Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste problemet er at du ikke kan ha companions, så vidt jeg vet. Jeg hadde Lydia med meg, men hun stakk fort da jeg ble varulv. Teit nok løp hun hjem til meg og gjemte seg. Jeg vil jo aldri lete der... rolleyes.gif

Vil si at det er feil. Både meg, Lydia og hesten min slo løs på istrollet på vei til gråskjeggene. :D

Men du kan ikke spise lik når du ikke er varulv. Håper jeg. :p

Joda, du kan det. Du må bare gjennomføre en lettere syk questline...

Lenke til kommentar

Jeg begynte i går og når jeg hadde spilt i ca 3 timer så var jeg nesten level 10 ... Og jeg har så vidt begynt så dette lover bra. Ufattelig stort ja, enorme distanser med alt for mye snacks mellom byene.

 

Lvlingen kan virke litt rask i begynnelsen. Etter en grotte er man plutselig 7-10 i hvert fall hvis man er stealth, men gradvis går det lengre og lengre tid før du får lvl up.

 

Uansett desto flere skills du fokuserer på å oppgradere desto fortere går du opp i level.

Lenke til kommentar

Trenger myye gull for å få full smithing

 

Gull er ikke noe problem i det hele tatt. Har vel rundt 40-50k i baggen pluss masse vendor trash i en kiste i huset mitt. Blant annet Dragon Bones til en total verdi på rundt 20k. Tar uendelig lang tid for å bli kvitt faenskapet da.

 

Smithing kan man enkelt lvle ved å lage iron daggers. Utrolig enkelt og billig. Du trenger bare en iron ingot + leather scrap. Du kan kjøpe ca 15-20 av de fleste smither for 100-200gull. Scraps er enda billigere.

Lenke til kommentar

Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths ;)

 

Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths ;)

Lenke til kommentar

Har vel laget 3-4 characters, men vet enda ikke hva jeg vil være. Hva er "best"? Har for øyeblikket en mage i level 24/25 (litt usikker på levelen). Har også en warrior/mage i 20 eller 21, men vurderer å lage en archer. Hvordan er en archer mtp damage?

 

Og; noen som vet hvor man starter "The Fallen" questet?

Lenke til kommentar

Plagsomt med CTD fra tid til annen.

Har ingen mods, ikke gjort noen endringer.

HW er helt ny (jada, en av de som svidde av 20k på ny pc fordi bf3 kom)

Drivere er oppdatert, windows er oppdatert.

 

Kan spille 4-5 timer uten CTD, men så kommer det plutselig med 10-20 minutters mellomrom.

 

Noen som vet hva dette kan være? :ermm:

 

Har akkurat samme problemet selv med mods. Men det er jo klassisk Bethesda ustabil engine og spill.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Var faktisk ganske heldig og fant Amulet of Talos helt i starten. 20% reduced cooldown på shouts ftw?

 

Bruker den selv da jeg ikke har funnet noe annet som er bedre. Inntil nå har jeg vel funnet rundt 10-15 av de Amuletsa der så de er ikke veldig rare.

 

Jeg har lagt merke til at når jeg har drept noen ligger liket der i flere dager. Hvertfall det jeg har sett. Blir det borte etterhvert, eller vil man finne lik overalt når man har spilt en stund? :p

 

Drepte en i College som ligger utover hele gårdsplassen og dekker til hovedinngangen. Ingen som bryr seg.

Lenke til kommentar

Å levle smithing er dritlett ja. Kjøp alle Iron Ingot og Leather Strips en Bøacksmith har, og lag Iron Daggers. Vent 24 timer; rinse and repeat. Tips: Gjør det i Whiterun, der er det 3 blacksmiths ;)

 

 

3? Ved siden av huset man kjøper, og han i Skyforge, oooog...?

Det er to som jobber på Warmaiden's. Dama selger også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...