Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke forsvinne men vet jo aldri. Jeg trodde en dagger hadde forsvunnet, men den hadde havnet bak en bokhylle. Men det virker jo som at enkelte har som vane å bare slippe fra seg alt av stasj. Bare se på denne fyren.

fDRhC.jpg

Lurer på hvordan det ser ut i hjemme hans irl.

Lenke til kommentar

Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den :p

Slakter alt nå, for ikke å snakke om sneak attacks xD

Er det noen som selger smithing potion? Eller kan jeg lage det selv? :)

Endret av Oskbre
Lenke til kommentar

Når jeg blir rik har jeg tenkt å bade i gull

Har aldri droppet gull selv da, men kommer det i pouches eller singles? kanskje singles om du dropper 1 og en?

Definitivt noe jeg ville brukt console til om det bare var for sjov.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Deadric bowen min gjør 283 dmg nå :S og det er uten true shot potion eller smithing potion når jeg oppgraderte den :p

Er Deadric bowen noe man kan finne eller må den lages? Eller er den en mission belønning? Trenger noe annet enn min Imperial bow.. :p

Lenke til kommentar

Er Deadric bowen noe man kan finne eller må den lages? Eller er den en mission belønning? Trenger noe annet enn min Imperial bow.. :p

Falmer Bow gjør like mye damage som Dwarven og er veldig simpel å få tak i. Ellers kan du stjele en Elven Bow hos The Companions.

Flere som har finni glass armor rundt om kring i random små skjul i Skyrim? Har hittil Glass Boots, Glass Helmet, Glass Axe og Glass Bow som jeg har funnet rundt om i kister i skjul.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vil Conjuration - Bound Sword gi conjuration skill, eller 1h skill?

Gir skills som om det ver et vanlig sverd. (+ conjuration for hver gang du tryller det frem)

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...