Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Blærgh.

Har tydeligvis fått et bugga quest her, og jeg har lyst til å spille mage..

Spilt til lvl 17 på en thief, lvl 19 på en 2h warrior. Jaja, får vel ta dem opp igjen på et senere tidspunkt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nå lvl 21 og spiller som ''mage'', har bare valgt Magicka når jeg har lvlet og har så å si 0 armor. Jeg blie drept på 1 slag uansett hvor jeg går :8

Du bør vel selv som mage bruke noen av level bonusene på å få mer health. Med mindre du bruker "mage armor" perken fra alternation så er det heller ingen grunn til å ikke bruke light/heavy armor. Det går fint an enchante disse til å få de samme bonusene som cloth armor.

Samtidig er jo noe av dealen med å være mage at en skal drepe fiendene uten at de kommer nær deg, men hvis du alltid blir drept på et slag nesten uansett så høres det litt ekstremt ut. Det er jo nesten umulig og ikke bli truffet av og til.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Lydia gikk i 0 hp for meg nå, å da krøp hun i sneglefart etter meg resten av dungeonet;-) så hvis hun dør, hvordan gjør hun da det?

Dersom hun dør blir hun liggende der hun der hun døde. Det har skjedd meg. Hun gikk først ned på kne og blei etterpå spidda av isthingy fra en necromancher som bomma på meg. (Går hun ned på kne så hold deg litt unna der hun er om du vil beholde henne, vådeskudd forkommer!)

Jeg har også "mista" henne og hun dukka opp i Whiterun huset. I tillegg hender det rett som det er hun blir borte, men dukker opp i neste "instance" (dvs når du går gjennom en dør el. og spillet må loade).

Forøvrig spiller jeg nå som regel uten Companions fordi da øker jo stats'a raskere.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Lydia gikk i 0 hp for meg nå, å da krøp hun i sneglefart etter meg resten av dungeonet;-) så hvis hun dør, hvordan gjør hun da det? Nå spiller jeg på normal,så mulig hun ikke dør permanent her. Har hørt tidligerer at hvis hun dør spawner hun v dragonsreech, men jeg kan ikke bekrefte dette. Vil tru at det kommer ann på vansklighetsgraden du spiller på...

Lydia daua for meg i går , spiller på adept.Vanskelig nok for meg , særlig med en dram innabors.

Lenke til kommentar

SPOILER THIEVES GUILD QUEST!!!

Holder på med et av de første questene, "Loud and Clear", hvor man skal brenne tre bikuber osv. Lederen av thieves guild sier at man ikke har lov til å drepe noen, men gjelder dette kun for lederen på denne mansion? Eller må jeg snike meg forbi alle vaktene også?

Jeg drepte ALLE inkludert eieren, han henrettet jeg ( sånn sakte film og sånt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...