Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei, alle gir samme increase. Å ta improve på en item gir også samme bonusen. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det andre som opplever at skjermen flimrer og lyden av at du går i vann kommer? JEg er ikke i nærheten av vann Du er ikke den eneste 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Companionen min er skikkelig blond. Rett etter at vi har gått ut av en dungeon: "Look! A cave! I wonder whats down there" Sitat random Forsworn-fiende: "I'm gonna cut you to pieces!" deretter virvlet han rundt med to dolker. Jeg kløyvde skallen hans med tohåndssverdet mitt med ett slag. Forresten, jeg fant en enkel måte å fylle soul gems på. Hvis man får Blade of Whiterun så har det soultrap-spell på seg, med beskrivelsen "If target is killed within 15 seconds, fills a soul gem". Da er det snakk om 15 sekunder etter at man treffer målet med sverdet, altså så lenge man får killing blow, f.eks. Klarte forresten å få en sjel av å denge en bjørn til 5% av liv og Unrelenting Force'a den ned fjellsiden. Slakt noen dyr med dette sverdet, og vips har man masse filled soulgems. Hvordan få Blade of Whiterun? Jeg mener at det er belønnningen for å hjelpe Stormcloaks til å ta over Whiterun. Man får det av den nye jarlen. Endret 24. november 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Om du ikke får tak i det spesifikke våpenet, så dukker det også opp mange våpen med den samme enchanten hos vendors (blacksmiths) etter hvert. Soul trap funker også greit, om man husker å bruke den. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Aha. Nåja, gratis soultrap-våpen er aldri dumt. Er vel et Elven Longsword i utgangspunktet, tror jeg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har det på bowen, så tar ned geiter ol når jeg reiser rundt fyller jeg soul gems med det samme. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Trenger litt hjelp. Har skaffet meg Azura's Star (den hvite), men hvordan fungerer den egentlig? Som jeg har skjønt trenger man en soul, i mitt tilfelle fra et dyr eller lignende siden jeg har den hvite stjerna. Jeg har Mace of Molag Bal, og den kan absorbere souls fra de fiendene man dreper (innen tre sekunder). Så, det eneste jeg trenger å gjøre er å drepe et dyr, absorbere sjelen og etter det funker Azura's Star? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tror dette er related til companions i Skyrim: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111116-83046.png Og litt om varulv vs vampire i Skyrim: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111123-ffcc7.png bilde nr 1 made my day! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Aha. Nåja, gratis soultrap-våpen er aldri dumt. Er vel et Elven Longsword i utgangspunktet, tror jeg. Fikk en dremoramace fra house of horrors som capturer soul om folk dør under 3 sec i går Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Liker ikke maces eller warhammers Alle de 4 andre våpnene bruker jeg derimot. Swords/Longswords og Battleaxe/War Axe. Har herlige, deilige Shield of Ysgramor i kombo med enhånds-våpnene, og med tohåndsvåpen går jeg berserk. Raaaaaaaaaaaaagrhehrg. Istedetfor å blokke, bruker jeg Urelenting Force Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Altså, hvis dere absolutt må ha soul trap. Conjuration-våpen har soul trap. link Sjekk Conjuration i lista til venstre. Endret 24. november 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er bortkastet å bruke perks på bound. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Men da må jeg investere perks i conjuration og i tillegg skaffe meg spell tomes for å summone våpen. Jeg spiller ikke mage Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Mye lettere og barre ha et våpen med den enchanten ja, slipper du bruke unødvendige points. Jeg har sneak og archer, bow med 1 sekund soul. Kommer inn som perler på en snor;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Companionen min er skikkelig blond. Rett etter at vi har gått ut av en dungeon: "Look! A cave! I wonder whats down there" Sitat random Forsworn-fiende: "I'm gonna cut you to pieces!" deretter virvlet han rundt med to dolker. Jeg kløyvde skallen hans med tohåndssverdet mitt med ett slag. Den beste NPC-episoden jeg har sett var når en friendly fyr ville snakke på veien. Orka ikke bable, så jeg knocka ham i bakken med 2H. Da flippa han og ropte FALL BACK!, snudde 180 grader og sprinta rett ut i elva ved siden av veien og forsvant. Kikka rundt elvekanten, og joda, der kava han rundt, satt fast i en stor stein. Når han så meg ropte han "I WILL BATHE IN YOUR BLOOD!", svømte midt ut i elva og forsvant over kanten på fossen 1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 hvorfor er Ebony Blade blitt omgjort til 2hander Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Mulig spørsmålet er stilt før, men: Kan man bruke "Save" så ofte man vil og hvor man vil? Kan man feks save underveis i et slott/hule, også loade tilbake dersom man blir drept? Takker for svar Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jepp, det kan man. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Yeah. Du kan save midt i en kamp for den saks skyld. Svært praktisk om ting går ad undas. Jeg spammer quicksave hele tiden. Irriterende nok har Windows begynt å mase om at Skyrim bruker for mye minne og det lagger som faen når jeg spiller. I går kveld var det helt fint, 9 timere senere. Umulig å spille. :| Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Takker for raske svar! Da får jeg ta å kjøpe meg en kopi av spillet, får bare satse på at jeg har bra nok maskinvare til å dra det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå