Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en review der han hadde en sommerfugl i et glass med lokk på. Hvordan gjør man det?

 

Sikker på at det ikke er en bie???

uansett.. jeg fant et glass med bie i et random sted. vet ikke om det går ann å fikse det på noen måte :/

Man finner mange sånne glass. Jeg har funnet en med sommerfugl, og en med moth.

Lenke til kommentar

Noen som har begynt å "invest" i stores?

 

(Ser det ligger en "stores invested in" under general stats, men har ikke funnet noen måte å gjøre dette på enda ;)

 

Du må bruke skill points i speech for og invistere i butikker.

 

Aha, får man da et option for å gjøre investments i butikkene da? Hmm ,damn, da må jeg skille opp enda skill da jo, hmmm...

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit korleis ein kan resette perks? Eller må eg bare lage ein heilt ny konto?

 

Du må bruke player.removeperk <perkID> på de du vil fjerne, og så bruke player.addperk <perkID> for å legge til perk.

 

Jeg holdt på i 2 timer i går med å rote i consoll.

 

For å finne ut ID'en til perks så må du skrive help "perk name" 4, feks: help "barbarian" 4, da får du opp perkID og andre ting som har barbarian i navnet, feks quests, items osv.

 

 

Meeeen, motstå fristelsen å leke for mye... Jeg endte opp med full Daedric armor med beste enchants + Daedric Bow og arrows...

 

Jeg har så klart skiftet tilbake nå, da jeg fant ut at jeg var waaaay too imba. Drepte Mammoth med 2 piler, når jeg tidligere har brukt 30 :p

Tusen takk for svar, men skjønnar ikkje heilt korleis eg får finne ut perk ID. Om eg skal fjerne perks frå feks destruction, korleis finn eg ut kva som er ID til destruction?

Lenke til kommentar

Noen som har begynt å "invest" i stores?

 

(Ser det ligger en "stores invested in" under general stats, men har ikke funnet noen måte å gjøre dette på enda ;)

 

Du må bruke skill points i speech for og invistere i butikker.

 

Aha, får man da et option for å gjøre investments i butikkene da? Hmm ,damn, da må jeg skille opp enda skill da jo, hmmm...

 

Yepp, bruker 500g sånn at han vil alltid ha mer gull tilgjenelig så du kan selge mer til han. Neste perk kan du selle alt tyvgods og så siste får alle vendorene ekstra 1000g.

Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på.. Jeg har begynt å spille på en ny character der jeg hovedsakelig fokuserer på å bruke 1H våpen (dual wield med 2 daggers hitil) og sneaking. Jeg liker godt å snike meg gjennom dungeons og kutte strupen på så å si alle fiendene uten å bli oppdaget, det gir meg liksom en utfordring i motsetning til å bare løpe gjennom og slå alt jeg ser. Men, jeg oppdaget att items med en viss prosentvis økning i foreksempel 1H våpen ikke fungerer på daggers.. Burde jeg bare bruke 1 dagger siden jeg fortsatt får x15 sneak attack damage? Og foreksempel ett sverd eller magi i den andre handa? Jeg har også planer om å bruke pil og bue i noen situasjoner hvor det passer seg.

 

Jeg har ett annet spørsmål også. Om jeg går inn på Mine Dokumenter/My Games/Skyrim så er det en mappe som heter Saves. Jeg har tidligere hatt problemer med att jeg klare å save over en annen character når jeg har lyst å lage meg en ny en, jeg har feks klart å save over en som var rundt level 50. La oss si att jeg klare å save over en character uten vilje i fremtiden, men har tilfeldigvis kopiert filene fra Mine Dokumenter/My Games/Skyrim for å ha backup, kan jeg bare lime desse inn igjen og få tilbake min character?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...