Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? PC, uten tvil. Ja greit, det er noen kræsj nå for tiden, men dette vil bli løst. PC har også tilgang til alt av addons og deilige modifikasjoner. PS3 og Xbox har bare "lettversjonen" av spillet vil jeg si, da store deler av spillet vil bli moddet i etterkant. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? PC, uten tvil. Ja greit, det er noen kræsj nå for tiden, men dette vil bli løst. PC har også tilgang til alt av addons og deilige modifikasjoner. PS3 og Xbox har bare "lettversjonen" av spillet vil jeg si, da store deler av spillet vil bli moddet i etterkant. PC. Til slike spill så går man virkelig glipp av noe hvis man kjøper det til en konsoll som ikke har mulighet till å ha mods. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? PC. Hvorfor? Pga mods. Nei problemet er at jeg ikke ser den grå quest markøren må liksom studere kartet i 5 minutter for å få øye på den. Kanskje denne kan hjelpe? http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1327 EDIT: Dessuten, med Nexus Mod Manager har det blitt mye lettere å organisere og avinstallere moduler. Endret 24. november 2011 av Orwandel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hahahaha, genialt skjold! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha, nice ^^ Men takk for svar, jeg helte mot PC fra før av så da er den saken klar 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er flere varianter: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sistnevnte er vel svært relevant for Skyrimspillere. 5 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sistnevnte er vel svært relevant for Skyrimspillere. Ja, du mener at siden det er singleplayer så må du spille alene... og at karakteren er helt alene som player character? Det er det du mener, ikke sant? Riktig? Hmm?... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sistnevnte er vel svært relevant for Skyrimspillere. men men, jeg har jo giftet meg og alt. Kjøpt hus i Whiterun for meg og dama mi og greier. Kan da umulig være forever alone jeg da? 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha, nice ^^ Men takk for svar, jeg helte mot PC fra før av så da er den saken klar Bra valgt! Er også billigere til PC Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 håper bare noen fikser favoritt systemet. har heller lyst til å lage egene sett en å bare endre 1 å 1 ting. eks. når jeg bruker bue å sniker har jeg kansje lyst til å bruke nightingale armor og smykker for å forsterke bue dmg. når jeg må til nærkamp har jeg kansje lyst til å styrke ice/flame/spark motstand og bruke dragonscale armor. hadde heller ikke gjort noe med sortering av potions. helse magi utholdenhet gift skill andre effekter. (no alla det man finner når man lager potions, bare med færre kategorier.) Hadde ikkje skada med totalvekt av meir spesifiserte ting også. 26 blomster på 0.3 kg kvar? Då kunne det også ha stått total weight: 7.8. Og gjerne totalvekt på alle potions, alle weapons, alt apparel, etc. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke retards vil ha "memes" på ting i spillet? kun en personlig blir å se det, er ikke et fordømt multiplayerspill. Alle som bruker memes utenfor forums og slikt burde bli skutt hele forpulte gjengen. Forbanna pleiepasienter, det er det dere er. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke retards vil ha "memes" på ting i spillet? kun en personlig blir å se det, er ikke et fordømt multiplayerspill. Alle som bruker memes utenfor forums og slikt burde bli skutt hele forpulte gjengen. Forbanna pleiepasienter, det er det dere er. u mad? 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke retards vil ha "memes" på ting i spillet? kun en personlig blir å se det, er ikke et fordømt multiplayerspill. Alle som bruker memes utenfor forums og slikt burde bli skutt hele forpulte gjengen. Forbanna pleiepasienter, det er det dere er. u mad? YES i mad. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke retards vil ha "memes" på ting i spillet? kun en personlig blir å se det, er ikke et fordømt multiplayerspill. Alle som bruker memes utenfor forums og slikt burde bli skutt hele forpulte gjengen. Forbanna pleiepasienter, det er det dere er. u mad? YES i mad. Do I care? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke retards vil ha "memes" på ting i spillet? kun en personlig blir å se det, er ikke et fordømt multiplayerspill. Alle som bruker memes utenfor forums og slikt burde bli skutt hele forpulte gjengen. Forbanna pleiepasienter, det er det dere er. u mad? YES i mad. Do I care? Yes. Since we begge har masse pluss og masse innlegg Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har vel en 5-6 CTD hver gang jeg spiller over en periode. Og ja jeg bruker 4GB modden, så den hjelper ikke. Borderless windowed mode Prøv, den fjernet alle CTD's for min del. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke retards vil ha "memes" på ting i spillet? kun en personlig blir å se det, er ikke et fordømt multiplayerspill. Alle som bruker memes utenfor forums og slikt burde bli skutt hele forpulte gjengen. Forbanna pleiepasienter, det er det dere er. Du er litt som den katolske kirke; bryr deg med hva folk gjør når de er alene for seg selv (spesielt på soverommet når det gjelder kirken). 2 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Noen som har vært nede i kjellern i Blue Palace, Solitude? Ble sjokka når jeg så hva jeg fant der senger? Åh? Jeg fant en haug med jarls der nede og folk som var fiendtlige mot meg. De fleste, eller alle av dem, Imperials-sympatisører. Tror du må kjøre Stormcloacks questlinja for å se de. Var mildt sagt overrasket når jeg trasket dit ned og fant 4-5 jarls, med en del housecarls og stewards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå