Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei ikke når du er vanlig menneske, da merker du ingenting på andre, og ingen merker noe annerledes med deg. Bare hvis du approacher folk i varulv-form.

Som vampyr kan du ikke skjule det i det hele tatt og blir forhatt uansett, og du får mindre hitpoints i dagslys og mere hitpoints på natta + bedre sneaking skill. Sikkert noen flere bonuser også. Men du kan ikke prate med folk og få quests etc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette spillet er rett og slett usunt. 83 timer nå, og jeg har til og med hatt 2 døgn pause for å prøve Diablo 3-betaen.

Og det ser ut til å fucke til forhold. Ei venninne har okkupert PC-en til typen for å spille Skyrim i en uke eller så nå, hu ignorerer ham totalt og konser bare om jobben og spillet. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette spillet er rett og slett usunt. 83 timer nå, og jeg har til og med hatt 2 døgn pause for å prøve Diablo 3-betaen.

Og det ser ut til å fucke til forhold. Ei venninne har okkupert PC-en til typen for å spille Skyrim i en uke eller så nå, hu ignorerer ham totalt og konser bare om jobben og spillet. :p

HAHAHA ! :dribble: Lo godt . Har klokka inn 50 timer på 4 dager og er ikke ferdig med fjerde dagen enda :p

Jeg har vondt i begge håndleddene, spilt litt for lenge i strekk i dag. Måtte ut og gå en times tid rundt midnatt for å få litt luft i trynet :p Glad jeg jobber nattskift til uka.

Voltarol-salve gutten min :) , det er gamerens hemmelige våpen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har rundet 40 timer (42, faktisk) siden det kom ut og synes det er svært mye. Men det er spredt over tre karakterer, og tar jeg med de jeg testet og slettet blir det nok nærmere 50 timer. I tillegg har vi jo Saint's Row, så alt i alt blir det nok over 60 timer spilletid til sammen på en uke. Vet det er for mye, men samme det. :p

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med sverd i virkeligheten?

Utrolig irriterende at det er en metallisk skrapelyd når man drar sverdet ut av slira i spillet =P

Prøv med ekte sverd og slire selv. Helt annen lyd.

I film skraper det jo i 10 sek enten man tar det opp fra bakken eller sliren. Skrapelyden må jo tilsi at det sløver bladet. :ph34r:

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med sverd i virkeligheten?

Utrolig irriterende at det er en metallisk skrapelyd når man drar sverdet ut av slira i spillet =P

Prøv med ekte sverd og slire selv. Helt annen lyd.

I film skraper det jo i 10 sek enten man tar det opp fra bakken eller sliren. Skrapelyden må jo tilsi at det sløver bladet. :ph34r:

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/AudibleSharpness

Lenke til kommentar

Ok, noen som har opplevd det jeg tror er en bug. Har gått for 2hander gjennom hele spillet. Nå fikk jeg plutselig redusert den til stat'en til 20. Trodde det var en form for poison eller disease, men har fjeret alt slikt og den er fortsatt på 20. Og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre for å få tilbake 2hander på det nivået det var, for jeg har ikke negative effekter på meg lengre.

Så har måtte ty til bue nå. Men vil ikke :( Vil bruke 2hånds sverdet mitt! Surve :p

Lenke til kommentar

Dette nevnte jeg noen "sider" tilbake også.. (ikke mange), da dette skjedde for min one hand.. Før jeg kom hit, var jeg også å snuste på Nexus sine forum, og det har skjedd flere.. ingen vet hvorfra det kommer, men det ser ut til å forsvinne etter hvert av seg selv, antagelig når du har økt EN level.. Det forsvant hos meg, og jeg er tilbake til normalen..

• Liker 1
Lenke til kommentar

ja men liksom npr du er menneske å går rundt i byen bør du ikke bli hatobjekt nr.1. Enn når en er en vampyr da? Kan du gjøre noe fancy da?

Du kan godt spille som vampyr og gjøre quester osv. Sålenge du feeder jevnlig, så er det eneste negative at du får mindre stamina og hitpoints i sollys, men er ellers en god del mektigere. Hvis du går lenge uten blod så blir det slik at du tåler mindre og mindre dagslys, men får mektigere spells, mennesker vil ikke snakke med deg, og vakter angriper deg. Dette resettes igjen ved å feede på et stakkars sovende offer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...