Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay.

Hvordan er det "bedre gameplay" å spille på en PS3? Er jo samme systemet. Bugs har konsollversjonene også, og de vil bli patchet på lik linje med PC-en.

Eller om du vil ha Steam. Jeg gikk for PS3 av åpenbare grunner.

Er ikke noe galt med Steam. Den beste formen for DRM som finnes.

 

Sliter med om jeg skal velge Imperials eller Stormcloaks da:P

Vil du tjene de som ville halshugge deg og som er en okkupasjonsstyrke? Elelr vil du tjene de som vil styre sitt eget land?

 

Hmmmmmm.

Vil du tjene terrorister, eller vil du tjene organisasjonen som Nords selv var med på å starte opp?

 

Hmmmmmm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, er du ikke Dunmer så er du møkk, så enkelt er det bare ;)

 

Dømmer Stormcloaks ut i fra hva deres leder Ulfric mener, hva random shopkeeper #32 mener om flyktningene har lite å si, da det er Ulfric som får ting til å skje. Som f.eks. å sende soldater for å beskytte Nord farms men ikke Redguard farms.

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3?

 

Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay.

 

Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3.

 

Eg sitter med ein kompis på TS, han på Konsoll og eg på PC.

 

Det er da like masse bugs på konsoll.

 

og gameplayen er også det samme..

 

Er berre et minus med Pc, og det er steam.

 

Personlig liker eg PC pga mods, kan jo modde dritten ut av spillet, og etter det eg har hørt er vell ikkje dei rette toolsa komt enda eingang.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3?

 

Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay.

 

Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3.

Du/dere er kanskje ikke en ut av dem, men mange med PS3 versjonen har også hatt mye problemer/bugs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...