Mikkel™ Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Må si at sluttkampen i hovedoppdraget var ganske... tamt Men for en flott plass ^^ Spoiler! 3 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Og hva spoilet jeg der? Flere som har skrevet det samme flere steder i tråden. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg tok Alduin på sånn 6-7 slag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har et problem med questen: A Wanted Woman Når jeg skal i Dragonreach Dungeons for å snakke med fangen i fengselet, så er han ikke der.. Den eneste fangen i "hele fengselet" er en død banditt i en celle som ligger diagonalt ovenfor.. What to do? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 100 Smithing endelig! Nå løper jeg rundt med det barske dragesettet oppgradert til legendary status. Troll og drager beware! Daedric ftw! Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har et problem med questen: A Wanted Woman Når jeg skal i Dragonreach Dungeons for å snakke med fangen i fengselet, så er han ikke der.. Den eneste fangen i "hele fengselet" er en død banditt i en celle som ligger diagonalt ovenfor.. What to do? Takk for hjelp! Har du en questmarker? Om det er den banditten og du er på PC kan du forsøke å åpne ledeteksten, venstreklikke banditten og skrive "resurrect". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 I alle dagar som Skyrim skulle CTD-e etter denne patchen, då. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Får virkelig håpe dette er noe som blir rettet opp i første oppdatering, for det blir jo litt håpløst at man ikke skal kunne gå på raid i huler uten å risikere å ødelegge en haug med quest samtidig. Det med at jeg ikke blir kvitt de etterpå har jeg enda ikke opplevd, men forundrer meg ikke at det skjer Hadde det problemet i Oblivion men har ikke støtt på det enda i Skyrim ... Selv om jeg dumpa over ett tårn i går hvor jeg plukka opp ett møkkasverd jeg ikke aner hvor skal henn og jeg ikke kan avskaffe meg med siden det er questitem Det er ein fyr i Whitehold(?) (Den første byen etter Riverwood) som leitar etter eit sverd. Mørkhuda fyr. Det kan vere han sitt, er verdt et forsøk :-) Han går rundt i gatene. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 I alle dagar som Skyrim skulle CTD-e etter denne patchen, då. Ny patch idag som kræsjer spillet eller? Får virkelig håpe dette er noe som blir rettet opp i første oppdatering, for det blir jo litt håpløst at man ikke skal kunne gå på raid i huler uten å risikere å ødelegge en haug med quest samtidig. Det med at jeg ikke blir kvitt de etterpå har jeg enda ikke opplevd, men forundrer meg ikke at det skjer Hadde det problemet i Oblivion men har ikke støtt på det enda i Skyrim ... Selv om jeg dumpa over ett tårn i går hvor jeg plukka opp ett møkkasverd jeg ikke aner hvor skal henn og jeg ikke kan avskaffe meg med siden det er questitem Det er ein fyr i Whitehold(?) (Den første byen etter Riverwood) som leitar etter eit sverd. Mørkhuda fyr. Det kan vere han sitt, er verdt et forsøk :-) Han går rundt i gatene. Byen du tenker på er Whiterun. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ble ferdig med Dark Brotherhood igår. Ble egentlig totalt sett skuffet over DB. Det fantes ingen morsomme oppdrag som i Oblivion, som der man slapp et elghode ned på en fyr eller drepte alle folkene i et hus osv. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dark Brotherhood var litt skuff ja. Noen andre guilds som er til å anbefale? Unntatt Thieves guild, de ser så amatøraktige ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ble ferdig med Dark Brotherhood igår. Ble egentlig totalt sett skuffet over DB. Det fantes ingen morsomme oppdrag som i Oblivion, som der man slapp et elghode ned på en fyr eller drepte alle folkene i et hus osv. Men DB gir deg jo Cicero. Dark Brotherhood var litt skuff ja. Noen andre guilds som er til å anbefale? Unntatt Thieves guild, de ser så amatøraktige ut. Thieves Guild. Du får den feteste armoren i spillet, Daedric kan bare ta seg en bolle! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Åssen resetter jeg perkpoints? Regner med at dette ikke stopper noen achievements? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ble ferdig med Dark Brotherhood igår. Ble egentlig totalt sett skuffet over DB. Det fantes ingen morsomme oppdrag som i Oblivion, som der man slapp et elghode ned på en fyr eller drepte alle folkene i et hus osv. Det var en kontrakt her man kunne løse ved å tippe en sånn gargoyle-statue ned på target. Bortsett fra det var det ganske plain. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Syns Dark Brotherhood var kos jeg. Benyttet meg av den nevnte Gargoyle-statuen også. Kanskje ikke helt på Oblivion-nivå, men er blandt de tingene jeg har satt størst pris på hittil i Skyrim. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg går liksom rundt og vaser i heavy armor som en annen berserker til vanlig, så det å plutselig skulle bruke light armor, sneak og tenke på "make the kill then the escape" er ganske artig. Nå var jeg alltid ganske duktig i Hitman, men det mangler jo en del gameplaymekanikk på at det skal være likt der Når det er sagt, slet jeg vanvittig med han som skal tas i en by og ikke på landveien, fordi jeg fant ham aldri sovende. Endte med at jeg slaktet ham med tohåndsøks i et smug og betalte byvakta 500 coins for å se en annen vei. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg stjal brevet og venta på ham. Tok'en i søvne. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fikk uventet achievment i dag. Har alltid hatt mye penger, men bruker det på forskjellig stuff. Nå som jeg har fullt av det meste tenkte jeg at jeg bare skulle spare dem. Fikk over 100k, achiev! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg stjal brevet og venta på ham. Tok'en i søvne. Jeg hang rundt ham i et vertshus for å vente på at han skulle legge seg, men neida, han dro en allnighter og gikk til slutt ut. Da hadde jeg venta på ham i 36 ingametimer. Lei som pokker løp jeg inn i et smug, to bueskudd for å få oppmerksomhet, og så fikk Exquisite Skyforge Steel Battleaxe gjøre resten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg stjal brevet og venta på ham. Tok'en i søvne. Jeg hang rundt ham i et vertshus for å vente på at han skulle legge seg, men neida, han dro en allnighter og gikk til slutt ut. Da hadde jeg venta på ham i 36 ingametimer. Lei som pokker løp jeg inn i et smug, to bueskudd for å få oppmerksomhet, og så fikk Exquisite Skyforge Steel Battleaxe gjøre resten. Haha, såpass ja. Måtte vente litt jeg og, men var nok ikke mere enn en 4-5 IG timer. Men skjønner at du ble litt frustrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå