Pettersenper Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Dukker det opp lik med dere også når dere prøver å gifte dere? Med meg dukket det opp lik to ganger, først Eola og så Lydia. Når likene dukket opp ble alle veldig sure på meg, og bryllupet avbrutt. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Har en lei bug her , når jeg skal lage cure disease portion , så lager jeg en resist poison isteden , noen som har samme problem ? Edid ; nvm Resist poison ser også ut til å kurere sykdom Endret 19. november 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hm..det er ikke alltid en wordstone i nærheten når en drage popper opp? Jeg drepte akkurat en Dragon men finner ikke noe word i nærheten. Bare absorbet sjelen hans. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Fant nettopp den største ytelsesleaken i spillet so far. Holder inne to magelight spells og går fra en instance til en anen mens man holder inne spellen drar 100% av absolutt alt i maskinen. Ender opp med en massiv spikelagg og 1-4 FPS i rundt 20-30 sec etterpå. Lenke til kommentar
armanite Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hm..det er ikke alltid en wordstone i nærheten når en drage popper opp? Jeg drepte akkurat en Dragon men finner ikke noe word i nærheten. Bare absorbet sjelen hans. Nei. Det er mange av dem som spawner helt random, mens andre drager har reir typ i nærheten av wordstones. Det er disse stedene du ser på kartet og kompasset som et drage ikon. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 har bare noen spørsmål her som jeg popper før jeg legger meg, så håper jeg på svar senere. Når jeg lærer nye ord fra wordstones, hvordan kan jeg lære meg den shouten? Når jeg drar innpå Magic-menyen, ser jeg at de shoutene jeg har er utheva, mens de andre er grå. How to learn this? Takker for hjelp på forhånd -EspenFe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tydeligvis kan spriggan folka ta kontroll over drager. Pain in the but og få 2 spriggan og en drage etter seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Drep drage for sjel, unlock med "r", mener jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 har bare noen spørsmål her som jeg popper før jeg legger meg, så håper jeg på svar senere. Når jeg lærer nye ord fra wordstones, hvordan kan jeg lære meg den shouten? Når jeg drar innpå Magic-menyen, ser jeg at de shoutene jeg har er utheva, mens de andre er grå. How to learn this? Takker for hjelp på forhånd -EspenFe Først må du drepe en drage så du har en dragon soul. Så velger du power word og "unlock" ®. Da spør spillet om du vil bruke soulen på det ordet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Lurer på om det faktisk er 7000 steps opp til High Hrothgar Jeg ble drept på 3 slag av en snowsabre katt ting på veien opp. Endret 19. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Akkurat samme lurte jeg også på første gangen jeg gikk opp trappene. Men jeg gadd ikke å telle ettersom det mest sannsynligvis ikke er lenge til noen andre tar seg bryet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 1, 2, 3, 4... 4891, 4892, ????. Hva faen slags trappetrinn var jeg på igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Foreløpig så er eneste svaret jeg har funnet på 7005. http://www.gamefaqs.com/boards/615805-/60969961 Fint. Jeg var på nippet til å ta utfordringen faktisk Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har svarte ringer under øynene og caveman-look pga dette spillet 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 SKYRIM er ikke et veldig bra spill. 2007 grafikk, dårlig historie, dårlig stemmeskuespill, hovedquest der en bare går hit og dit, snakker litt, så går en hit og dit igjen. Elendig konsollport er det også. Skyrim defense force deploy. Det var alt. Hadebra. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 SKYRIM er ikke et veldig bra spill. 2007 grafikk, dårlig historie, dårlig stemmeskuespill, hovedquest der en bare går hit og dit, snakker litt, så går en hit og dit igjen. Elendig konsollport er det også. Skyrim defense force deploy. Det var alt. Hadebra. Så du skrev ironisk i Minecraft tråden at du brydde deg om hva han fyren oppdaterte tråden med. Well, jeg er veldig interessert i alt du nevnte i ditt innlegg og det plager meg noe satans mye at du ikke liker spillet. Kommer til å henge meg selv om du ikke endrer mening siden din mening er EKSTREMT viktig for min egen del. Ellers, for å holde det on topic. Klarte og droppe elven bow'en min isteden for å charge den opp igjen. Endte opp med at bua bugga seg i en chest og skøyt fart langt faen i vold ut i ødemarka. Ikke noe mer elven bow på meg tydeligvis. Har en Dwarven Bow i backup, men den har 2 mindre damage og gjør ekstra damage i fire isteden for frost. Blæh. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har spilt 40 timer på 3 dager , hjelpes :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ellers, for å holde det on topic. Klarte og droppe elven bow'en min isteden for å charge den opp igjen. Endte opp med at bua bugga seg i en chest og skøyt fart langt faen i vold ut i ødemarka. Ikke noe mer elven bow på meg tydeligvis. Har en Dwarven Bow i backup, men den har 2 mindre damage og gjør ekstra damage i fire isteden for frost. Blæh. Trolig gjør du mer skade med dwarven bow og fire damage. Rett og slett fordi omtrent alt i Skyrim har en form for frost resistance. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Der slik ! Endelig huset mitt oppgradert , har tilmed tissebolle ved siden av senga Når jeg en dag kommer til å krepere, kommer jeg til å huske skyrim , så bra er det Endret 19. november 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå