Andey- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har loada tilbake og kjørt questet på nytt, men ingen endring, samme skjer... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikkje kan unselect fire? Nei, kan ikke "unequipe" det eller hva jeg skal kalle det, samme som naar du unsheather et sverd, kan ikke fjerne fire fra handen min... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 En ting er sikkert: Camilla er kjapp til å ringe presten når noen viser litt interesse Men gjør hun noe etter det? Nope... frister å ta en "greatsword divorce"... Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 helsikerns shadow ponnyen har blitt en drage magnet :!: Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) EDIT: Så at det var en Skyrim Karakter thread, sorry Men er det noen som kan svare på dette? Forresten, noen som vet om man kan ta vekk enchanten til Mehrunes Razor? Chanten er "Small chance to kill" Trololololololo Endret 22. november 2011 av GameSlayer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har fire karakterer. Skal jeg spamme de? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vi har allerede en tråd for din Skyrim-karakter. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hm, jeg leverte akkurat "assassinate silver hand leader" questen til Aela i the companions. Så sa hun jeg skulle drepe en ny leder i The rift. Sto Map Updated, men questen kom ikke i journalen min..wut? Bare jeg som får litt Warcraft 3 nostalgi når jeg hører Silver Hand?! Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 One to rule em all 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det bare meg, eller går det utrolig mye tid i byene? Labbe rundt og samle quest, snakke med folk, blacksmithing, prøve å joine guilder osv. Tror ikke jeg har sett action på 2 timer nå. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Bare herlig å labbe rundt i casual mode Har så mange nye spill men skyrim har hekta meg totalt var stor oblivion fan gleda meg lenge og det har infriddd med måte Endret 22. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er helt stucked i et quest nå. Se bilde under: Det bare står der og ingenting skjer.... Noen tips? EDIT: Er questet "Read the Elder Scroll at Time Wound" Load en tidligere save fra før du åpner scrollen. Åpne den som normalt, og ikke rør noen ting før du hører de begynner å sloss mot Alduin. Da kan du begynne å se deg rundt. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ingen mages her som spiller paa pc som kan svare paa sporsmalet mitt? o.O Kan ikke unselect fire i destruction... Har nesten provd alt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har ikke opplevd problemet. Er bare å trykke på Fire med venstre eller høyre mustast, så tar du det bort. Er slik jeg har opplevd det, gang på gang. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Men "unselect", mener du at du ikke kan bruke en annen type spell som f.eks. frost? Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sjekk om det ikke er noen key bindings som er feil. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikkje kan unselect fire? Nei, kan ikke "unequipe" det eller hva jeg skal kalle det, samme som naar du unsheather et sverd, kan ikke fjerne fire fra handen min... Med mindre det er bugga kan du anten endre kva du har i handa frå menyen, eller du kan hotkeye ein annan magitype og trykke hotkeyen to gonger for å få den i båe hender samstundes. Per default er det vel sånn at det er venstre handa som er "førsteval" for ting du har hotkeya, så det må litt triksing og miksing til. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gjorde eit quest i forgje uke der eg skulle finne eit sverd, idag fant eg ein bok og questet blei opna på nytt, alle fiendene var der og det var 4 versjoner av sverdet. Questet handla om eit sverd, fant 5 tilsaman. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Gjorde en quest i Thalmar Embassy nå, der jeg skal på en fest, og tar bare med meg noe av gear. Og skal skaffe noe informasjon for Delphine. Har completed hele questen nå, men har fortsatt ikke fått tilbake alle de andre tingene mine? Noen som har noe peiling på hvordan jeg får alt som jeg hadde før jeg starta questen tilbake? Edit: Diplomatic immunity het den! Endret 22. november 2011 av Kim92 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Tingene dine ligger i en kiste der Delphine bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå