vikingkylling Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm..burde jeg kjøre perks inn i Smithing? Er lvl 15 og har ikke smithet en eneste ting enda. Men sliter å finne vendor som selger dwarven armor nå. Hvordan funker det egentlig? Hvor får jeg ingots fra? Jeg pakker kun poeng inn i perks på skill jeg faktisk bruker, og i hovedsak på skills jeg bruker mest. For eksempel bruker karakteren min heavy armor og tohåndsvåpen, så jeg pakker mange poeng inn i de perksene. Men jeg har også litt på lockpicking, fordi det er kjekt å kunne åpne kister og dører i dungeons. (men selv på lockpick 20 og null perks har jeg klart å åpne en kiste med Master. Ødela bare fire lockpicks på den.) Har i tillegg litt poeng på Enchancement og Alchemy, fordi jeg bruker dem litt nå og da. Samler jo opp ting til begge hele tiden, så tenkte det var like greit å bruke dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 ja, jeg får lyst til å lese de (ordentlig lese, ikke trykke e) men det er så spennende Forresten, jeg er på main questet hvor man skal Få et horn av en kar etter å ha lært mer om å være dragonborn hos greybeards. Første gangen ( i tilfelle man skal dit fler ganger) "Lærer" man noe viktig for spillet generelt etter dette, eller kan jeg nå fritt gjøre hva jeg vil. Når jeg sier lære, mener jeg å for eksempel lære å lage våpen eller lignende. btw; dette er årets spill!!!! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Mange av bøkene er resirkulerte fra Daggerfall, Morrowind og Oblivion også. Queen Barenziah-bøkene f.eks. ja, jeg får lyst til å lese de (ordentlig lese, ikke trykke e) men det er så spennende Forresten, jeg er på main questet hvor man skal Få et horn av en kar etter å ha lært mer om å være dragonborn hos greybeards. Første gangen ( i tilfelle man skal dit fler ganger) "Lærer" man noe viktig for spillet generelt etter dette, eller kan jeg nå fritt gjøre hva jeg vil. Når jeg sier lære, mener jeg å for eksempel lære å lage våpen eller lignende. btw; dette er årets spill!!!! Er jo hovesaklig det du Er, en dragonborn. Du lærer noen veldig kjekke shouts av karene oppe på fjellet, og etterhvert som du quester, lærer du fetere og fetere shouts som du slipper å finne. Pluss at du slipper å drepe en drage for å få dragon soul, læremesteren gir deg styrken selv. Så ja. Du bør absolutt følge den questen videre. Endret 20. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) hata dette spillet!!! klarer jo faen meg ikke legge det fra meg..... Endret 20. november 2011 av spaceway 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Mange av bøkene er resirkulerte fra Daggerfall, Morrowind og Oblivion også. Queen Barenziah-bøkene f.eks. ja, jeg får lyst til å lese de (ordentlig lese, ikke trykke e) men det er så spennende Forresten, jeg er på main questet hvor man skal Få et horn av en kar etter å ha lært mer om å være dragonborn hos greybeards. Første gangen ( i tilfelle man skal dit fler ganger) "Lærer" man noe viktig for spillet generelt etter dette, eller kan jeg nå fritt gjøre hva jeg vil. Når jeg sier lære, mener jeg å for eksempel lære å lage våpen eller lignende. btw; dette er årets spill!!!! Er jo hovesaklig det du Er, en dragonborn. Du lærer noen veldig kjekke shouts av karene oppe på fjellet, og etterhvert som du quester, lærer du fetere og fetere shouts som du slipper å finne. Pluss at du slipper å drepe en drage for å få dragon soul, læremesteren gir deg styrken selv. Så ja. Du bør absolutt følge den questen videre. så jeg bør gjøre ferdig alt me de gamle mennene før jeg begynner å gjøre guilds quests? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen andre som har fått "appear spectral" potion? Hva er vitsen med det egentlig? Det er mest for moro. Hovedskurken fra den dungeonen du får dem fra bruker dem for å se ut som ett spøkelse slik at han kan skremme lokalbefolkningen fra å komme i nærheten og forstyrre han. Om den faktisk funker på NPC'er for din egen del har jeg ikke testet Leser dere alle bøkene dere finner? Jeg leser notater og slikt, men sjeldent bøker. Man har ikke nødt til å lese dem, men det anbefales å åpne bøker som har en verdi over 15 gull, da man kan få alt fra skill oppgraderinger til quests fra dem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm..burde jeg kjøre perks inn i Smithing? Er lvl 15 og har ikke smithet en eneste ting enda. Men sliter å finne vendor som selger dwarven armor nå. Hvordan funker det egentlig? Hvor får jeg ingots fra? Jeg pakker kun poeng inn i perks på skill jeg faktisk bruker, og i hovedsak på skills jeg bruker mest. For eksempel bruker karakteren min heavy armor og tohåndsvåpen, så jeg pakker mange poeng inn i de perksene. Men jeg har også litt på lockpicking, fordi det er kjekt å kunne åpne kister og dører i dungeons. (men selv på lockpick 20 og null perks har jeg klart å åpne en kiste med Master. Ødela bare fire lockpicks på den.) Har i tillegg litt poeng på Enchancement og Alchemy, fordi jeg bruker dem litt nå og da. Samler jo opp ting til begge hele tiden, så tenkte det var like greit å bruke dem. Jo, men smithing er spesiell skill, du må ha unlocka f.eks. Dwarven smithing perken for å kunne lage dwarven armor og improve dwarven weapons selv. Du får ikke lage Dragon Armor uten å ha unlocket Dragon armor perken på lvl 100. