Error Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lydia never knew what was coming for her Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som har en liste over cheats? Har lyst aa prove det hvis jeg kjeder meg http://www.ign.com/wikis/the-elder-scrolls-5-skyrim/Cheats Det ødelegger hele spillopplevelsen. Men du gjør som du vil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg bruker whirlwind sprint (maks oppgradert) til å suse rundt i byer og hoppe ut fra fjell (med døden til følge når jeg ikke husker den become ethereal-greia), faen så morsomt. Begynner å bli lei av at vaktene maser om at folk blir skremt av at jeg roper meg rundt i supersonisk fart vel og merke. Gudene vet hvor mange shouts jeg faktisk har vel og merke, føler bare at jeg aldri får nok. Noen som har en liste over cheats? Har lyst aa prove det hvis jeg kjeder meg http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Commands_(Skyrim) e;fb Endret 23. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som har en liste over cheats? Har lyst aa prove det hvis jeg kjeder meg http://www.ign.com/wikis/the-elder-scrolls-5-skyrim/Cheats Det ødelegger hele spillopplevelsen. Men du gjør som du vil Takker Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er mage naa, og lurer paa om det er noen fordel med cloth fremfor light armor? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er mage naa, og lurer paa om det er noen fordel med cloth fremfor light armor? Cloth har noen bra mask og chests for mage. Men heller bruk heavy eller light. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Herregud det er så mye bedre å legge ting til i containers nå! Edit: Bruker mitt ekte navn, så måtte redigere Men denne enkle lille modden er en "must have" etter min mening. Endret 23. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Nja, jeg hater at ting ikke blir sortert når de er i containers i huset ditt. Har dumpet tonnevis av ting i et skap i huset mitt, men hvis jeg skal finne en spesiell ting tar det latterlig lang tid Edit: Og der kom bilde ja. Da er jeg enig Endret 23. november 2011 av Error Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er mage naa, og lurer paa om det er noen fordel med cloth fremfor light armor? Cloth har noen bra mask og chests for mage. Men heller bruk heavy eller light. Har ikke sett noen masks enda, men hvorfor er chest bedre? Hvis det er en enchant kan man jo bare overfore den til light armor Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Herregud det er så mye bedre å legge ting til i containers nå! Edit: Bruker mitt ekte navn, så måtte redigere Men denne enkle lille modden er en "must have" etter min mening. Hjelper ikke stort når du ikke nevner navnet på denne "modden". Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Herregud det er så mye bedre å legge ting til i containers nå! Edit: Bruker mitt ekte navn, så måtte redigere Men denne enkle lille modden er en "must have" etter min mening. Hjelper ikke stort når du ikke nevner navnet på denne "modden". Den ligger ikke ute på nexus... må finne linken igjen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg er mage naa, og lurer paa om det er noen fordel med cloth fremfor light armor? Cloth har noen bra mask og chests for mage. Men heller bruk heavy eller light. Har ikke sett noen masks enda, men hvorfor er chest bedre? Hvis det er en enchant kan man jo bare overfore den til light armor Det er en archmage chest cloth som gjør 15 %mindre cost all spells, 50% mer mana og 100% bedre recharge. Tror ikke denne kan brytes ned og overføre (men er ikke helt sikker) Mask er light leather når jeg tenker meg om.. Jeg kjører mage med heavy armor nå, men siden masks er light er det kanskje bedre og satse på det ja. Har ikke fått denne chesten selv men har sett den på youtube. 8:22 på denne videon: Endret 23. november 2011 av GnilreG Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Her er: categorize container lists = Men du må installere denne før den skal fungere. Skyrim Script Extender (SKSE) Dere som har spilt Oblivion, Fallout 3, New Vegas har sikkert lastet ned script extender før. Endret 23. november 2011 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lol, jeg har bare forskjellige skap/skuffer/kister til spesifikke ting. Feks den ene kisten på rommet i Whiterun, der har jeg bare våpen. Og i skuffene bak døra, er det kun klær/armor osv. Så kista bak alchemy-greia i første etasje, er det kun ingredienser til nettopp, alchemy. 1 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ok. Noe som har bugga seg på saven min. Karakteren min har to piler stikkende ut av hodet sitt som ikke går vekk. Noen som vet om en måte å fjerne dette på? Evt. Bruke konsollen? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det nokon som veit korleis ein kan resette perks? Eller må eg bare lage ein heilt ny konto? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har gått rundt med en pil i kneet i to dager nå. Stakkars fyr. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det nokon som veit korleis ein kan resette perks? Eller må eg bare lage ein heilt ny konto? I console tipper jeg Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hmm.. Jeg fikk nettop noen bracers med +15% damage med 1H våpen, men damagen på daggeren min har ikke blitt noe høyere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lol, jeg har bare forskjellige skap/skuffer/kister til spesifikke ting. Feks den ene kisten på rommet i Whiterun, der har jeg bare våpen. Og i skuffene bak døra, er det kun klær/armor osv. Så kista bak alchemy-greia i første etasje, er det kun ingredienser til nettopp, alchemy. Ditto. Men etter hvert som jeg har kjøpt flere hus og slikt, har jeg begynt å henge opp våpen på racks og lagt daggers i utstillingsmontér, samt slengt armoren på mannequins. Ser mye bedre ut. Fylt safen i Solitude med flawless gems da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå