Empathy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Gjør et par quests å kom tilbake med rapport om hvilke rewards du fikk. I spoiler. Dark brotherhood rewards in spoiler for less implosion Jeg fikk Blade of Woe (som jeg har brukt til snikdreping i lang tid nå, effektiv), så får du selvfølgelig muligheten til å drepe en fyr som har et veldig likandes assassin-armor som du garantert får bruk for, så får du selve dark brotherhood-armoret, på slutten får du 20k som du egentlig skal bruke på nytt brotherhood, men her kan du bare ditche questen og bruke det på fyll og horer. Dette er sikkert bare et fåtall av rewardsa. En stor reward er gleden av å drepe masse NPCs i kaldt blod. Damn. Joiner Dark Brotherhood sporenstreks. Håper ikke Heavy Armouren min lager for mye lyd.. Men kanskje jeg bare skal rote ut hele brorskapet deres? Siden jeg uansett ikke er en snik morder .. sikkert mye knall loot fra de typene der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Takk skal du ha, Dragen. Fant det ut ved hjelp av litt googling nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har lekt i hele dag, først i dag rocka jeg Elfs looken, full elven armor, elven broad sword, elven dagger og elven bow. Alt epic. Men måtte oppgradere så jeg grinda smithing og fikk laget meg fult glass sett også epic. glass dagger og glass broadsword epic. Har fremdeles latterlig lite armor da, under 200, mens i heavy var jeg over 300 i level 15, og når jeg var lvl 22 hadde jeg 450. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Damn. Joiner Dark Brotherhood sporenstreks. Håper ikke Heavy Armouren min lager for mye lyd.. Men kanskje jeg bare skal rote ut hele brorskapet deres? Siden jeg uansett ikke er en snik morder .. sikkert mye knall loot fra de typene der. I lvl 30 er det mulig å starte et Daedera quest Øst for Windhelm i fjellene der som gir deg "Ebony Mail" en chest plate som gir deg "Muffled movement" og er heavy, dette i tilfelle Dark brotherhood boosta ikke passer for deg ^^ Advarsel, siste del av questet må du ta med et irriterende "øye-filter" som gjør dette noe slit... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Damn. Joiner Dark Brotherhood sporenstreks. Håper ikke Heavy Armouren min lager for mye lyd.. Men kanskje jeg bare skal rote ut hele brorskapet deres? Siden jeg uansett ikke er en snik morder .. sikkert mye knall loot fra de typene der. Bare å joine Dark Brotherhood, du tjener på det uansett. Er vel ikke noen gigantisk spoiler dette heller, men setter den i spoiler likevel. Etter du er ferdig med main quest, så kan du utføre random plasserte snikmord som gir 1000 gull. Fin måte å tjene penger på. Jeg gjorde Dark Brotherhood med min character som er nesten kun basert på heavy armor. Utførte alle mordene med heavy armor på meg også, uten noen store problemer. Bare å save før du skal drepe noen, og håpe at du ikke blir sett. Fungerer som oftest. Så absolutt verdt å spille igjennom Dark Brotherhood. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 En reward fra Dark Brotherhood som ikke er nevnt enda: Den svarte hesten Shadowmere, som også fantes i Oblivion. Det som gjør denne hesten så bra er at den er udødelig. Den fungerer dermed helt ypperlig som distraksjon for dragene, som ofte bruker breathen sin på hesten istedenfor deg. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 En reward fra Dark Brotherhood som ikke er nevnt enda: Den svarte hesten Shadowmere, som også fantes i Oblivion. Det som gjør denne hesten så bra er at den er udødelig. Den fungerer dermed helt ypperlig som distraksjon for dragene, som ofte bruker breathen sin på hesten istedenfor deg. ikke glem At du får Lucien ifra oblivion som en special power, en gratis summon som varer helt til han dør Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Så skill-verdi har innvirkning på våpenet man bruker uavhengig av perks ? feks 60 til 70 , gjør man mer skade osv ? Takker for svar Edit :; nvm , selvsagt det Endret 20. november 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Morsomt. Sprang rundt i en random dungeon jeg cleara for en stund siden, og midt inni der møtte jeg Sanguine igjen. Han gikk rundt og kverka folk som tydeligvis hadde respawna. Trodde ikke folk respawna når det sto "Cleared", men. