Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den :p

 

Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD

 

Er det noen som selger smithing potion? Eller kan jeg lage det selv? :)

Endret av Oskbre
Lenke til kommentar

Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den :p

 

Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD

 

Er Deadric bowen noe man kan finne eller må den lages? Eller er den en mission belønning? Trenger noe annet enn min Imperial bow.. :p

Lenke til kommentar

Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den :p

 

Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD

 

Er Deadric bowen noe man kan finne eller må den lages? Eller er den en mission belønning? Trenger noe annet enn min Imperial bow.. :p

 

Falmer Bow gjør like mye damage som Dwarven og er veldig simpel å få tak i. Ellers kan du stjele en Elven Bow hos The Companions.

 

Flere som har finni glass armor rundt om kring i random små skjul i Skyrim? Har hittil Glass Boots, Glass Helmet, Glass Axe og Glass Bow som jeg har funnet rundt om i kister i skjul.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vil Conjuration - Bound Sword gi conjuration skill, eller 1h skill?

Gir skills som om det ver et vanlig sverd. (+ conjuration for hver gang du tryller det frem)

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...