Lange Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Venter allerede på realism mod. Så at man kunne gå opp til en mammut og slå den i fjeset med en liten hammer, og så få en mammut støttann i fjeset uten at fyren merker det en gang. Samme med den giganten. Giga mace to the face, men han bare chiller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Og flammer i trynet av en drage uten en eneste mine. DEMONSTRASJON! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Herregud jeg gleder meg til Skyrim. Oblivion spilte jeg i ca 320 timer og håper dette måler seg opp mot antall timer. Skal selvfølgelig skaffes til PCen når man har mulighet for å få Full HD Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Første moden jeg lager når jeg får hendene på Creation Kit blir en som gjør piler til en hverdagslig affære, og ikke coveted treasures. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det irriterer meg også litt. At det skal være vanskelig å få tak i piler. I en slik verden forstiller i alle fall jeg meg at folk bruker pil og bue til jakt og som ordinært våpen. Gleder meg forresten til å se Creation Kit Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Herregud jeg gleder meg til Skyrim. Oblivion spilte jeg i ca 320 timer og håper dette måler seg opp mot antall timer. Skal selvfølgelig skaffes til PCen når man har mulighet for å få Full HD Jeg pleier som regel å kjøpe RPG på PC, men med Skyrim har jeg begynt å bli litt usikker. Var først sikker på at jeg skulle ha det til PC, men nå er det godt mulig jeg heller kjøper det på X360 og slenger meg ned i sofaen. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 De kunne jo begynt med at noen oppdrag er lagt til andre provinser en akkurat den spillet handler om, fks at man tar en reise fra Skyrim og ned til Cyrodil for å gjøre noen oppdrag der, så reiser man tilbake til skyrim igjen etterpå. Ja slik kunne fungert. Men er litt usikker på når avstandandene blir for store om det da blir realistisk i denne verden. De som har spilt mye Arena kan sikkert fylle på med mer info her, men i daggerfall ihvertfall hadde kongehusene og guildene mer enn nok med hva som rundt dem og land /kongehus som grenset inntil. I Daggerfall byen var det fiendene Sentinel og Wayrest det gikk i. Litt pussig egentlig at Wayrest er et annet kongedømme enn Dagggerfall, men ligger i samme provins... Uansett tror jeg at inbyggerne i Sentinel knapt har hørt om Black Marsh. BGlit litt som Sør Amerika eller Sibir på Alexander den stores tid. Men det hadde vært en drøm om kunne få noe slik igjen: http://www.imperial-library.info/content/major-realms-iliac-bay Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Herregud jeg gleder meg til Skyrim. Oblivion spilte jeg i ca 320 timer og håper dette måler seg opp mot antall timer. Skal selvfølgelig skaffes til PCen når man har mulighet for å få Full HD Jeg pleier som regel å kjøpe RPG på PC, men med Skyrim har jeg begynt å bli litt usikker. Var først sikker på at jeg skulle ha det til PC, men nå er det godt mulig jeg heller kjøper det på X360 og slenger meg ned i sofaen. Jeg har xbox kontroller til pcen jeg og jeg kan lett slenge meg ned i sofaen og game på pcen med full hd og xbox kontroller, no problem. Hos meg så er 1080p viktigere en hva kontroller man skal bruke Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 er veldi usikker på PC eller xbox eg og, hadde oblivion til Xbox. Har ikkje tru på at grafikken blir så intenst mye bedre på PC, men det er mods som drar meg mot PC. Også skal eg ha det til Pc, må eg ha ny. Viss man først kjøper det til PC, skal det spilles på MAX. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Herregud jeg gleder meg til Skyrim. Oblivion spilte jeg i ca 320 timer og håper dette måler seg opp mot antall timer. Skal selvfølgelig skaffes til PCen når man har mulighet for å få Full HD Jeg pleier som regel å kjøpe RPG på PC, men med Skyrim har jeg begynt å bli litt usikker. Var først sikker på at jeg skulle ha det til PC, men nå er det godt mulig jeg heller kjøper det på X360 og slenger meg ned i sofaen. Men da går du jo glipp av de fantastiske pluginene mine. Og alle andres. