Tåkefyrste Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Enda en samler... Men han her har ikke bare våpen og armor, men rett og slett alt mulig det går an å ta med seg Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skal ikke forsvinne men vet jo aldri. Jeg trodde en dagger hadde forsvunnet, men den hadde havnet bak en bokhylle. Men det virker jo som at enkelte har som vane å bare slippe fra seg alt av stasj. Bare se på denne fyren. Lurer på hvordan det ser ut i hjemme hans irl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Når jeg blir rik har jeg tenkt å bade i gull Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hahaha. Lurer på hvor mange coins man trenger for å få litt mengde på det. Husk at du må droppe 1 og 1, da. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Meh, testa å starte med å powerlevle sneak og pickpocketing. Er på lvl 25 før jeg har levert første questet utenfor Riverwood.... Somezing iz lewrong! Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg var i blackreach i går og kom over flere ore veins jeg aldri har sett før. Husker ikke hva de het men det startet på G, "Geound" eller noe i den duren. Noen som vet hva slags metall det er? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 A Geode Vein is a rare ore vein found in: Blackreach They can contain: Petty Soul Gem Common Soul Gem Greater Soul Gem Grand Soul Gem Black Soul Gem Corundum Ore Diamond Flawless Garnet Flawless Ruby Jupp. Soul gems. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hahaha. Lurer på hvor mange coins man trenger for å få litt mengde på det. Husk at du må droppe 1 og 1, da. Jeg prøvde, men spillet fryste etter rundt 10k Gold Coins. Altså spillet klarer ikke å behandle all dataen =/ Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD Er det noen som selger smithing potion? Eller kan jeg lage det selv? Endret 22. november 2011 av Oskbre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Når jeg blir rik har jeg tenkt å bade i gull Har aldri droppet gull selv da, men kommer det i pouches eller singles? kanskje singles om du dropper 1 og en? Definitivt noe jeg ville brukt console til om det bare var for sjov. Endret 22. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD Er Deadric bowen noe man kan finne eller må den lages? Eller er den en mission belønning? Trenger noe annet enn min Imperial bow.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD Er Deadric bowen noe man kan finne eller må den lages? Eller er den en mission belønning? Trenger noe annet enn min Imperial bow.. Falmer Bow gjør like mye damage som Dwarven og er veldig simpel å få tak i. Ellers kan du stjele en Elven Bow hos The Companions. Flere som har finni glass armor rundt om kring i random små skjul i Skyrim? Har hittil Glass Boots, Glass Helmet, Glass Axe og Glass Bow som jeg har funnet rundt om i kister i skjul. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Når det gjelder stjeling; er det lett å bli tatt, eller må man bare sørge for at det ikke er noen i rommet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Enda en samler... Men han her har ikke bare våpen og armor, men rett og slett alt mulig det går an å ta med seg This week, in Hoarders! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet det, liker å være varulv. Det jeg mener er at vi ikke kan spise lik når vi ikke er i varulvform, så hvorfor gidde være normal? Bare ta kanibalquestet så kan du spise lik både som normal og som varulv Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vil Conjuration - Bound Sword gi conjuration skill, eller 1h skill? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Når det gjelder stjeling; er det lett å bli tatt, eller må man bare sørge for at det ikke er noen i rommet? Sneak og sørg for at du står som hidden så går det helt fint. Noe annet med pickpocket. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har begynt å spille Skyrim, så jeg lager en post her så det er lettere å følge med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Vil Conjuration - Bound Sword gi conjuration skill, eller 1h skill? Gir skills som om det ver et vanlig sverd. (+ conjuration for hver gang du tryller det frem) Endret 22. november 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå