Dr. Mobius Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Da var main quest ferdig! Kul og sinnsykt utfordrende på Master. Tjoibing! 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ok. Noe som har bugga seg på saven min. Karakteren min har to piler stikkende ut av hodet sitt som ikke går vekk. Noen som vet om en måte å fjerne dette på? Evt. Bruke konsollen? Forsvinner etterhvert. Gikk med en pil i nakken og en "ice shard" gjennom buken i noen dager =P 1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hmm.. Jeg fikk nettop noen bracers med +15% damage med 1H våpen, men damagen på daggeren min har ikke blitt noe høyere? dagger telles ikke som 1H Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det nokon som veit korleis ein kan resette perks? Eller må eg bare lage ein heilt ny konto? Du må bruke player.removeperk <perkID> på de du vil fjerne, og så bruke player.addperk <perkID> for å legge til perk. Jeg holdt på i 2 timer i går med å rote i consoll. For å finne ut ID'en til perks så må du skrive help "perk name" 4, feks: help "barbarian" 4, da får du opp perkID og andre ting som har barbarian i navnet, feks quests, items osv. Meeeen, motstå fristelsen å leke for mye... Jeg endte opp med full Daedric armor med beste enchants + Daedric Bow og arrows... Jeg har så klart skiftet tilbake nå, da jeg fant ut at jeg var waaaay too imba. Drepte Mammoth med 2 piler, når jeg tidligere har brukt 30 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hmm.. Jeg fikk nettop noen bracers med +15% damage med 1H våpen, men damagen på daggeren min har ikke blitt noe høyere? dagger telles ikke som 1H Hvorfor gikk jeg opp i 1H når jeg brukte dagger da? Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hmm.. Jeg fikk nettop noen bracers med +15% damage med 1H våpen, men damagen på daggeren min har ikke blitt noe høyere? dagger telles ikke som 1H Hvorfor står det på loading screens og mange andre steder att "Daggers" faller under kategorien one-handed? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Da var main quest ferdig! Kul og sinnsykt utfordrende på Master. Tjoibing! Har vi en main quest? Jeg har en quest jeg startet med (besøke Jarlen osv) og en drøss andre quest chains som er like viktige. De er nok litt kortere, men ikke mindre interessante eller viktige. Btw sist jeg sjekket brukte jeg dagger med en hånd, ergo er det vel one-handed. Det er ikke two-handed akkurat. Endret 23. november 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har oppdaga en irriterende bug med Skyrim + ATI HD4890 + flash i browser. Til vanlig klokker kortet seg opp til ~825MHz, men hvis jeg har youtube oppe i Opera gidder den ikke klokke til mer enn 500MHz. How come? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvorfor står det på loading screens og mange andre steder att "Daggers" faller under kategorien one-handed? Ikke godt å si, men min blade of woe holder seg på 18 dmg uansett hvor mye høyere 1H skill jeg får og +1H dmg i alle fall Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det bare meg, eller gikk ytelsen merkbart ned etter patchen? Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvorfor står det på loading screens og mange andre steder att "Daggers" faller under kategorien one-handed? Ikke godt å si, men min blade of woe holder seg på 18 dmg uansett hvor mye høyere 1H skill jeg får og +1H dmg i alle fall http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Blade_of_Woe_%28Skyrim%29 Citat; "The item's damage dependent on character level and level of One-Handed skill." Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Bra lang thief guild quest linen Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ok. Noe som har bugga seg på saven min. Karakteren min har to piler stikkende ut av hodet sitt som ikke går vekk. Noen som vet om en måte å fjerne dette på? Evt. Bruke konsollen? Prøv sexchange to ganger, det skal laste karakter-modellen om igjen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Savner virkelig rustnings og klessystemet fra Morrowind. Klær under rustning, og rustningene i flere deler. 2 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det andre som opplever at skjermen flimrer og lyden av at du går i vann kommer? JEg er ikke i nærheten av vann Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det bare meg, eller gikk ytelsen merkbart ned etter patchen? Ikke bare deg nei. Jeg har faktisk mistet over 10 FPS på visse steder. Det er rett og slett veldig dårlig! :/ Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) For de som vil respece perks, her er alle perk names i console http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Perk_Codes_(Skyrim) These are codes for adding or removing perks. To use them use the console command player.removeperk <PerkCode> or player.addperk <PerkCode> Har selv ikke brukt disse enda, men blir sikkert snart snart ^^ Endret 23. november 2011 av Syncz Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det hadde vært kult om man kunne bli Jarl i f.eks Markath hvis man drepte alle vaktene og nåværende Jarl. Jarl Wargarr. 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det hadde faktisk vært awesome om man kunne fighte seg til en jarl-tittel 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Savner virkelig rustnings og klessystemet fra Morrowind. Klær under rustning, og rustningene i flere deler. Helt enig, morrowind armor var 9 deler, skyrim armor er 4, for å ikke nevne at vi ikke har noe medium armor, og ja jeg er glad for at skyrim har en del flere armor typer enn oblivion, men er fremdeles langt fra like mange som i morrowind. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå