Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kanskje noe med at du charger inn fremfor å sloss taktisk? Adept Necro er ikke akkurat enkelt.

Du er varulv. Du skal ikke sitte som en mus rundt hjørnet og lurke. Du skal fly rundt hjørnet og denge de ned.

Ja, vi ser jo hvor bra det fungerte for deg...

 

Hva er poenget med varulv form når man ikke kan angripe folk? De kaster frost bolt på deg og du er konstant freeza. Det er en gang som går en vei og ingen andre taktiske muligheter er der. Jeg kan ikke gå ut av varulformen før den slutter av seg selv og er da stuck der inntil den tid. Latterlig dårlig å bruke varulv form i forhold til å kaste spells/bruke bua i vanlig form.

 

Klart noen fiender er bedre og angripe med ranged/magi. Men det vil ikke dermed si at varulv suger. Den er meget god mot mange mobs i spillet. Jeg strauk med når jeg brukte magi en gang også, kan ikke si at det suger og er ubrikelig fordi om. Viss så mange klarer og få varulv til og vare en suksess sier det vell noe..

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke kan ta screen shots ingame? Trykker print screen og prover aa kopiere inn i paint, men det kommer ingenting. Jeg kan heller ikke legge ned spillet uten aa trykke ctrl+alt+del, og naar jeg gjor det kan jeg ikke gaa tilbake fordi naar jeg trykker kommer det bare en helt svart vindu...

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke kan ta screen shots ingame? Trykker print screen og prover aa kopiere inn i paint, men det kommer ingenting. Jeg kan heller ikke legge ned spillet uten aa trykke ctrl+alt+del, og naar jeg gjor det kan jeg ikke gaa tilbake fordi naar jeg trykker kommer det bare en helt svart vindu...

1. For å ta print screen, trykk PrintScreen-knappen (lagrer et bmp-bilde automatisk) eller F12 (Steam-bilde).

2. Svart vindu-løsning. Alt+tab til spillet. Svart vindu. Alt+tab og så alt+shift+tab, så kommer spillet.

Lenke til kommentar

Startet en brawl med en fyr i en stall, og jeg holdt på å vinne. Helt plutselig dro Lydia frem sverdet og denget løs på begge to, og en fjerde fyr dukket opp og denget løs på Lydia. Fyren jeg sloss mot healet, og før jeg visste hva som egentlig foregikk var jeg nesten død. Jeg healet og dro frem sverdet, men da klikket alle i vinkel, og alt ble bare kaos. Alt på grunn av Lydia. Nå sitter hun og venter nede i en hule et sted og tror jeg kommer tilbake. Helvetes kjerringjævel...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Startet en brawl med en fyr i en stall, og jeg holdt på å vinne. Helt plutselig dro Lydia frem sverdet og denget løs på begge to, og en fjerde fyr dukket opp og denget løs på Lydia. Fyren jeg sloss mot healet, og før jeg visste hva som egentlig foregikk var jeg nesten død. Jeg healet og dro frem sverdet, men da klikket alle i vinkel, og alt ble bare kaos. Alt på grunn av Lydia. Nå sitter hun og venter nede i en hule et sted og tror jeg kommer tilbake. Helvetes kjerringjævel...

 

:!:

 

Min Lydia klarte å bli spist opp av en helt vanlig ulv... Og jeg har aldri savnet henne nevneverdig for å si det som det er :) Eneste companions som duger er de som er tryllet fram imo

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke kan ta screen shots ingame? Trykker print screen og prover aa kopiere inn i paint, men det kommer ingenting. Jeg kan heller ikke legge ned spillet uten aa trykke ctrl+alt+del, og naar jeg gjor det kan jeg ikke gaa tilbake fordi naar jeg trykker kommer det bare en helt svart vindu...

1. For å ta print screen, trykk PrintScreen-knappen (lagrer et bmp-bilde automatisk) eller F12 (Steam-bilde).

2. Svart vindu-løsning. Alt+tab til spillet. Svart vindu. Alt+tab og så alt+shift+tab, så kommer spillet.

Takker :) Nytt sporsmal: Laget nettopp en mage og faatt noen nye skills, men den lar meg ikke bruke 2 hand annet enn flames, fordi jeg kan ikke unselect fire... Maa jeg virkelig skifte til 1 handed vaapen for aa faa vekk fire hele tiden?

Lenke til kommentar

Startet en brawl med en fyr i en stall, og jeg holdt på å vinne. Helt plutselig dro Lydia frem sverdet og denget løs på begge to, og en fjerde fyr dukket opp og denget løs på Lydia. Fyren jeg sloss mot healet, og før jeg visste hva som egentlig foregikk var jeg nesten død. Jeg healet og dro frem sverdet, men da klikket alle i vinkel, og alt ble bare kaos. Alt på grunn av Lydia. Nå sitter hun og venter nede i en hule et sted og tror jeg kommer tilbake. Helvetes kjerringjævel...

 

laugh.gif

 

Min Lydia klarte å bli spist opp av en helt vanlig ulv... Og jeg har aldri savnet henne nevneverdig for å si det som det er :) Eneste companions som duger er de som er tryllet fram imo

 

For min del gikk det rimelig fort å erstatte henne. Gikk like greit og giftet meg (med en annen dame.) ;) (sorry for litt dårlig kvalitet på bildene. Tok dem rett fra TVen.)

 

 

 

Først litt vanlig tullprat.

 

 

 

Fristende å si nei, men...

 

 

 

Og da var det gjort. :)

 

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Er det vanlig at man møter en DRAUGR DEATHLORD! i dustman cairns rett etter man har gått inn nesten. Skal inn dit å få tilbake en sånn fragment for the companions med hjelp av Farkas. Det er en av de første questene man får av dem, og jeg sliter helt forjævlig med den. Han tar jo 1/3 av livet med et slag jo. Jeg er lvl 30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...