liksom lage ein ny Camp, som kan sende deg i nye caves osv?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Viss du har bra nok PC, er det egentligt ikkje eit spørsmål.

 

alt som folk sier + Du kan jo alltids koble til ein 360 kontroll, da forandre heile interfacen seg :)

 

Noen som veit mulighetene med mods.

 

Kan man liksom lage ein ny Camp, som kan sende deg i nye caves osv?

 

Ja, men det er ikkje mogleg før Creation Kit vert frigitt. Som burde vere snart.

Lenke til kommentar

Viss du har bra nok PC, er det egentligt ikkje eit spørsmål.

 

alt som folk sier + Du kan jo alltids koble til ein 360 kontroll, da forandre heile interfacen seg :)

 

Noen som veit mulighetene med mods.

 

Kan man liksom lage ein ny Camp, som kan sende deg i nye caves osv?

 

Ja, men det er ikkje mogleg før Creation Kit vert frigitt. Som burde vere snart.

 

hehe, går fint for meg.

 

Er enda ikkje ferdig med noen av guildene, main queste.

 

Og har enda ikkje vært i halvparten av dei store byene :)

 

Er lvl 25 og liker og hjelpe folk :)

Lenke til kommentar

vurderer å starte ny char, er wood elf nå med sneak og archer. vurderer å lage meg en Khajiit

med sneak 1 hand, og archer. pluss lockpick og pickpocket.

 

Er lvl 25 på wood elfen. noen vits å begynne på ny eller? ser litt kult ut ditta med eye og night også..... litt i tvil hva jeg skal gjøre her.... noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3?

 

Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay.

 

Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3.

 

Eg sitter med ein kompis på TS, han på Konsoll og eg på PC.

 

Det er da like masse bugs på konsoll.

 

og gameplayen er også det samme..

 

Er berre et minus med Pc, og det er steam.

 

Personlig liker eg PC pga mods, kan jo modde dritten ut av spillet, og etter det eg har hørt er vell ikkje dei rette toolsa komt enda eingang.

 

Har ikke hørt om noen som detter ut av spillet enda da.

 

Jeg liker ikke tastetrykk og museklikk i slike spill, så gameplayet blir barre det samme viss du kobler en kontroll til pcen og kobler den til tv. Noe som kan gjøres men er mye lettere med konsoll.

Lenke til kommentar

Lengre loading tider, dårligere grafikk og ikke minst mangel på mods. Hvis du har en oppegående PC, hvorfor gå for PS3? :ermm:

Enig. Mye bedre opplevelse å spille på PC når Creaton Kit har vært ute en stund.

Total conversions, sikkert nye quests, steder o.s.v.

Du får rett og slett mer innhold på PC p.g.a. mod community.

Gleder meg :) Denne gang skal jeg prøve å lære meg litt med mod kit... jeg hadde aldri tålmodighet til det i Oblivion... men har laget noen CM companions. :p

 

Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3?

 

Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay.

 

Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3.

 

Eg sitter med ein kompis på TS, han på Konsoll og eg på PC.

 

Det er da like masse bugs på konsoll.

 

og gameplayen er også det samme..

 

Er berre et minus med Pc, og det er steam.

 

Personlig liker eg PC pga mods, kan jo modde dritten ut av spillet, og etter det eg har hørt er vell ikkje dei rette toolsa komt enda eingang.

 

Har ikke hørt om noen som detter ut av spillet enda da.

 

Jeg liker ikke tastetrykk og museklikk i slike spill, så gameplayet blir barre det samme viss du kobler en kontroll til pcen og kobler den til tv. Noe som kan gjøres men er mye lettere med konsoll.

Her har du noe problemer med PS3 versjonen.

 

http://ps3.ign.com/articles/121/1213194p1.html

 

Ikke alle, men problemer ER der.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3?

 

Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay.

 

Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3.

 

Eg sitter med ein kompis på TS, han på Konsoll og eg på PC.

 

Det er da like masse bugs på konsoll.

 

og gameplayen er også det samme..

 

Er berre et minus med Pc, og det er steam.

 

Personlig liker eg PC pga mods, kan jo modde dritten ut av spillet, og etter det eg har hørt er vell ikkje dei rette toolsa komt enda eingang.

 

Har ikke hørt om noen som detter ut av spillet enda da.

 

Jeg liker ikke tastetrykk og museklikk i slike spill, så gameplayet blir barre det samme viss du kobler en kontroll til pcen og kobler den til tv. Noe som kan gjøres men er mye lettere med konsoll.

 

Eg sa ikkje det var dei samme bugsa....

 

Bugs på Pcen kan hvertfall fikses selv. Hadde CTD før, men har fikset det.

 

Og eg bruker Xbox kontrollen.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Companionen min er skikkelig blond. Rett etter at vi har gått ut av en dungeon: "Look! A cave! I wonder whats down there" :p

 

Hvordan få Blade of Whiterun?

 

Jeg mener at det er belønnningen for å hjelpe Stormcloaks til å ta over Whiterun. Man får det av den nye jarlen.

 

 

 

NEEEEEI! JEG KLIKKA PÅ SPOILEREN! Faen... jeg kommer aldri til å se på den byen som den samme igjen :p

 

Og jeg har ikke gjort en drit av de questene enda, bare gått rundt å gjort jalla sidequests.

 

Spoilertag er der for en grunn.. men jeg er bare dum...

Lenke til kommentar

Jeg følger imperials. Jeg har ingen connection med Nord-folket, jeg er orc som tilfeldigvis havnet i en ambush ved grensa til Skyrim.

Jeg driter egentlig hardt i rebellene. De er en liten gruppe hippier, i motsetning til legionen som har hatt keisere i Tamriel i århundrer.

Ikke engang folk i Skyrim støtter rebellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...