Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Blærgh. Har tydeligvis fått et bugga quest her, og jeg har lyst til å spille mage.. Spilt til lvl 17 på en thief, lvl 19 på en 2h warrior. Jaja, får vel ta dem opp igjen på et senere tidspunkt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan være. Hun har daua for meg på adept vanskelighetsgrad. Jeg forstår det også slik at Lydia kan bugge og springe rundt slik du nevner resten av dungeonen. Healing hands er en fin spell Har redda både Aela og hesten fra drager på den måten Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg er nå lvl 21 og spiller som ''mage'', har bare valgt Magicka når jeg har lvlet og har så å si 0 armor. Jeg blie drept på 1 slag uansett hvor jeg går :8 Du bør vel selv som mage bruke noen av level bonusene på å få mer health. Med mindre du bruker "mage armor" perken fra alternation så er det heller ingen grunn til å ikke bruke light/heavy armor. Det går fint an enchante disse til å få de samme bonusene som cloth armor. Samtidig er jo noe av dealen med å være mage at en skal drepe fiendene uten at de kommer nær deg, men hvis du alltid blir drept på et slag nesten uansett så høres det litt ekstremt ut. Det er jo nesten umulig og ikke bli truffet av og til. Endret 21. november 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Lydia gikk i 0 hp for meg nå, å da krøp hun i sneglefart etter meg resten av dungeonet;-) så hvis hun dør, hvordan gjør hun da det? Dersom hun dør blir hun liggende der hun der hun døde. Det har skjedd meg. Hun gikk først ned på kne og blei etterpå spidda av isthingy fra en necromancher som bomma på meg. (Går hun ned på kne så hold deg litt unna der hun er om du vil beholde henne, vådeskudd forkommer!) Jeg har også "mista" henne og hun dukka opp i Whiterun huset. I tillegg hender det rett som det er hun blir borte, men dukker opp i neste "instance" (dvs når du går gjennom en dør el. og spillet må loade). Forøvrig spiller jeg nå som regel uten Companions fordi da øker jo stats'a raskere. Endret 21. november 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hun kan dø hvis du slår henne etter at hun ligger nede for telling. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg drepte henne selv i en presset situasjon. Møtte på en haug banditter og trodde hun var en av dem i kampens hete. Og når hun hadde så lite hp var vådeskuddet et faktum. Hvil i fred Lydia :-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Karneval ? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lydia gikk i 0 hp for meg nå, å da krøp hun i sneglefart etter meg resten av dungeonet;-) så hvis hun dør, hvordan gjør hun da det? Nå spiller jeg på normal,så mulig hun ikke dør permanent her. Har hørt tidligerer at hvis hun dør spawner hun v dragonsreech, men jeg kan ikke bekrefte dette. Vil tru at det kommer ann på vansklighetsgraden du spiller på... Lydia daua for meg i går , spiller på adept.Vanskelig nok for meg , særlig med en dram innabors. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 SPOILER THIEVES GUILD QUEST!!! Holder på med et av de første questene, "Loud and Clear", hvor man skal brenne tre bikuber osv. Lederen av thieves guild sier at man ikke har lov til å drepe noen, men gjelder dette kun for lederen på denne mansion? Eller må jeg snike meg forbi alle vaktene også? Jeg drepte ALLE inkludert eieren, han henrettet jeg ( sånn sakte film og sånt) Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kAjLdpHy2zw Se NØYE på denne videon 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan man bli brisen og full, eller blir bare skjermen svart og man ender opp en annen plass? Det skjedde ihvertfall da jeg hadde drikkelek på bar. Lite imponerende. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan man bli brisen og full, eller blir bare skjermen svart og man ender opp en annen plass? Det skjedde ihvertfall da jeg hadde drikkelek på bar. Lite imponerende. Om det er den samme drikkeleken jeg hadde, er det starten på en ganske morsom quest. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var i Markath, om jeg husker riktig ( ). Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) I saw a headcrab the other day.. Nasty creatures! Endret 21. november 2011 av Tørriss Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var i Markath, om jeg husker riktig ( ). Var der jeg våknet opp igjen også, så da kan det nok stemme. Jeg synes det var ganske morsomt i alle fall. Finner litt ledetråder her og der. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg prøver å lage deadric armor men det kommer ikke opp engang når jeg skal begynne å lage den. Jeg har deadric hjerter og ebony ingots. Jeg er også level 100 på smithing. Skjønner ingenting!!! Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har du valgt det som perk på skill-treet til smithing? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ok, saa jeg er lvl 7 og driver paa med companions questet... Gaar ganske bra, helt til at jeg maa drepe trolls!! Hvordan forventer de at jeg skal drepe en hel hule full av troll?! Jeg klarer ikke drepe 1 engang. Jeg bruker bare bow og 1 handed Noen tips? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Det er ikke sikkert det er meningen du skal klare det på nivået du ligger på (heldigvis, Skyrim har ikke den samme idiotiske level scalingen som forgjengeren). Gjør andre ting en stund og kom tilbake. Endret 21. november 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå