Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vanlig at man møter en DRAUGR DEATHLORD! i dustman cairns rett etter man har gått inn nesten. Skal inn dit å få tilbake en sånn fragment for the companions med hjelp av Farkas. Det er en av de første questene man får av dem, og jeg sliter helt forjævlig med den. Han tar jo 1/3 av livet med et slag jo. Jeg er lvl 30.

Ja, det er vanlig.

 

Om du tar 1/3 hp av et slag fra en draugr deathlord er det du som gjør noe feil. Hp/armor?

Lenke til kommentar

Når jeg ser folk gjør denne questen på youtube, så møter de den ikke og gjør den questen drit enkelt. Men jeg sliter som f.. Burde jeg starte ny game? Alt for vanskelig dette her.. Eller spawner det lettere monster hvis jeg skrur ned vanskelighets graden? Akkurat nå har jeg "Adept" som vanskelighetsgrad. Vil Adept si at det spawner vanskeligere monster hvis jeg er god level?

 

Er det vanlig at man møter en DRAUGR DEATHLORD! i dustman cairns rett etter man har gått inn nesten. Skal inn dit å få tilbake en sånn fragment for the companions med hjelp av Farkas. Det er en av de første questene man får av dem, og jeg sliter helt forjævlig med den. Han tar jo 1/3 av livet med et slag jo. Jeg er lvl 30.

Ja, det er vanlig.

 

Om du tar 1/3 hp av et slag fra en draugr deathlord er det du som gjør noe feil. Hp/armor?

Les om igjen. Jeg tar ikke 1/3 av hans liv. Han tar det av meg med et slag.

Jeg har 202 armor rating og 200hp.

Endret av Berbashow
Lenke til kommentar

Adept er default vanskelighetsgrad.

 

Du har lite hp og veldig lite armor.

Skifta vanskelighetsgraden til Novice. Da ble han straks lettere å drepe, man han spawna der fordetom :p Han tok mindre liv av meg + at jeg tok mer liv av han.

 

Noen tips til mere armor og hp? :)

Endret av Berbashow
Lenke til kommentar

Adept er default vanskelighetsgrad.

 

Du har lite hp og veldig lite armor.

Skifta vanskelighetsgraden til Novice. Da ble han straks lettere å drepe, man han spawna der fordetom :p Han tok mindre liv av meg + at jeg tok mer liv av han.

 

Noen tips til mere armor og hp? :)

Sett mye mer i hp, mindre i magicka, ingen ting i stamina. Smith daedric armor (med alchemy+enchanting+smithing-set/potions og den regla der) og enchant med magicka regeneration. Da burde du ha ~350hp og 1500 armor på ditt level.

Lenke til kommentar

Laget nettopp en mage og faatt noen nye skills, men den lar meg ikke bruke 2 hand annet enn flames, fordi jeg kan ikke unselect fire... Maa jeg virkelig skifte til 1 handed vaapen for aa faa vekk fire hele tiden?

 

Nei, ikke på ps3 jaffal, så skulle tro det var det samme på xbox og pc. På ps3 velger du med l1 og r1, er nokk 2 tilsvarende på pc, men jeg vett ikke hvilke:)

Lenke til kommentar

Adept er default vanskelighetsgrad.

 

Du har lite hp og veldig lite armor.

Skifta vanskelighetsgraden til Novice. Da ble han straks lettere å drepe, man han spawna der fordetom :p Han tok mindre liv av meg + at jeg tok mer liv av han.

 

Noen tips til mere armor og hp? :)

Sett mye mer i hp, mindre i magicka, ingen ting i stamina. Smith daedric armor (med alchemy+enchanting+smithing-set/potions og den regla der) og enchant med magicka regeneration. Da burde du ha ~350hp og 1500 armor på ditt level.

Litt seint :p

Jeg har 180 magic, 200hp og 200 stamina. Også gikk jeg ikke daedric veien i smithing skillsa, gikk glass veien.. :S Er jeg føcka? :p

Lenke til kommentar

Laget nettopp en mage og faatt noen nye skills, men den lar meg ikke bruke 2 hand annet enn flames, fordi jeg kan ikke unselect fire... Maa jeg virkelig skifte til 1 handed vaapen for aa faa vekk fire hele tiden?

 

Nei, ikke på ps3 jaffal, så skulle tro det var det samme på xbox og pc. På ps3 velger du med l1 og r1, er nokk 2 tilsvarende på pc, men jeg vett ikke hvilke:)

Hoyre og venste klikk paa musa ja, men prover begge og klarer fremdeles ikke :(

Lenke til kommentar

Adept er default vanskelighetsgrad.

 

Du har lite hp og veldig lite armor.

Skifta vanskelighetsgraden til Novice. Da ble han straks lettere å drepe, man han spawna der fordetom :p Han tok mindre liv av meg + at jeg tok mer liv av han.

 

Noen tips til mere armor og hp? :)

Sett mye mer i hp, mindre i magicka, ingen ting i stamina. Smith daedric armor (med alchemy+enchanting+smithing-set/potions og den regla der) og enchant med magicka regeneration. Da burde du ha ~350hp og 1500 armor på ditt level.

Litt seint :p

Jeg har 180 magic, 200hp og 200 stamina. Også gikk jeg ikke daedric veien i smithing skillsa, gikk glass veien.. :S Er jeg føcka? :p

 

Neida du er ikke det, du kan få høy armour rating med glass, men du må bruke litt points på light armor. Ellers er vell stamina mest for rogue - warrior type karakter. (pluss at du kan bære mer såklart) Hadde jeg vært deg hadde jeg barre brukt på health en stund framover.

Lenke til kommentar

Adept er default vanskelighetsgrad.

 

Du har lite hp og veldig lite armor.

Skifta vanskelighetsgraden til Novice. Da ble han straks lettere å drepe, man han spawna der fordetom :p Han tok mindre liv av meg + at jeg tok mer liv av han.

 

Noen tips til mere armor og hp? :)

Sett mye mer i hp, mindre i magicka, ingen ting i stamina. Smith daedric armor (med alchemy+enchanting+smithing-set/potions og den regla der) og enchant med magicka regeneration. Da burde du ha ~350hp og 1500 armor på ditt level.

Litt seint :p

Jeg har 180 magic, 200hp og 200 stamina. Også gikk jeg ikke daedric veien i smithing skillsa, gikk glass veien.. :S Er jeg føcka? :p

 

Neida du er ikke det, du kan få høy armour rating med glass, men du må bruke litt points på light armor. Ellers er vell stamina mest for rogue - warrior type karakter. (pluss at du kan bære mer såklart) Hadde jeg vært deg hadde jeg barre brukt på health en stund framover.

Skal gjøre det. Har legendary dragon helm, plate body og shield da. Men det er vel ikke like bra som daedric? Men hvorfor er ratinga som lav, selv om jeg har dragon som er legendary?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...