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen andre som har fått "appear spectral" potion? Hva er vitsen med det egentlig? Det er mest for moro. Hovedskurken fra den dungeonen du får dem fra bruker dem for å se ut som ett spøkelse slik at han kan skremme lokalbefolkningen fra å komme i nærheten og forstyrre han. Om den faktisk funker på NPC'er for din egen del har jeg ikke testet Det morsomste questet sålangt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Den sprøeste jeg har vært borti hittil var The mind of Madness. Ble teleportert inn i hodet til en avdød, steingal emperor, og møtte Sheogorath, daedric prince of madness som satt og spiste ved et langbord, ala Mad Hatter. Han fra Shivering Isles-expansion til Oblivion. Herlig voice acted. Måtte fikse 3 forskjellige ting i hodet til fyren før jeg slapp ut igjen. Pluss fikk staffen Jabbawock til odel og eie etterpå. Endret 20. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tre karer med vikinghatter kom for å prøve å drepe meg, når jeg gikk ut av et hus. Hvem er disse? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hired Thugs. Eller leie soldater som er hyret inn for å drepe deg. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Synes spillet begynner å bli kjedelig. Aldri noe bra loot, fiendene er mer eller mindre de samme som for 10 levler siden (er på lv 25 nå), og jeg har aldri sett noen med bedre armor/våpen enn orc og elven ( har sett kanskje 5 stykker med et par dwarven sko eller hansker). Det ingen grunn til å utforske huler hvis de ikke er del av en kul quest siden jeg aldri finner noe nytt og/eller bra. Progresjonen er rett og slett bare helt elendig. Endret 21. november 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 ^ Disse kan vel ikke komme tilfeldig? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er usikker på hvordan jeg skal balansere hovedquest, guildquest og sidequests. Jeg er redd for å bli ferdig med historien og så måtte bare gjøre sidequest på slutten. Hvordan ghjør dere det? Jeg er lvl 23 og bare gjort frem til questen som man skal besøke beard-folka i ACT 1 . Tar det som det kommer , btw , du vil alltid ha quester hehe , det er uendelig med quester i spillet Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Fikk Konahrik-masken i dag. Jippi! Ofte når jeg er nesten død healer den meg, dytter unna fiender og gir meg fire cloak. En gang kom til og med et spøkelse av en drageprest! Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Knuste omtrent alle bein i kroppen når jeg datt ned et fossefall , men oppdaga en hule der som ikke er tilgjenglig fra andre steder Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hvordan zoomer du inn paa ting paa PC? Trenger svar ASAP Endret 21. november 2011 av JayMK93 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lurer i grunn på det samme, er tidvis vanskelig å se hva slags figurer det er på de forskjellige klørne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Den sprøeste jeg har vært borti hittil var The mind of Madness. Ble teleportert inn i hodet til en avdød, steingal emperor, og møtte Sheogorath, daedric prince of madness som satt og spiste ved et langbord, ala Mad Hatter. Han fra Shivering Isles-expansion til Oblivion. Herlig voice acted. Måtte fikse 3 forskjellige ting i hodet til fyren før jeg slapp ut igjen. Pluss fikk staffen Jabbawock til odel og eie etterpå. Wabbajack, men yeah, det er en fantastisk quest! I alle fall da jeg fant ut av den ene delen jeg sleit med i en halvtime. Minner meg på at jeg ikke har prøvd wabbajacken enda. Glemmer hele tida å bruke noe annet enn hovedvåpnene mine (Ebony axe (Legendary) m/ soul trap, Chillrend og Nightingale Bow). Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Synes spillet begynner å bli kjedelig. Aldri noe bra loot, fiendene er mer eller mindre de samme som for 10 levler siden (er på lv 25 nå), og jeg har aldri sett noen med bedre armor/våpen enn orc og elven ( har sett kanskje 5 stykker med et par dwarven sko eller hansker). Det ingen grunn til å utforske huler hvis de ikke er del av en kul quest siden jeg aldri finner noe nytt og/eller bra. Progresjonen er rett og slett bare helt elendig. Har du vært i markarth f.eks? Morsomme quester der med litt nye fiender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå