hugRmunR Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Markarth. Abandoned Building. En fyr som står utenfor og spør om du har sett folk gå inn. Artig quest. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nå som jeg har craftet Daedric Armor lurer jeg på hva jeg bør gjøre videre for å forbedre det. Enchante det? Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Vil gifte meg, men det går jo ikke! :/ Har Amulet of Mara og alt, men fortsatt null og niks. Kjøttmarkedet I Skyrim er jo dystrere enn en kirkegård. Hva er problemet? Det er ikke alle NPC'er du kan gifte deg med, og da må du gjerne ha gjort noe for dem. Du må også ha amulet of Mara PÅ deg når du skal gifte deg, og da dukker det ny dialog opp. Det er den dialogen der. Den dukker aldri opp, selv om jeg sprang rundt med Amulet of Mara på meg hele tiden når jeg sprang rundt med Lydia. Anyways, hadde drikkekonkurranse med en fremmed i Riften, også fikk jeg blackout (ihvertfall på skjermen..). Våker opp, og får fortalt at jeg har bæljet om ekteskap med en geit i Temple of Mara og raserte ting rundt meg. Nå skal jeg til Rorikstead for å finne ut hva som skjedde. Herlig. Waldermariel: Oppgradere til Legendary og enchante. Iallefall boots, gauntlets og helm burde ha Fortify One-Handed, Archery eller Two-Handed, kommer ann på hva du bruker. Endret 20. november 2011 av Empathy Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nå som jeg har craftet Daedric Armor lurer jeg på hva jeg bør gjøre videre for å forbedre det. Enchante det? Du burde forbedre det med smithing. Anbefaler deg å enchante 4 biter med +%smithing før du gjørt det. Drikk også en potion, hvis du har. Det hjelper mye. 1 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Alrighty. Så jeg enchanter 4 randome deler med improved smithing skill elns før jeg fortsetter å bruke Ebony Ingot på å improve delene? Har en del potions også tror jeg. Men hvilken hensikt har enchanting da? De Daedric-delene jeg har har ingen "bonus-skills". Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Husk å drikke en potion of fortify enchanting før du lager smithing-settet. Gjerne mens du har på deg et sett med +% alchemy. Enchanting gir ekstra stats, som mana regen eller resistances. Endret 20. november 2011 av Pingas Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm, jeg prøver meg på denne steam achievementen: War Hero - Capture Fort Sungard or Fort Greenwall Nå har jeg wipet hele Greenwall fortet, og surret rundt for å prøve å "capture" denne steinrøysa, men finner ikke ut hvordan.. noen edle tips gentlemen? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Aha, såpass ja. Takk for hjelpen! Tror jeg bør lete etter en guide på hvordan man får det beste ut av gearet. Men det er vel egentlig ikke nødvendig siden jeg ikke har planer om å fullføre spillet på Master Lenke til kommentar
VD Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Denne tråden vokser så fort at enten må jeg spille Skyrim ellers så må jeg følge med her =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Eller du kan lese her i femtiden om morgenen. Da er det ikke like mye aktivitet, og du klarer å ta igjen de sidene som har passert siden du leste tidligere på dagen. Litt som DNFK på en god kveld. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har spilt noen timer nå, og det er en ting jeg lurer på: Hva slags perks burde jeg ha som thief? Lenke til kommentar
VD Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Eller du kan lese her i femtiden om morgenen. Da er det ikke like mye aktivitet, og du klarer å ta igjen de sidene som har passert siden du leste tidligere på dagen. Litt som DNFK på en god kveld. Haha *stiller vekkerklokka* Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 I dag igjen har jeg lett etter mods som lar deg løfte og plassere items bedre. Finner dessverre ingen ting, begynner å bli veldig rotete og veldig fult i huset mitt nå. Det går altså an å bare legge ting utover i huset? Har lurt på dette en stund Hvorfor ikke sette bøkene dine i bokhyllene ? Det har jeg gjort Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Denne tråden vokser så fort at enten må jeg spille Skyrim ellers så må jeg følge med her =) http://www.pagereboot.com/ Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sliter med en quest her D: Find the gauldur amulet fragment in geirmund's hall.. Har allerede funnet 2 amuletter, mangler den tredje D: Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sliter med en quest her D: Find the gauldur amulet fragment in geirmund's hall.. Har allerede funnet 2 amuletter, mangler den tredje D: Finner du den ikke? Finn den delen av questet i Journal og trykk M mens du har musen over den. Du vil da få opp mappet hvor den siste delen er. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvor finner jeg garantert våpen med soul trap? Bound Weapons med Perks som gir soul tap, husker ikke hvor det er andre våpen med soultap er jeg redd :S men Bound er garantert at du finner/kjøper ^^ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Bare å enchante det. Å perke i bound weapons er bortkastet. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm, jeg prøver meg på denne steam achievementen: War Hero - Capture Fort Sungard or Fort Greenwall Nå har jeg wipet hele Greenwall fortet, og surret rundt for å prøve å "capture" denne steinrøysa, men finner ikke ut hvordan.. noen edle tips gentlemen? Tror du må gjøre det som en del av Stormcloacks/Imperials Quest-linja. Da jeg gjorde den questen fikk jeg iallefall War Hero achievement, fordi det er den eneste måten å ta over fortet på. Når du ikke er i quest-mode, så dreper du jo bare alle som er der, du tar liksom ikke over det. Trot Greenwall er en del av Imperal quest-linja og Sungard er en del av Stormcloacks-questlinja. Huff for en spoiler. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 perka max i 2 hånds nå dettter de som fluer med ett slag herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå