Entity extraction Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har lagt merke til at når jeg har drept noen ligger liket der i flere dager. Hvertfall det jeg har sett. Blir det borte etterhvert, eller vil man finne lik overalt når man har spilt en stund? Det har jeg og merket. Har resultert i en del komiske situasjoner. (halvnakne damer i underlige posisjoner i barer) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Must resist sleep, need to complete next MainQuest .... and this one.. just one more... aaand this short sidequest ... sleep now ... aand just kill some people without saving ... Load game instead and take just ONE MORE mainquest. Den er så standard den at man bare må gå på litt rampage før man er ferdig med å spille. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har lagt merke til at når jeg har drept noen ligger liket der i flere dager. Hvertfall det jeg har sett. Blir det borte etterhvert, eller vil man finne lik overalt når man har spilt en stund? Det har jeg og merket. Har resultert i en del komiske situasjoner. (halvnakne damer i underlige posisjoner i barer) Men blir de liggende for alltid? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 aHA. Forklarer sagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Både og. Kropper med loot har en tendens til å ligge veldig lenge (flere måneder ingame), mens kropper uten loot forsvinner relativt kjapt. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har lagt merke til at når jeg har drept noen ligger liket der i flere dager. Hvertfall det jeg har sett. Blir det borte etterhvert, eller vil man finne lik overalt når man har spilt en stund? Det har jeg og merket. Har resultert i en del komiske situasjoner. (halvnakne damer i underlige posisjoner i barer) Men blir de liggende for alltid? Ble borte etter en dag eller 2 Endelig fått meg hus. Lurer da på om jeg bare kan slenge fra meg gear på gulvet, eller må jeg ha en kiste. Kjøper jeg i såfall kiste? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) jeg har sett folk ligge i evigheter Banditter jeg drepte i den første Barrowen utenfor startbyen som lå der fremdeles da jeg dro tilbake etter gud vet hvor mange dager (var ca lvl 20).. Nye banditter hadde flyttet inn og satt og spiste rett ved siden av likene av de gamle Endret 22. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Der er en kiste i et av rommene. Men jeg vil anbefale full innredning, det er koselig. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har lagt merke til at når jeg har drept noen ligger liket der i flere dager. Hvertfall det jeg har sett. Blir det borte etterhvert, eller vil man finne lik overalt når man har spilt en stund? Det har jeg og merket. Har resultert i en del komiske situasjoner. (halvnakne damer i underlige posisjoner i barer) Men blir de liggende for alltid? Ble borte etter en dag eller 2 Endelig fått meg hus. Lurer da på om jeg bare kan slenge fra meg gear på gulvet, eller må jeg ha en kiste. Kjøper jeg i såfall kiste? Jeg la det i en komode. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Man kan plassere ut div stæsj for å pynte. Vet at i senere hus man får er det display cases og weapon racks osv. For å holde et item i hånda, trykk "plukk opp"-knappen og hold inne. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Endelig fått meg hus. Lurer da på om jeg bare kan slenge fra meg gear på gulvet, eller må jeg ha en kiste. Kjøper jeg i såfall kiste? Du kan slenge loot på gulvet men det sikreste er å legge det i en kiste. Du har alltid en kiste oppe på et av soverommene. Men du kan oppgradere ulike deler av huset oppe hos assistenten til jarlen, som solgte deg huset. Da får du flere kister pluss skap og slikt for å oppbevare ting. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg har sett folk ligge i evigheter Banditter jeg drepte i den første Barrowen utenfor startbyen som lå der fremdeles da jeg dro tilbake etter gud vet hvor mange dager (var ca lvl 20).. Nye banditter hadde flyttet inn og satt og spiste rett ved siden av likene av de gamle Husker jeg drepte to ulver, og de lå der kanskje 4 dager etter jeg hadde drept de. Litt teit hvis det er sånn da. Nye banditter hadde flyttet inn? Vil det si at hvis jeg går inn i en hule og dreper alle mann kan det komme nye banditter etterhvert? Eller er den cleared for alltid? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 ok, men stæsj blir vel ikke borte selv om jeg slengte det på gulvet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Folk kan gå og plukke det opp. Noen ganger stikker de av med ting du slipper ut, andre ganger gir de det tilbake til deg. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths Trenger ikke vente i 24 timer engang. Er bare å ta fast travel til hver eneste by og andre steder hvor det finnes smiths. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skal ikke forsvinne men vet jo aldri. Jeg trodde en dagger hadde forsvunnet, men den hadde havnet bak en bokhylle. Men det virker jo som at enkelte har som vane å bare slippe fra seg alt av stasj. Bare se på denne fyren. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) virtuel hoarder? lol jeg har sett folk ligge i evigheter Banditter jeg drepte i den første Barrowen utenfor startbyen som lå der fremdeles da jeg dro tilbake etter gud vet hvor mange dager (var ca lvl 20).. Nye banditter hadde flyttet inn og satt og spiste rett ved siden av likene av de gamle Husker jeg drepte to ulver, og de lå der kanskje 4 dager etter jeg hadde drept de. Litt teit hvis det er sånn da. Nye banditter hadde flyttet inn? Vil det si at hvis jeg går inn i en hule og dreper alle mann kan det komme nye banditter etterhvert? Eller er den cleared for alltid? Noen, de hadde ikke repopulert hele hula. Men jeg lurer på om det skjer om du lar det gå lenge nok. Ett ice troll hadde flytta inn også. Foøvrig så står det vel i tooltips på loadingscreens at det bare er trygt å legge ting i containers hjemme, at ting kan forsvinne fra andres kommoder og kister? Endret 22. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths Trenger ikke vente i 24 timer engang. Er bare å ta fast travel til hver eneste by og andre steder hvor det finnes smiths. Tror det er raskere å bare gjøre det i Whiterun, siden avstanden mellom de to smedene er veldig liten. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Uff, fikk en ebony bow uten enchants i lvl 32, og var helt i ekstase, men så finner jeg nå ut at Nightingale Bow som jeg nettopp fikk i lvl 45 er svakere? Jeg har heller ikke funnet annet daedric utstyr enn arrows så langt, er jeg virkelig nødt til å bruke Smithing for å få bedre enn Ebony? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå