Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Vurderer å starte på nytt igjen. Har en person som er ett skill novå fra level 45, men frister å starte ny person med litt andre våpen og ikke bruke Smithing eller enchanting til å lage egne våpen. Spiller på expert vanskelighetsgrad så spørsmålet blir hvor mye vanskeligere vil jeg gjøre det for meg selv? Er en del brukbar rustning og få tak i som ser bedre ut enn det jeg kan lage selv, og samtidig som en del av artifactene er rimelig greie våpen. Dog kan man lage egne våpen som vil gjøre mer skade lett.

 

Noen som spiller uten smithing/enchanting og har noen erfaringer?

 

Personen min blir da å fokusere på Sneak/Archery/One-handed og Block som primær skills. Block vil da kompansere til en viss grad litt for maglende armor rating som jeg på Norden jeg har i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får virkelig håpe dette er noe som blir rettet opp i første oppdatering, for det blir jo litt håpløst at man ikke skal kunne gå på raid i huler uten å risikere å ødelegge en haug med quest samtidig.

 

Det med at jeg ikke blir kvitt de etterpå har jeg enda ikke opplevd, men forundrer meg ikke at det skjer :p

Hadde det problemet i Oblivion men har ikke støtt på det enda i Skyrim ... Selv om jeg dumpa over ett tårn i går hvor jeg plukka opp ett møkkasverd jeg ikke aner hvor skal henn og jeg ikke kan avskaffe meg med siden det er questitem

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt lei av at man helst ikke bør finne quest items før man har fått questet.

Begynner å få en haug med items jeg ikke kan droppe eller bli kvitt, men hvor ikke questet vil gå videre fordi spillet ikke registrerer at jeg har tingen den ber meg finne fra før av.

Jeg får ikke lov til å kvitte meg med

heksehodene fra varulvoppdragene - bortsett fra i et skap i Breezehome hvor jeg av en eller annen grunn får lov til å legge dem.

 

 

Lenke til kommentar

Får virkelig håpe dette er noe som blir rettet opp i første oppdatering, for det blir jo litt håpløst at man ikke skal kunne gå på raid i huler uten å risikere å ødelegge en haug med quest samtidig.

 

Det med at jeg ikke blir kvitt de etterpå har jeg enda ikke opplevd, men forundrer meg ikke at det skjer :p

Hadde det problemet i Oblivion men har ikke støtt på det enda i Skyrim ... Selv om jeg dumpa over ett tårn i går hvor jeg plukka opp ett møkkasverd jeg ikke aner hvor skal henn og jeg ikke kan avskaffe meg med siden det er questitem

 

Når du får questet vil du meget sannsynlig bli sendt dit du fant det, men så er det bom stopp.

Slik er det i hvertfall med meg på samtlige quest jeg har funnet itemet før jeg får questet.

Lenke til kommentar

Får virkelig håpe dette er noe som blir rettet opp i første oppdatering, for det blir jo litt håpløst at man ikke skal kunne gå på raid i huler uten å risikere å ødelegge en haug med quest samtidig.

 

Det med at jeg ikke blir kvitt de etterpå har jeg enda ikke opplevd, men forundrer meg ikke at det skjer :p

Hadde det problemet i Oblivion men har ikke støtt på det enda i Skyrim ... Selv om jeg dumpa over ett tårn i går hvor jeg plukka opp ett møkkasverd jeg ikke aner hvor skal henn og jeg ikke kan avskaffe meg med siden det er questitem

 

Når du får questet vil du meget sannsynlig bli sendt dit du fant det, men så er det bom stopp.

Slik er det i hvertfall med meg på samtlige quest jeg har funnet itemet før jeg får questet.

well ... fuck :(

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort alt for mange quests, men jeg har fått tak i Gullkloa før jeg fikk questen. Da snakket jeg med fyren og sa at "åh, mener du denne?", så ble questen avsluttet.

 

Jeg har prøvd å gå tilbake til han som ga meg questet uten at det fungerte her.

 

Sitter nå med bøker, sverd og et smykke til forskjellige quest der jeg ikke får kommet meg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...