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 For øvrig nettopp ferdig med DB, jeg droppa heavy armoren min og øksene til fordel for daggers og shrouded armor, frem til jeg kom meg såpass langt ellers at jeg fikk Nightingale armor. Siden har jeg ikke brukt annet. Den ser alt for bra ut til å bytte den ut eller ha den hengende på en mannequin. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har sprintet rundt i Winterrun nå en god stund med Jarlen (han hadde både stewarden og magikeren på slep) og en god del vakter + Eorlund (smeden) etter meg. Gud bedre, altså. Og jeg finner fortsatt ikke tinga mine. Skyrim mistet litt av den episkheten det har når jeg springer rundt i underbuksa med en jarl å 10 vakter etter meg å leiter etter klær. Synd, jeg syntes det der hørtes veldig episk ut :!: Fikk et oppdrag hvor jeg skulle drepe en fyr, kravet for at jeg skulle få en bonus var at han IKKE var på veien, og IKKE i x-by. Jeg drepte han på veien, da han gikk ulidelig sakte - og det var langt til neste by. Fikk likevel bonus. IIRC var kravet at han ikke skulle drepes på første broen, og i/i nærheten av en av de store byene så han ble funnet fort. Lettere måte for det oppdraget: Få tak i listen over hvilke byer han skal besøke når, så vent i byen på han. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er barbarian og sleggesvinger , crafta skikkelig bra dwarfen slegge med chock-damage , morsomt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmmm... etter jeg var i ei gruve med vampyrer så fikk jeg en vampyr debuff. På dagtid minker min hp, og på natt så er jeg flinkere å snike og en fire spell debuff. Hvordan blir jeg kvitt dette? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmmm... etter jeg var i ei gruve med vampyrer så fikk jeg en vampyr debuff. På dagtid minker min hp, og på natt så er jeg flinkere å snike og en fire spell debuff. Hvordan blir jeg kvitt dette? Om du enda ikke er transformert til vampyr så kan du ta en remove disease pot. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er masse guides rundt til hvordan man blir kvitt vampyrismen. Jeg kan ikke få den fordi jeg har varulv-blod i årene Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Blir en varulf på natta med varulfblod eller whatever? Altså, kan du bli en varulv som transformeres til en.. varulf på natta? Er jo egentlig litt kult det Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 noen andre her som må springe som en gal ut av huler fordi at det rett og slett er for vanskelig? skjedd de 3 siste gangene hos meg no. Lurer på om jeg spiller på for hard vanskelighets grad. har no 1h weapon som hoved fokus, får ofte "finishing moves" stikker sverdet i munnen til en bjørn osv. Men er virker som om kamera vinkelen under disse moves er litt bugga. ofte ser jeg kun føttene mine eller et sverd. Bug eller er det bare slik? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Nei, man kan bli scratched av en anna varulv, eller eller fullføre questlinja til The Companions, som gir deg valget å bli varulv Når du er varulv får du en Power du kan bruke når som helst som gjør deg om til varulv-form, da kan du ikke loote noenting, ikke bruke noen menyer, men sprinter på alle fire raskere enn med hest. Og skaden du gjør går opp MASSE. Men du blir i praksis om til en stor monsterulv, så du kan bare slåss med klørne. Ulemper er at du blir automatisk "hated" av vanlige folk som ser deg, og å transforme mens andre ser deg regnes som "serious crime" og du får en svær bounty. Varulvformen varer bare noen minutter, men du kan renewe med å feede på de du dreper. Kjekt å aktivere varulv-form før man rusler inn i en dungeon f.eks. Men du blir super sensitiv for sølv våpen. Merker ingenting når du ikke er i varulv-form, annet enn at du ikke får "well rested" bonusen når du sover i inns. Og du kan ikke bli vampyr heller. Endret 20. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 nice. Jaja, merkelig en blir hated. Hvordan kan dem vite at en er en varulf. Håper mods fixe det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Trust me, de ser det. Du blir forvandlet til et DIGERT ulvemonster når du er i varulv-form Men ellers ser du helt vanlig ut og merker ingenting på andre NPCr. Endret 20. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå