Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Jeg blir så forbanna.. Jeg har på Autosave, og har satt det på 5 minutter. Men det funker faen ikke, jeg hater å cleare en plass med 50 fiender for å så dø og måtte gjøre alt på nytt. Jeg vet F5 quick saver, og jeg vet jeg burde gjøre det ofte. Men jeg bruker å glemme det.

Den autosaver bare hvis du åpner menyen og det har gått minst 5 minutter siden forrige gang du åpnet menyen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Strange. Har flere ganger nå fått hørt folk si til meg: "You look sick." osv.

Er det noen som vet hva dette kan bero på? : D

Jeg er vampyr, men dette skjedde også før jeg ble det.

De sier bare dette hvis du er syk. Sjekk Active powers eller hva det nå heter. Der står det kanskje navnet på en sykdom ;)

Jeg gikk rundt med infeksjon i et eller annet i dagevis får jeg oppdaget det.

Lenke til kommentar

Slakta alle i Dark Brotherhood på ny saven med min warrior. ^^ Både Nazir og Festus Krex endte opp uten hode hehe. Men fant ikke Babette... hmmm.

Husker ikke hvor Cicero er hen med den helsikes vogna, må finne den irriterende jævelen og slakte han og xD

Lenke til kommentar

Og plutselig var man Arch-Mage... LOL? Gikk da utrolig raskt syns jeg. Et par-tre quests så var man faktisk øverste leder. Var klar for å øke i gradene etterhvert som jeg gjore quests for dem, som i Oblivion. Det må da vel være flere "gode" quests å hente derfra, og ikke bare -test ut disse spellsene for meg- quester?

Lenke til kommentar

Kan man egentlig få followers til å gjøre ting som f.eks. mining? Leste ett eller annet sted at followers kan gjøre det (og det kommer vitterlig opp som alternativ når du er i "ordre-modus") men når jeg ber de om å mine så er de bare "no, fu". Mining pick har jeg også gitt dem, men neida.

Lenke til kommentar

For øvrig nettopp ferdig med DB, jeg droppa heavy armoren min og øksene til fordel for daggers og shrouded armor, frem til jeg kom meg såpass langt ellers at jeg fikk Nightingale armor. Siden har jeg ikke brukt annet. Den ser alt for bra ut til å bytte den ut eller ha den hengende på en mannequin. :D

Hvor får jeg manequins?

Lenke til kommentar

Jeg klokka inn på 70 timer etter 5 dager, sa meg fornøyd da, tok to dagers pause og spilte 13 timer til i dag. :p

Det var ikke det det du gjorde du sa i går

Hva har jeg sagt nå?

Ting går i surr for meg.

Jeg får ikke til å spille så lenge. Blir bare distrahert og må alt-tabbe ofte. Og så kræsjer det til desktop på de mest plagsomme stedene (når jeg ikke har quicksavet på en halvtime). Da blir jeg forbanna og gidder ikke starte igjen på noen timer.

Jeg har to skjermer, og så lenge jeg har det i et vindu som er mindre enn oppløsninga jeg bruker, så ser det ut til å gå greit, gir meg bare et halvt minutt lengre loadscreens, men det kan jeg leve med så lenge jeg surfer bash.org eller SA. :p

Samt at jeg quicksaver sånn mer eller mindre hele tiden, så CTDs har jeg slutta å uroe meg for.

For øvrig nettopp ferdig med DB, jeg droppa heavy armoren min og øksene til fordel for daggers og shrouded armor, frem til jeg kom meg såpass langt ellers at jeg fikk Nightingale armor. Siden har jeg ikke brukt annet. Den ser alt for bra ut til å bytte den ut eller ha den hengende på en mannequin. :D

Hvor får jeg manequins?

Det følger med visse hus. Huset mitt i Markarth har det, og det er også en i rommet ditt når du blir leder for DB og velger å bruke en større sum på hovedkvarter.

Lenke til kommentar

I alle spill som har en rask quick save, saver jeg omtrent 1 gang i minuttet. Saver etter hver eneste kamp. God vane, I guess.

Skal jeg være RPG-nørden som nå sier at du ødelegger essensen i RPG da? Eller vil du bare banke meg ned med at man uansett får CTD hvert halvminutt som likevel ødelegger RPG-følelsen :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...