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har xbox kontroller til pcen jeg og jeg kan lett slenge meg ned i sofaen og game på pcen med full hd og xbox kontroller, no problem. Hos meg så er 1080p viktigere en hva kontroller man skal bruke Sjæl! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Mods i TES er jo fantastisk. Bethesda gir oss mange muligheter, trur nok eg kommer til å gå for PC setup. Noen som veit om TES spill ser bra ut i Eyefinity/nvida3d vison? Endret 18. juni 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Mods i TES er jo fantastisk. Bethesda gir oss mange muligheter, trur nok eg kommer til å gå for PC setup. Noen som veit om TES spill ser bra ut i Eyefinity/nvida3d vison? EDIT: eg leste nettopp at Dark brotherhood kommer tilbake i skyrim, stemmer dette? EDIT: ops eg tok svar istedet for EDIT Endret 18. juni 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Herregud jeg gleder meg til Skyrim. Oblivion spilte jeg i ca 320 timer og håper dette måler seg opp mot antall timer. Skal selvfølgelig skaffes til PCen når man har mulighet for å få Full HD Jeg pleier som regel å kjøpe RPG på PC, men med Skyrim har jeg begynt å bli litt usikker. Var først sikker på at jeg skulle ha det til PC, men nå er det godt mulig jeg heller kjøper det på X360 og slenger meg ned i sofaen. Men da går du jo glipp av de fantastiske pluginene mine. Og alle andres. For meg har ikke mods så mye å si. Men kjenner jeg meg rett kjøper jeg spillet til både konsoll og PC. Har gjort det med både Mass Effect 1 og 2, Oblivion, Fallout 3 og New Vegas. Men om jeg kjøper Skyrim til PC eller konsoll først er jeg da usikker på. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det irriterer meg også litt. At det skal være vanskelig å få tak i piler. I en slik verden forstiller i alle fall jeg meg at folk bruker pil og bue til jakt og som ordinært våpen. Gleder meg forresten til å se Creation Kit Tror ikke det blir noe stort problem, de mener trolig at dumme gobliner ikke går rundt med 50 piler hver, ja selv om du er bueskytter selger du piler etter å ha besøkt dem og at du ikke kan kjøpe 50 alve piler i butikken på hjørnet. Også vanvittig lett å mode. Gleder meg, likte bueskyting i Oblivion. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Herregud jeg gleder meg til Skyrim. Oblivion spilte jeg i ca 320 timer og håper dette måler seg opp mot antall timer. Skal selvfølgelig skaffes til PCen når man har mulighet for å få Full HD Jeg pleier som regel å kjøpe RPG på PC, men med Skyrim har jeg begynt å bli litt usikker. Var først sikker på at jeg skulle ha det til PC, men nå er det godt mulig jeg heller kjøper det på X360 og slenger meg ned i sofaen. huff nei. Hvis jeg skal begynne å spille et RPG spill på PC, tar det nyaktig 5 missions før jeg cheater til meg beste armoren. Blir PS3 på meg, så får jeg mere glede ut av spillet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Mods i TES er jo fantastisk. Bethesda gir oss mange muligheter, trur nok eg kommer til å gå for PC setup. Noen som veit om TES spill ser bra ut i Eyefinity/nvida3d vison? EDIT: eg leste nettopp at Dark brotherhood kommer tilbake i skyrim, stemmer dette? EDIT: ops eg tok svar istedet for EDIT Dark Brotherhood er i Skyrim så vidt jeg vet. Muligens blander jeg spill her, men var det ikke mulig å lage ting i Skyrim? Du kan lage våpen og sånt. Kan du lage piler der også, eller er det faktisk slikt en finner hvert jubelår? I Shivering Isles fant du jo materialer, så du kunne ta de med til en smed og få laget piler og andre ting. Hadde jo vært litt kult om det var sånn, men det virker ikke som om det er slik. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Elsker at inngangen til slottet er litt mere eksklusiv: Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Da har eg bestilt PC deler for å spille BF3, da blir det nok Skyrim og på PC. Endret 23. juni 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Gleder meg veldig til dette, men føler ikke at de har helt blitt kvitt den "stivheten" fra Fallout 3. Jeg har heller ikke hatt noen "HOLY SHIT, WOOOOOW!!!" øyeblikk ennå utifra det jeg har sett av trailere og gameplay. Noen som vet når vi får se noe nytt gameplay? Endret 25. juni 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå