Wiciwato Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvor mye er det å vinne på heavy armor kontra light? Jeg har mitt elven superior på 56 eller noe og 60 nå. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Battlemage med 1H, Conjuration, Restoration og Heavy Armor. Kan det enbefalst? Går det i det hele tatt and å få tak i heavy armor med enchanter som gir bonus i noen av magic skillene, før du begynner å enchante selv? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Om du føler deg treig: Skaff deg stjernetegnet "The Steed" fram til du har skill nok til å perke vekk vekt/treghet: Den øker basegrensen for vekt til 400 og gjør så Heavy Armor ikke lenger sakker deg ned. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Battlemage med 1H, Conjuration, Restoration og Heavy Armor. Kan det enbefalst? Går det i det hele tatt and å få tak i heavy armor med enchanter som gir bonus i noen av magic skillene, før du begynner å enchante selv? Ja, er ikke noe problem å finne dette. Og de skillsa fungerer flott sammen. Conjuration og restoration fungerer ekstra godt, ettersom du også kan heale summonen din, i tillegg til deg selv. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Etter å ha ventet i 1 uke og 1 dag har jeg endelig fått Skyrim. Skal til å starte det nå, evig lykke <3 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er mainquesten den med dragehode øverst ? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Battlemage med 1H, Conjuration, Restoration og Heavy Armor. Kan det enbefalst? Går det i det hele tatt and å få tak i heavy armor med enchanter som gir bonus i noen av magic skillene, før du begynner å enchante selv? Ja, er ikke noe problem å finne dette. Og de skillsa fungerer flott sammen. Conjuration og restoration fungerer ekstra godt, ettersom du også kan heale summonen din, i tillegg til deg selv. Hvilken stein anbefaler du? Thief, Warrior eller Mage? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Definitivt Lover så langt du kan. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hmm, har tatt screenshots med både f12(steam) og prt scr, og de har blitt lagret, men jeg finner dem ikke i det heletatt, hmmm, noen som vet hvor prt scr screensene blir av? Steam\steamapps\common\skyrim Takker Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå troller du voldsomt synes jeg. Han gir spillet skylden for noe som ikke ville vært et problem i første omgang om han gadd bruke et sekund ekstra for å lagre, og jeg troller? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Lover Stone, som gir 15% i alt? Tar litt tid å komme seg til den .. Hva mener du med så langt jeg kan? Varer ikke den for altid ? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Klart jeg gjør. Dunmer for lyfe! Jeg liker dark elves, okay? Mye bedre enn de snotty high elves. Wood elves er okay, snow elves var sikkert okay en gang i tiden, mens det de nå er blitt takket være nords og diverse ... Ikke like okay. Falmer ble ødelagt av Dwemer. Så, alver er ikke bare goody goody Ironisk nok så ble Chimer om til Dunmer som "straff" for noen handlinger Pluss at det er alver som står bak mye av de politiske spillene rundt om. Liker ikke alver. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Nå troller du voldsomt synes jeg. Han gir spillet skylden for noe som ikke ville vært et problem i første omgang om han gadd bruke et sekund ekstra for å lagre, og jeg troller? Snakker du om meg? Kanskje det går and å unngå problemet, men det forandrer ikke faktumet at det er laget til på en meget irriterende måte som rett og slett er ganske dum. Jeg har ikke lyst å måtte gå inn på menyen og trykke på save hver gang jeg skal gjøre det, jeg liker å quick save via F5. Og jeg liker også ha på auto save, i tilfelle det skjer noe og jeg ikke har fått quick savet. Om jeg har flere characters enn 1, vil noen av de andre fort bli savet over og forsvinne. Det er idiotisk .. Jeg har ikke tid til å gå inn på menyen, lese hvilken character det er, for å så save og fare ut av menyen. Endret 18. november 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Lol nå sender spillet meg på en quest jeg har tatt før :!: fantastisk Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er det noen her som har laget en mod eller flere til Oblivion eller Morrowind? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå troller du voldsomt synes jeg. Han gir spillet skylden for noe som ikke ville vært et problem i første omgang om han gadd bruke et sekund ekstra for å lagre, og jeg troller? Snakker du om meg? Kanskje det går and å unngå problemet, men det forandrer ikke faktumet at det er laget til på en meget irriterende måte som rett og slett er ganske dum. Jeg har ikke lyst å måtte gå inn på menyen og trykke på save hver gang jeg skal gjøre det, jeg liker å quick save via F5. Og jeg liker også ha på auto save, i tilfelle det skjer noe og jeg ikke har fått quick savet. Om jeg har flere characters enn 1, vil noen av de andre fort bli savet over og forsvinne. Det er idiotisk .. Jeg har ikke tid til å gå inn på menyen, lese hvilken character det er, for å så save og fare ut av menyen. Spillet lagret da svært ofte automatisk? Hos meg lagres det når jeg går inn i en bygning, når jeg sjekker inventoriet, når jeg hviler og så videre. I tillegg er det tre autosaves, så strengt tatt trenger du som regel bare å lagre én gang manuelt når du avslutter for dagen, så er dte problemet løst for alltid. Men klart det er viktig å endre hele greia i en patch... Men nok om det. Jeg har fint lite mer å si om det, så la oss endre tema i stedet. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har på alle 3 autosaves, og har også på slik det skal autosave hvert 5. minutt. Men jeg har flere ganger opplevd att spiller helt plutselig legger seg ned, og når jeg kommer meg inn igjen så er jeg over 10 minutter tilbake i tid. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tenkte jeg skulle begynne å lvle magic littegrann, noen som har tips til spells og eventuelt hvor jeg kan skaffe de? Antar de må brukes mot gyldige mål for å lvle, men hvordan er det med ting som candlelight or clairevoyance? Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Her har du ett bilde på Skyrim uten en FXAA Injector. Her har du ett bilde på Skyrim med en FXAA Injector. Elsker mods <3 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Bare meg som ikke ser noen annen forskjell enn større kontrast? Edit: Litt skarpere også, kanskje. Endret 18. november 2011 av Henrik B 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå