Slimda Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hahahaha, noen som har lite å gjøre eller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Skjønt det er vel bare å create dem med console commands hvis man gidder. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er vel bare å skrive typ 500 salads.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Men stemningsfullt bilde, og det minner meg om da jeg og noen kompiser satt i fysikktimen og diskuterte effektiviteten av å teppebombe en landsby med hodekål sluppet fra en C130 fra høyt oppe fordi vi hadde sett at hodekål solgtes til 1kr kiloet på den lokale butikken og tenkte, det må jo være billigere enn bomber . Ingen bombe at jeg strøk i fysikk på første forsøk Ontopic: Er det bare jeg som savner de gode NPC interaksjonene fra f.eks. Bioware? Fraværet av moral og etikk er befriende, men samtidig er det litt teit at alle går med på å gjøre alt, mer eller mindre. Endret 21. november 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvor ser man hvilken level fiender/folk er i? Og så har jeg kjøpt hus i den byen ved Riverwood (Withread eller noe sånt). Kan man kjøpe hus i andre byer også? Siste spørsmål: Hvis noen dør, i mitt tilfelle døde den ene makkeren min. Er hun da død for alltid? Det er levelscaling, til en viss grad, har til nå bare møtt to monstre jeg ble insta drept av. Giant og mammut pack Du kan kjøpe flere hus ja. Hvis makkeren dør, så dår h*n for alltid ja. Hvis du "bruker opp" alle som er tilgjengelige vil det alltid spawne random mercenaries du kan leie på taverns rundt om. Selv loader jeg ett savegame om jeg mister min. Vil jo ikke miste kona Hvem skal lage mat til meg ellers? Eller gi meg skill bonus når vi sover sammen Skal litt til for at kona dør da, hun er vel ikke med på adventures? Kan man bare velge mellom èn kone, eller finnes det andre man kan gifte seg med? Listen over NPCer man kan gifte seg med er forbanna lang. Og jo Aela er med som fast companion for min del Hadde med meg lydia først, men gud hvor irriterende den sarkastiske tonen hennes hver gang jeg skulle inn og gi henne mer å bære på. Ja jeg vet, ironisk at jeg blir irritert over at hun klager på at hun må bære byrden min, når jeg bruker henne som pack-mule... men sånn er det. De andre er ikke så sytete Så fett! Har pratet med en del jenter, men har aldri fått muligheten til å gifte meg. Det eneste jeg har gjort med Lydia var å be henne følge etter meg på et oppdrag. Det første som skjedde var at hun døde Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du må oppfylle endel kriterier for å få valget, og ha snakket med en prest i Riften... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Skjønner. Er det mulig å endre frisyre? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Aldri i livet om jeg hadde gidda jukset med console. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jævla hesteproblemet som var i Oblivion er tydeligvis blitt med inn i Skyrim, jatta hesten skal angripe alle farer i nærheten ! Kan ikke få sagt det nok, men fyf... så irriterende Kjemper mot drage - hest hjelper også til Bare få deg shadowmere, han dør så og si aldri. Super tank for dragons ^^ Takker for tips Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 HAHAHAHA !!! Karakteren koka nesten bort i kålen Morsom. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Så hvis de i fremtiden skulle lage et spill med hele kartet måtte de ha gjenskapt landskapet og plassene slik de var i de eldre spillene? Feeeett! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Fy flate så sinnsykt bra!! +1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har skaffet seg Mace of Molag Bal enda? Eller Downbreaker? Syke våpen det altså Dette er våpen som det bare finnes en av i spillet. Skal skaffe meg disse to i dag, og bruke en i hver hånd Har du funnet ut hvor disse er selv, eller lest deg til det? Mace of Molag Bal har jeg funnet ut selv, men Downbreaker leste jeg om. Fikk nettopp Mace of Molag Bal etter at jeg raidet alle questene i Markath. Ble sittenes med livestream i 10-11 timer fra rundt 05:00 i dag med spilling. ikke sunt for sjela detta her. Har tikka rundt 31 timer og ligger på lvl 24 atm. Har vel rundt 5-6 dragon souls til overs jeg ikke har noen verdige shouts å bruke på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 *bilde* For ikke å glemme det flrste Elder Scrolls-spillet Arena, som var hele Tamriel. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du nevnte skyrim? 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Så hvis de i fremtiden skulle lage et spill med hele kartet måtte de ha gjenskapt landskapet og plassene slik de var i de eldre spillene? Feeeett! Jeg kjenner jeg fikk en semi bare ved å tenke på det... Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Aldri i livet om jeg hadde gidda jukset med console. Jeg håper at console commands som fikser ting ikke blir regnet som juks ^^ Måtte kjøre et par noclips for å unstucke meg selv litt for mange ganger :S Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Selv brukte jeg console-kommandoer for å bytte om litt på perks. Innså at jeg hadde valgt noen feil, og ville skifte de ut. Anser ikke det som juks, akuratt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som vet åssen jeg får 360kontroller + keyboard? Vil ha hotkeys for map og slikt, men kun quicksave/load funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå