GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay. Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Eller om du vil ha Steam. Jeg gikk for PS3 av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sliter med om jeg skal velge Imperials eller Stormcloaks da:P Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sliter med om jeg skal velge Imperials eller Stormcloaks da:P Vil du tjene de som ville halshugge deg og som er en okkupasjonsstyrke? Elelr vil du tjene de som vil styre sitt eget land? Hmmmmmm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay. Hvordan er det "bedre gameplay" å spille på en PS3? Er jo samme systemet. Bugs har konsollversjonene også, og de vil bli patchet på lik linje med PC-en. Eller om du vil ha Steam. Jeg gikk for PS3 av åpenbare grunner. Er ikke noe galt med Steam. Den beste formen for DRM som finnes. Sliter med om jeg skal velge Imperials eller Stormcloaks da:P Vil du tjene de som ville halshugge deg og som er en okkupasjonsstyrke? Elelr vil du tjene de som vil styre sitt eget land? Hmmmmmm. Vil du tjene terrorister, eller vil du tjene organisasjonen som Nords selv var med på å starte opp? Hmmmmmm. 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Terrorister? Der drar du den litt vel langt. Imperiet er uansett ikke det det en gang var. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er uansett et dårligere alternativ. Det blir som å gjøre Norge om til et land bestående av mange "viking-herrer", i steden for et samlet land. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hehe, jeg er selv imperial class også. Så trekker litt mot "stormakten". Synes ikke det er bad guy good guy stempel over noen av dem da. Men ja de skulle halshogge meg Kanskje jeg skal vise dem at de ikke skal kødde med meg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Eg syns litt synd på alle andre rasene som flykta til Skyrim (f.eks. dunmer pga vulkanen), spesielt om eg skal hjelpe stormcloaks, som er seperatistiske rasistar som kun vil ha landet sitt for seg sjølv. Minner litt om visse folk i politikk-delen av forumet. :/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Dårligere alternativ? Imperiet er jo korrupt tvers igjennom (forandret seg etter de tapte mot alvene) Ja til selvstyre Og angående "rasismen", ikke alle er imot "de andre". Skepsis er sunt, selv i spill =P Endret 24. november 2011 av Northern Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg var for Stormcloaks på min Dunmer helt til jeg kom til Windhelm og fikk se hvordan drittsekkene behandlet meg og resten av dunmerene. Du kan si mye rart om Imperials, men de dømmer deg ikke for rasen din 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Stormcloaks er dønn igjennom rasister ja. De gærneste på politikkforumet hadde nok likt Stormcloak sine taktikker. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha, folk her er latterlige =P Noen av dem er imot flyktningene osv, ikke alle. Akkurat som i de fleste miljøer i virkeligheten. Lurer på om folk her har glemt hvordan Dunmer oppførte seg i Morrowind? Var du ikke Dunmer, så var du møkk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har ikke glemt det nei. Derfor jeg aldri spiller Dunmer. Spiller oftest Khajiit, og alle hater jo de. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Vel, er du ikke Dunmer så er du møkk, så enkelt er det bare Dømmer Stormcloaks ut i fra hva deres leder Ulfric mener, hva random shopkeeper #32 mener om flyktningene har lite å si, da det er Ulfric som får ting til å skje. Som f.eks. å sende soldater for å beskytte Nord farms men ikke Redguard farms. Endret 24. november 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Han beskytter sitt og sine. Enkel måte å vri det på =P Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det skal han få lov til, men da vil han ikke få min hjelp! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Da satt man med EyEfinity; 1920x1080 x3 skjermer. Koselig. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay. Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3. Eg sitter med ein kompis på TS, han på Konsoll og eg på PC. Det er da like masse bugs på konsoll. og gameplayen er også det samme.. Er berre et minus med Pc, og det er steam. Personlig liker eg PC pga mods, kan jo modde dritten ut av spillet, og etter det eg har hørt er vell ikkje dei rette toolsa komt enda eingang. Endret 24. november 2011 av Noiz 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? Spørs om du vil ha mods og muligheten til og jukse. Eller om du vil ha mindre bugs og bedre gameplay. Treger ikke et sekund på at jeg tok den til PS3. Du/dere er kanskje ikke en ut av dem, men mange med PS3 versjonen har også hatt mye problemer/bugs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå