Gjest Slettet+513 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Har oppdaget det meste i spillet det som irriterer meg nå er at når jeg gjør quests er at quest markeren på mapen er grå som de andre symbolene så det er jo håpløst for meg å se hvor jeg skal hen. Det er bare den custom marker som er blå som er lett å se men det er jo ikke den jeg skal følge. En mod der ute eller noe som kan fikse dette? Endret 23. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Du kan deselecte de questene du ikke er interessert i for øyeblikket. Bare trykke på questnavnet, så forsvinner pilen inntil du trykker på questnavnet igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nei problemet er at jeg ikke ser den grå quest markøren må liksom studere kartet i 5 minutter for å få øye på den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 http://www.brilleland.no/ 4 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Her er en som har begynt å fikse interface/inventory-oppsettet. http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667 Fonten har ikke noe med modden å gjøre. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er ikke et bare å trykke "t" eller noe slikt når du har musepekeren over et quest? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Apparel: Cabbage (9) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Apparel: Cabbage (9) Work in progress Men lover bra! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 håper bare noen fikser favoritt systemet. har heller lyst til å lage egene sett en å bare endre 1 å 1 ting. eks. når jeg bruker bue å sniker har jeg kansje lyst til å bruke nightingale armor og smykker for å forsterke bue dmg. når jeg må til nærkamp har jeg kansje lyst til å styrke ice/flame/spark motstand og bruke dragonscale armor. hadde heller ikke gjort noe med sortering av potions. helse magi utholdenhet gift skill andre effekter. (no alla det man finner når man lager potions, bare med færre kategorier.) 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det mulig......... jeg greide å slette savemappa mi... Er det noen måte at jeg kan gjenopprette? -.- Jeg hadde kopiert den, men hadde ikke limt inn sikkerhetskopien >< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er derfor Windows har hatt den kjekke søppelboksen helt siden 80-tallet. Men vi tøffinger disabler jo den hver gang vi installerer et windows OS på pc'n. For vi er så 1337 at vi aldri sletter feil filer. Sucks to be you, then 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Går bare rundt å pick pocket folk :!: for å få opp skilsen der litt er for lavt level for enkelte av thief fish oppdragene Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er derfor Windows har hatt den kjekke søppelboksen helt siden 80-tallet. Men vi tøffinger disabler jo den hver gang vi installerer et windows OS på pc'n. For vi er så 1337 at vi aldri sletter feil filer. Sucks to be you, then Det har bare blitt en vane at jeg bruker Shift+Delete... Jeg skulle faktisk kopiere i kveld. Jeg hadde laget en backup mappe, men jeg glemte å kopiere over. -.- Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Companionen min er skikkelig blond. Rett etter at vi har gått ut av en dungeon: "Look! A cave! I wonder whats down there" 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg så en review der han hadde en sommerfugl i et glass med lokk på. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du finner noen ganger ulike saker i krukker, men tror ikke du kan putte ting i dem selv Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg så en review der han hadde en sommerfugl i et glass med lokk på. Hvordan gjør man det? Sikker på at det ikke er en bie??? uansett.. jeg fant et glass med bie i et random sted. vet ikke om det går ann å fikse det på noen måte :/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Tror dette er related til companions i Skyrim: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111116-83046.png Og litt om varulv vs vampire i Skyrim: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111123-ffcc7.png Endret 24. november 2011 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Companions eller NPC'r som ikke flytter seg har man Unrelenting force til Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Lydia var ett ubrukelig kvinnfolk ... Samme var hesten min. RIP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå