GnilreG Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Aldri i livet om jeg hadde gidda jukset med console. Jeg håper at console commands som fikser ting ikke blir regnet som juks ^^ Måtte kjøre et par noclips for å unstucke meg selv litt for mange ganger :S Nei jeg mener ikke slike ting. Men folk gir seg mer helse, egenskap til og løfte mer utstyr, oppliver døde karakterer og slikt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Holder på med et fint lite prosjekt i Skyrim. For hver tyv jeg finner i Riften, så skal jeg plassere likene på én bro. Tok tre stk på veldig kort tid. Min lille tyvesamling. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Haha liker questet der du går på fulla Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Æsj, Esbern quest er bugga hos meg, får ikke åpnet døra etter å ha pratet med han. Da blir det sidequests frem til patch kommer Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Last ned BSA Extractor og extract Skyrim/Data/Skyrim - VoicesExtra.bds til Skyrim/Data/Sounds. Dette fikser alle feil med Esbern-questene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor sitter Lydia alltid innpå soverommet mitt og gomler i seg brød? Uansett hvor jeg er i huset hører jeg: OM NOM NOM Anyway, har gjort ferdig Companion quest linjen, syns den var ganske bra jeg. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hva innebærer patchene? Burde jeg stresse med å få ordnet internett til min xbox? Er det noen quicksave knapp med xbox? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er nå lvl 21 og spiller som ''mage'', har bare valgt Magicka når jeg har lvlet og har så å si 0 armor. Jeg blie drept på 1 slag uansett hvor jeg går :8 Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Uploaded with ImageShack.us Epic fight! Gikk tom for piler og de slakta hele Darkwater Crossing.. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er det mulig å resette det du har valgt når du har fått lvl ? Som Magicka, Health og Stamina. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 No One Escapes Cidhna Mine/The Forsworn Conspiracy bugga seg selvfølgelig, så nå er jeg mindre populær i Markarth. Eneste mulige løsning på buggen, så vidt jeg har fått med meg, er å bli med Stormcloaks-opprøret, og ta over byen. Noe jeg egentlig ikke var veldig interessert i for øyeblikket. Så hva skjer når man verver seg for stormcloaks? Alle imperials angriper 'on sight'? Tar det lang tid før man kan ta over Markarth? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Alle imperials angriper 'on sight'? Tar det lang tid før man kan ta over Markarth? Mener å tro at de ikke angriper "on sight", med mindre du er på et oppdrag. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er det mulig å resette det du har valgt når du har fått lvl ? Som Magicka, Health og Stamina. Nope. Hvis ikke du bruker noen form av mods. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Respawner Lydia igjen visst hun dør? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Respawner Lydia igjen visst hun dør? Isåfall, hvor? Ikke noe peiling. Noen sier hun gjør det, andre sier hun ikke gjør det. Selv har jeg aldri hatt noen "follower" som har dødt. Det verste som har skjedd er att de har blitt brakt ned på kne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nei, followers DØR. De respawner aldri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hvorfor sitter Lydia alltid innpå soverommet mitt og gomler i seg brød? Uansett hvor jeg er i huset hører jeg: OM NOM NOM Hu tilbyr meg øl hele tiden når jeg kommer hjem. Passer meg utmerket. Bikkje ved peisen og trofast dame som sitter på rommet mitt og gir meg øl. I disse dager tilbringer jeg veldig lite tid i det huset vel og merke. Huset i Windhelm er mye fetere. Kjøpte også hus i Riften kun for å ha, har alt fylt husene i Whiterun og Markarth, så jeg er bare innom for å gå gjennom kister og bokhyller når jeg trenger ting til quester. Håper det kommer en mod som kan si meg hva jeg har i hvert hus, har om ikke annet all light-armoren min (unntatt nightingale) i Dawnstar, og de feteste våpnene som jeg har pensjonert i hhv. Dawnstar og Windhelm. Gleder meg til å kjøpe hus i Solitude da. e: Windhelm, ikke Whitehold. Endret 21. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Fuck min mage lvl 4 får juling hele tiden, når jeg spillte theif og warrior gikk det fint, men nå skulle jeg gå fra whiterun til winterhold for å spare penger, tok noen burrows jeg fant osv, men så pluttselig treffer jeg et fucking troll, stakars lvl 4 magen min, den regena livet sitt fortere enn ejg greide å skade den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Kill it with fire? Endret 21. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lydia gikk i 0 hp for meg nå, å da krøp hun i sneglefart etter meg resten av dungeonet;-) så hvis hun dør, hvordan gjør hun da det? Nå spiller jeg på normal,så mulig hun ikke dør permanent her. Har hørt tidligerer at hvis hun dør spawner hun v dragonsreech, men jeg kan ikke bekrefte dette. Vil tru at det kommer ann på vansklighetsgraden du spiller på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå