KeyanZa Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tjaaa. Skal jeg gå inn for å kjøpet spillet? (PS3) Vurderer det sterkt etter å ha hørt så mye positivt om det. Vill nok anbefale det sterkt till PC. Har ikke prøvd på konsoll, ennå. vil nok anbefale det sterkt til ps3. har ikke prøvd det på pc enda.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tjaaa. Skal jeg gå inn for å kjøpet spillet? (PS3) Vurderer det sterkt etter å ha hørt så mye positivt om det. Vill nok anbefale det sterkt till PC. Har ikke prøvd på konsoll, ennå. Tviler sterkt på at laptopen min er kraftig nok. Er vanligvis ikke noen god konsoll-spiller, men det er nok mitt eneste alternativ. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Man kan jo kombinere sneaking med lockpicking og archery slik at man får en fin-fin tyv/snikskytterklasse. Jeg skrotet nettopp level 42-fyren min som var en jack of all trades som fikk juling hver gang han møtte motstand. Satser nå på en destruction mage med en trio av enchanting/smithing/alchemy. Ta Destruction / Restoration alternativt Destruction / Alteration. Det er ikke bra å bare gå i ett "perk tree" når det gjelder sånne her ting ^^. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tjaaa. Skal jeg gå inn for å kjøpet spillet? (PS3) Vurderer det sterkt etter å ha hørt så mye positivt om det. Vill nok anbefale det sterkt till PC. Har ikke prøvd på konsoll, ennå. Tviler sterkt på at laptopen min er kraftig nok. Er vanligvis ikke noen god konsoll-spiller, men det er nok mitt eneste alternativ. Jeg har det på ps3, og syns det er nice, 42 tommer skjerm og alt går fint helt ok med kontrollstyringa også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Da ser det ut som det blir Skyrim på meg da. Har 40" selv, så blir nok bra da ja. Får satse på at jeg greier det med kontrollen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hadde det ikke vært for at TVn ofte er opptatt(dama ser på ting) hadde jeg nok kjøpt til ps3, men får bli til PC. Huff, farlig å lese så mye positivt når jeg vet jeg ikke får spillet før til jul, har lovet meg selv å ikke kjøpe det, men heller ønske meg det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Høres ut som en heilt ok satsing det, vil også anbefale blacksmithing. For å oppgradere og eventuelt lage utstyr, oppgradering gjør steel plate bedre enn uoppgradert Ebon så det er mye å tjene på det. Mitt Steel sword (laget i Skyforge) har nå 43 i damage. Er redd for at det blir byttet med et daedric eller dragesverd om ikke så lenge, men damn - det sverdet og smithing har tjent meg godt. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er dragon armor det beste utstyret man kan lage selv om man er assassin/thief? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er dragon armor det beste utstyret man kan lage selv om man er assassin/thief? Daedric Armor er det beste man kan lage, men det passer kanskje dårlig til assassin/rouge/thief siden det er heavy armor. Merkelig nok kreves det 10 færre poeng i smithing enn dragon armor selv om daedric er mye bedre. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen som har/vet om ferdig lagde pref filer? Jeg har en rimelig high end PC som kjører glatt på ultra. Har gjort fov 90, og LBA på .exe fila, men vil ha mer mer mer Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Er dragon armor det beste utstyret man kan lage selv om man er assassin/thief? Daedric Armor er det beste man kan lage, men det passer kanskje dårlig til assassin/rouge/thief siden det er heavy armor. Merkelig nok kreves det 10 færre poeng i smithing enn dragon armor selv om daedric er mye bedre. Så det vil si at Dragon Armor er den best egnede rustningen til en assassin/thief? Edit: funnet ut at det er heavy. Endret 18. november 2011 av fnats Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 [quote name='Eaan' timestamp='1321615391' Merkelig nok kreves det 10 færre poeng i smithing enn dragon armor selv om daedric er mye bedre. Takk. Har låst opp daedric nå så da slipper jeg å bruke det ekstra poenget på dragon. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Daedric Armor er det beste man kan lage, men det passer kanskje dårlig til assassin/rouge/thief siden det er heavy armor. Merkelig nok kreves det 10 færre poeng i smithing enn dragon armor selv om daedric er mye bedre. Daedric er bare Heavy, mens Dragon kommer i Light utgave også. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er dragon armor det beste utstyret man kan lage selv om man er assassin/thief? Daedric Armor er det beste man kan lage, men det passer kanskje dårlig til assassin/rouge/thief siden det er heavy armor. Merkelig nok kreves det 10 færre poeng i smithing enn dragon armor selv om daedric er mye bedre. Så det vil si at Dragon Armor er den best egnede rustningen til en assassin/thief? Edit: funnet ut at det er heavy. Dragon er i to varianter som nevnt. DragonSCALE armor mener jeg er light. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 [quote name='fnats' timestamp='1321615546' ' Edit: funnet ut at det er heavy. Jeg tror du kan lage både heavy og light-armor av dragon. Dragon bones brukes til heavy og Dragon scales brukes til light. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er dragon armor det beste utstyret man kan lage selv om man er assassin/thief? Daedric Armor er det beste man kan lage, men det passer kanskje dårlig til assassin/rouge/thief siden det er heavy armor. Merkelig nok kreves det 10 færre poeng i smithing enn dragon armor selv om daedric er mye bedre. Så det vil si at Dragon Armor er den best egnede rustningen til en assassin/thief? Edit: funnet ut at det er heavy. Dragon er i to varianter som nevnt. DragonSCALE armor mener jeg er light. Selfølgelig er det det. Dragonscale: Skjell. Dragonarmor: Bein. Dessuten har light armor alltid mindre armor enn heavy armor. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Takk for svar folkens. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Høres ut som en heilt ok satsing det, vil også anbefale blacksmithing. For å oppgradere og eventuelt lage utstyr, oppgradering gjør steel plate bedre enn uoppgradert Ebon så det er mye å tjene på det. Mitt Steel sword (laget i Skyforge) har nå 43 i damage. Er redd for at det blir byttet med et daedric eller dragesverd om ikke så lenge, men damn - det sverdet og smithing har tjent meg godt. Blir utstyr laget i skyforge automagisk bedre enn andre forges? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kan man velge hva som helst i Skyforge, eller er det bare fra visse typer våpen? Steel og iron, f.eks? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvordan fungerer respawn i spillet? Blir alle grotter fylt opp igjen med mobs etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå