Skurupu Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Skyrim burde spurt deg om du vil kjøre en ordentlig save før du går inn i huler. Night Sky Enchanced mod er farlig fin Auto-save? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Funnet ut etter å ha gått tilbake at jeg MÅ ned dit. Lurer fortsatt på hvordan i helvete jeg skal komme meg opp igjen. Quest: The man who cried wolf. EDIT: Fant vid på youtube, so done. Endret 20. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dette nevnte jeg noen "sider" tilbake også.. (ikke mange), da dette skjedde for min one hand.. Før jeg kom hit, var jeg også å snuste på Nexus sine forum, og det har skjedd flere.. ingen vet hvorfra det kommer, men det ser ut til å forsvinne etter hvert av seg selv, antagelig når du har økt EN level.. Det forsvant hos meg, og jeg er tilbake til normalen.. Dette fungerte ikke for meg. Og mista også archery skillen min .... så nå er jeg en ubrukelig orc med to 1hånds sverd som gjør minimalt med skade. Veldig surt å ha laget og enchanta 2h våpen og bue, så blir det nærmest ubrukelig. Samtidig som alle pers er satt i bue, 2h, heavy armor og enchanting. Fant et par forslag på div forum som gikk ut på å fjerne alt av items, sove i min egen seng 24 timer, osv osv. Men null og niks forbedring. Må vel inn i console for å fikse det. Veldig kjedelig at spillet får en så veldig negativ utvikling rent teknisk jo mer en spiller det I starten føltes det ut som et 10 av 10 spill. Men når man får se alle feilene spillet har, så synker det et par grader desverre. Leit. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Bestemte meg for å kjøpe skyrim, aldri spilt noen av elder scrolls før. Fantastisk spill, men jeg har et spørsmål. Er nå lvl 12, og har vel drept 5 drager. Men jeg har bare 2 shouts. Har lest "tekster i huler" og har 2 som jeg ikke har aktivisert. Men når jeg dreper drager, for "soul consumed" så får jeg ikke unlocka ny shouts. Håper noen skjønner dette, er helt ny i dette spillet Takk or svar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Du åpner Shouts-menyen (under Magic) og så trykker du på R, for å låse opp en shout,. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Du åpner Shouts-menyen (under Magic) og så trykker du på R, for å låse opp en shout,. Jeg trykker på R for å låse opp, men det virker som om jeg ikke har fått drage souls. Eller er det en quest jeg ikke har gjort ferdig. Har en eller annen quest som handler om å levere et horn til noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det står nederst til høyre at du har x antall dragon souls. Du trenger ikke å fullføre noen quests for å få dragon souls. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Løste seg med nedsatt skill ved å lese skillbøker for min del nå Da ble det satt tilbake til riktig nivå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Alt datarelatert i filmer plager meg. Så å se "Hackers" er helt jævlig for deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Alt datarelatert i filmer plager meg. Så å se "Hackers" er helt jævlig for deg? http://www.youtube.com/watch?v=39CRw7zH_2A 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Trenger litt hjelp ifm gamepad på pc. Spiller med Xbox 360 pad, men man kan ikke endre view distance i 3.person perspektiv, sånn som man kan med mus (scrolle for å zoome ut og inn). Det eneste jeg kan gjøre er å klikke ned høyre analog-spak for å endre mellom 1. og 3.pers visning, men synes 3.pers har zoomet litt for tett. Når man spiller med gamepad blir tastatur og mus deaktivert, så jeg kan ikke bruke mus til å zoome ut og inn da heller. Finnes det noen måte å endre dette på? Trenger ikke nødvendigvis å zoome ut og inn, bare endre 3.person visning permanent slik at det er zoomet litt lengre ut Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg hadde store problemer med å få giftet meg i går. Tenkte jeg skulle gjøre det da det også er en fin måte å tjene litt ekstra penger på. Lydia mistet jeg for lenge siden. Jeg valgte å gifte meg med hun Aela (?) the Huntress (hun i The Companion). Siden man skal gifte seg, så får man besøk av noen NPC'er som man har hatt mye kontakt med. Da jeg skulle gifte meg, skulle jeg møte opp kl 8AM. Jada, det gjorde jeg - men ingenting skjedde før kl 11:50, hvor en hel gjeng inkl Aela kom inn. Da kommer det opp at jeg IKKE var der, og grunnen til dette? Jo - liket til Lydia ville absolutt være med på bryllupet mitt. Jeg prøvde å dra liket hennes ned i kjellerne, for så å prøve på nytt uten at det hjalp. Løsningen ble å bruke console for å gjenopplive Lydia, og dermed slik at hun ikke datt oppå brudgommen min når hun kom inn døra til tempelet. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Utenfor College har jeg en Frost dragon skeleton som dilter etter meg, hver gang jeg fast travel opp dit får jeg det i trynet... har på følelsen at det er en bug siden jeg prøvde å bruke Revenant på'n Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 lol fant en glich for å komme seg igjemnnom fengsels dører og gitter vegger :!: er det en benk på den andre siden trykk sitt og karakteren warper på den andre siden :!: Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Tidligt i the companion quest line, so viss derre har gjort mange quest der, please svar Werewolf? er det noen ulemper, kommer noen til å hate meg ? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har heller ikke sett noen negative sider ved det. Men det er jo desverre Skyrim i et nøtteskall - zero consequences! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Du blir bare hatet når du er i werewolf-form og NPC'r ser deg (ikke din companion da). Når du er i menneske-form vet ingen at du er varulv. En liten ulempe er at når du er i ulve-form kan du ikke loote eller gå inn i noen menyer. Men det varer bare noen minutter uansett. Kjekk måte å rive gjennom dungeons på, med mindre de bruker silver våpen der. Da dør du fort. Du får en ny Power som lar deg transformere til varulv når du vil. Det regnes som en "serious" crime å transforme i en by, da får du en svær bounty på deg. Endret 20. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er på den første questne i The Companions på min nye character nå, den som heter ''Trouble in Skyrim'' tror jeg? Skal inn i en gråtte hvor det er vampyrer, og jeg sliter :-/ Enten så dreper Vampire Masteren meg på 1 slag, eller så biter han meg. Tror jeg har quick loadet 10 ganger nå, blææh. Han beveger seg så raskt, og jeg fort tom for mana og har ikke mana potions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå