Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Jeg er helt stucked i et quest nå. Se bilde under:

 

post-96570-0-46035100-1321992921_thumb.jpg

 

Det bare står der og ingenting skjer.... Noen tips? :)

 

EDIT: Er questet "Read the Elder Scroll at Time Wound"

 

Load en tidligere save fra før du åpner scrollen. Åpne den som normalt, og ikke rør noen ting før du hører de begynner å sloss mot Alduin. Da kan du begynne å se deg rundt.

Å der redda du kvelden for meg i stooor grad! Mange takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om det går ann å fjerne enchanten til et ustyr, eller i såfall bytte soul gem'en med en større?

 

Til den som svarer; kan du svare direkte til innlegget? slik at jeg vet at du har svart? :)

Jeg søkte rundt på det store internettet igår om det, siden jeg misliker Soul Traps på mine 2 våpen. Og ifølge det jeg har f unnet, så er det dessverre sånn at.. nei. Du kan ikke fjerne enchantments.

 

Du må ødelegge eller selge våpenet og så kjøpe/lage ett nytt. Trist, men sant.

Lenke til kommentar

Ok, dette er helt forbanna irriterende:

 

Lagde meg en ny character, tenker å gå thief med dual daggers. Men det er jo ingen som helst måte å binde to daggers på. Først skjer det en masse glitcher hvis man har to daggers som heter det samme, men selv ikke med to forskjellige våpen er det mulig. Binder den ene daggeren til 1, og den andre til 2. Hvis jeg trykker 1 for å dra fram den ene, blir denne erstattet med nummer to når jeg trykker 2. Helt idiotisk at det ikke finnes en bedre måte å gjøre dette på enn å måte åpne favorite-menyen hver gang jeg skal ta fram daggers?

Lenke til kommentar

Misoxeny: Hvis du equpper 2 daggers, og så bytter til f.eks. bue (bind på 3 f.eks.), så trykker du bare 3 en gang til for å deequippe bue og reequippe det du hadde først, som burde være 2 daggers?

 

Joda, funker vel ok det, men noen ganger vil jeg jo f.eks bytte til en spell i den ene hånda, og da vil ikke det fungere.

 

Q, peke på våpen, left+right click, Q.

Tar toppen 1 sekund.

 

Men skal være mulig å hardkode det slik at hotkeys kan velge om det er venstre eller høyre.

 

Det funker ikke hvis du har to av samme våpen, og har du to forskjellige tar det fort mer enn et sekund. At det ikke fungerer slik som det gjør med dual spells er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Ok, dette er helt forbanna irriterende:

 

Lagde meg en ny character, tenker å gå thief med dual daggers. Men det er jo ingen som helst måte å binde to daggers på. Først skjer det en masse glitcher hvis man har to daggers som heter det samme, men selv ikke med to forskjellige våpen er det mulig. Binder den ene daggeren til 1, og den andre til 2. Hvis jeg trykker 1 for å dra fram den ene, blir denne erstattet med nummer to når jeg trykker 2. Helt idiotisk at det ikke finnes en bedre måte å gjøre dette på enn å måte åpne favorite-menyen hver gang jeg skal ta fram daggers?

 

Trykk 1 to ganger og deretter 2. Vanskeligere er det ikke, men likevel veldig lat design av Bethesda. Satser på at det blir patchet (les:moddet)

 

EDIT: Shit, det er bare med spells. Glem at jeg sa noe.

Endret av Merk.
Lenke til kommentar

Hvordan får man sånne svært detaljerte vannteksturer? Lasta ned Realistic Water Textures modd'en fra Nexus Skyrim og aktiverte den og fikk bekreftet at modden var installert. Men vannteksturene er fortsatt ikke blitt bedre.

 

Edit: Glem det, funket visst nå. Men synes fortsatt vannet mitt er litt forskjellig iforhold til de eksempelbildene på SkyrimNexus siden.

Endret av Empathy
Lenke til kommentar

Ja, men nå snakker jeg om weapons og ikke spells. Det fungerer med spells, ikke med våpen.

Jo, det gjør det. Jeg logget nettopp inn og sjekket. Q, pekte på Glass War Axe (2), venstre + høyre klikk, Q. lynkjapt, begge våpen.

 

Ja, systemet deres er helt ræva, men jeg klarer ikke å forstå hva du sliter med.

Lenke til kommentar

Når kommer denne vinduer oppdateringen som faktisk skal gjøre spillet spillbart for de av oss som er uheldig å ha litt kranglete systemer, og spiller på oppløsning og med innstillinger som gjør at spillet krasjer hvert tiende minutt?

 

Jeg og kjæresten lengter virkelig etter denne oppdateringen for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...