Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Har oppdaget det meste i spillet det som irriterer meg nå er at når jeg gjør quests er at quest markeren på mapen er grå som de andre symbolene så det er jo håpløst for meg å se hvor jeg skal hen.

Det er bare den custom marker som er blå som er lett å se men det er jo ikke den jeg skal følge.

 

En mod der ute eller noe som kan fikse dette?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

håper bare noen fikser favoritt systemet. har heller lyst til å lage egene sett en å bare endre 1 å 1 ting.

eks. når jeg bruker bue å sniker har jeg kansje lyst til å bruke nightingale armor og smykker for å forsterke bue dmg. når jeg må til nærkamp har jeg kansje lyst til å styrke ice/flame/spark motstand og bruke dragonscale armor. hadde heller ikke gjort noe med sortering av potions. helse magi utholdenhet gift skill andre effekter. (no alla det man finner når man lager potions, bare med færre kategorier.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er derfor Windows har hatt den kjekke søppelboksen helt siden 80-tallet. Men vi tøffinger disabler jo den hver gang vi installerer et windows OS på pc'n. For vi er så 1337 at vi aldri sletter feil filer. Sucks to be you, then :)

Det har bare blitt en vane at jeg bruker Shift+Delete...

Jeg skulle faktisk kopiere i kveld. Jeg hadde laget en backup mappe, men jeg glemte å kopiere over. -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...