Lumpness Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har ALDRI opplevd CTD ingame , men jeg fant en fiks som er følgende : Jeg må inn på windows og på lydinnstillinger , der må jeg endre fra 24 bit studiokvalitet til 16 bits dvd kvalitet på lyden , how fucking weird, men nå starter spillet Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Hørt at hvis du bruker 4GB så slipper du å kødde med de instillingene. Endret 24. november 2011 av Northern 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg plukker ikke ut en 4 gb brikke av totalt 2 stykk, da er det mye lettere og endre på innstilliger. glad spillet kjører igjen jeg , for jeg holdt på og klikke vinkel Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Er du litt sånn, mindre tilstedeværende? Snakker om modden vel. Gjør at spillet har mer RAM tilgjengelig enn de latterlige 2 det er låst til. Endret 24. november 2011 av Northern 2 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 vel , du posta rett etter min post uten noe form for quote , så jeg trodde du snakket til meg 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Var siktet til deg (og andre som tyr til å endre instillingene de ikke nødvendigvis trenger å endre på). Gikk jo ut ifra at du hadde lest om 4GB modden, da den er nevnt flere ganger. Endret 24. november 2011 av Northern Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Var det ikke noe med at den ram moden ble kødda til etter en patch? Hvis ikke, kan noen peke meg til en guide for å se om det stabiliserer seg på min pc takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Var det ikke noe med at den ram moden ble kødda til etter en patch? Hvis ikke, kan noen peke meg til en guide for å se om det stabiliserer seg på min pc takk Det er en annen modd som fungerer. Skyrim 4GB loader funker. Endret 24. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Var en tidligere mod som ble køddet til. Folk må lære seg å søke. Linky til 4GB Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Noen som har vært nede i kjellern i Blue Palace, Solitude? Ble sjokka når jeg så hva jeg fant der Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Lydfixen og LAA-modden løyser to heilt ulike problem, så det kan neppe skade å berre prøve båe. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Companions eller NPC'r som ikke flytter seg har man Unrelenting force til Det er bare å stille seg rett foran dem, inkludert Lydia, og stå stille, så flytter de seg. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Noen som har vært nede i kjellern i Blue Palace, Solitude? Ble sjokka når jeg så hva jeg fant der senger? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 hvilke fordeler er det man drar fordel av ved den modden? bedre ytelse rett og slett? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har vel en 5-6 CTD hver gang jeg spiller over en periode. Og ja jeg bruker 4GB modden, så den hjelper ikke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 hvilke fordeler er det man drar fordel av ved den modden? bedre ytelse rett og slett? Generelt betre ytelse, færre krasj om rambruken er eit problem. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 hvilke fordeler er det man drar fordel av ved den modden? bedre ytelse rett og slett? Da den nye Steam-patchen kom, begynte jeg å få CTD hvert 10. minutt. Jeg "installerte" LAA-modden (riktignok den gamle metoden) og har ikke hatt en eneste CTD siden. Hjelper også på ytelsen. Virker som det er mindre (merkbare) leaks, så du kan spille lenger uten degenerering. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? Har det på ps3 og er fornøyd med d... spille på 42tommer er saker Har ikke prøvd på pc..... Har ikke kommet over noen problemer i ps3 versjonen ivertfall, har spilt i maaange timer. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg lurte på å kjøpe meg dette spillet i dag, men må bare spørre folket: PC eller PS3? PC. Mods! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå