Artorp Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Unrelenting Force er da svært høvelig for å få inn et par ekstra slag på en sterk fiende, og ellers har jeg funnet et par shouts som er veldig interessante. Btw, fullfør main quest så får man med seg en del ekstra shouts. Ser på shouts som den ekstra bonusen som kan gi et upper hand mot en seig fiende. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Bruker shouts ofte, hvis jeg trenger litt tid til å regenerere stamina og magicka. Ice form er også grei, fryse ned 2-3 fiender mens man hamrer løs på de resterende. Fire breath og frost breath, tar ikke så mye. Men når jeg lærer litt flere ord på de blir de nok bedre. Ja, med 2\3 ord er de nok mye bedre.. Men med 1 er de relativt dårlige. Ice form har jeg ikke enda, men det hørtes kjekk ut Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har nettop fått iceform men har ikke testa an. Noen som vet hva den lifeforce shouten gjør? Har ikke aktivert den, vet ikke om jeg vil bruke soul på den. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Den shouten som gjør deg raskere et kort øyeblikk trenger man for å fullføre i hvertfall et quest. Men enig i at de er ganske tamme jevnt over. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tror mange bruker shouts "feil" De er i hvertfall veldig nyttige for min del, men nå har jeg 19 shouts da, med varierende antall ord. Gjør main quest, får noen veldig fine shouts der! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har nettop fått iceform men har ikke testa an. Noen som vet hva den lifeforce shouten gjør? Har ikke aktivert den, vet ikke om jeg vil bruke soul på den. Husker jeg riktig, så får en form for "wallhack", slik at du ser hvor fienden er. Kanskje greit for en stealth-fyr. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Morsomt å lese innlegg i denne tråden når jeg selv ikke har spilt spillet enda. Skjønner ikke bæret av hva dere snakker om. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Bruker ekstremt mye Whirlwind Sprint selv som er utrolig kjekk i både kamper og når man skal gå lange avstander. Fant den helt i starten av gamet lenge lenge før jeg snakket med the Greybeards. Har nettop fått iceform men har ikke testa an. Noen som vet hva den lifeforce shouten gjør? Har ikke aktivert den, vet ikke om jeg vil bruke soul på den. Husker jeg riktig, så får en form for "wallhack", slik at du ser hvor fienden er. Kanskje greit for en stealth-fyr. Det er slik at du ser folk og dyr i nærheten ja. De får en slags aura rundt seg som lyser opp. Faen så faens dum jeg er egentlig. Questen der du skal hente hornet etter du har hvert hos greybeards så skal jeg gjennom de 3 gatene som lukker seg ekstremt fort. Tror du faen ikke jeg ikke tenkte på å bruke whirlwind sprint da. *FACEPALM* SPOILER Endret 23. november 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hehe, du får jo tilogmed beskjed om at du må bruke de nye shoutene i dungeonen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ikke vet jeg hva jeg holdt på med der, men fikk det til på et vis. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ice Form er den beste shouten ever, fant den tidlig med min første karakter, og den reddet meg gang på gang, frys fienden, gå og lag middag i mens kom tilbake og finish him Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg satt i 5 minutter og kikka på at Lydia ble slått i veggen av en spike-dør felle isted. Companions er eksperter på å gå rett på feller. Hun datt på kne, uffa og stønna litt, opp igjen, og RETT på samme plata, og *smack* i veggen på nytt. Til slutt klarte hun å komme seg fremover MENS hun var klemt fast bak spikeveggen, og gikk dermed klar av trykkplata på gulvet og kom seg til meg. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dumt spørsmål. Er ikke bruk av console egentlig juks? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fire shout med 2 words (inferno) gjør greit mye damage, særlig om du har fått den "oppgradert" med 25% mer damage hos Paarthurnax. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dumt spørsmål. Er ikke bruk av console egentlig juks? Spørs hva du bruker den til. Kan jo bruke den til å justere field of view etc. som bare forandrer utseende på spillet. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dumt spørsmål. Er ikke bruk av console egentlig juks? Jo, egentlig - i bunn og grunn. Men jeg MÅTTE bruke den for å kunne gifte meg. Noen jukser i veldig sjeldne tilfeller, andre litt mer ofte. Man gjør som man vil. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Whirlwind sprint er herlig. Mest fordi det er veldig tilfredsstillende å bruke shoutet på en eller annen kul måte som gir deg et taktisk overgrep. Mye mer tilfredsstillende enn å bare blaste en gjeng fiender med en fireblast (selv om det kanskje ikke er så mye bedre) Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Litt off-topic, men om man vil kjøpe Skyrim på cdon.com, så kan man benytte følgende kode fram til 23.12.11 og få kr.50,- i rabatt. Kode: xY59assu Det vil si at man får spillet for 299,- via demand Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som har en liste over cheats? Har lyst aa prove det hvis jeg kjeder meg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Et taktisk overgrep? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå