Ghaundan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Etter ca 20 timer har jeg bestemt meg for å starte på nytt. For det første er jeg ikke fornøyd med utseene mitt også har jeg brukt så mye penger på skrot og tull samt tatt live av dama mi Skriv /showracemenu (trur eg det var) i console. Då kan du forandra på utsjånaden. Kult skal notere meg den, men da jeg har klura litt med perks, bruk av penger og tatt livet av dama mi så startet jeg likavel på nytt. Vart level 5 før dama beordret meg i seng Vet liksom litt hva jeg vil ha no, kom ikke så langt første gang. Vart vel kun lvl 10 eller noe. Eneste jeg har gjordt no er å utforske, fant en "hemmelig" bandit hule (bak en hylle i en lite hus) der nede bak 5-6 feller fant jeg en stort skattekammer. Jeg skal gå 1handed, ranger, shield og buffe magi (husker ikke navnet) til å starte med. Trodde du sa du drepte dama? Er lite man kan klure til med perks i lav lvl egentlig, det meste er uansett nyttig med mindre du putter perks inn i evner du ikke bruker. Høres ut som en heilt ok satsing det, vil også anbefale blacksmithing. For å oppgradere og eventuelt lage utstyr, oppgradering gjør steel plate bedre enn uoppgradert Ebon så det er mye å tjene på det. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kjorer nå Archery, Sneak, One-Handed og Smithing. Det er mine "main perks". Så driver jeg å legger ut litt points i perks som kan gagne meg ved ulike tilfeller. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Syns det er bra at Ulfric ikke er en helgen, det er mye mer realistisk med 2 litt shitty sider å velge mellom istedetfor en helgen og en av satans disipler. Jeg svarer «Yes, massa» til begge sider mens jeg bukker og neier og pickpocketer begge sider blakke. Who has two thumbs and all your inventory? This guy! 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tror jeg begynner på new game, ass, jeg er level 6, men har skilla helt idiotisk (alle skillsa i forskjellige perks), og karakteren min ser helt hinsides dum ut... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Langdon: perks i forskjellige skills er ikke noe problem så lenge det er skills du bruker! Ser dum ut? Få det rustning og hjelm så er ansiktet skjult for alt og alle! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Eventuelt console -> showracemenu. Då kan du og eksperimentere med ulike lystilhøve. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvilke perks bør jeg satse på? Har startet med onehanded og sneaking. Noen andre perks som passer sammen med disse bra til en dark elf? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Går det ann og ha shortcut på begge hendene? Jeg får ikke til og ha sverd på 1 samt ett spell på 1. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Skal skaffe meg Hiricine's Ring i dag! Blir episk å kunne transformere til varulv når jeg vil Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Går det ann og ha shortcut på begge hendene? Jeg får ikke til og ha sverd på 1 samt ett spell på 1. Jeg har ikke funnet en måte, kanskje noen modder det inn. Men til da så kan du f.eks legge våpen på 1 og spell på 2 og for å få våpen og spell i hver hånd trykke 2-2-1 Bør funke. Endret 18. november 2011 av Blodhemn Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hmm.. Jeg glemte att jeg kunne putte 2 enchants på en item, så med tabbe enchanta jeg headen min med bare en enchant. Nå går ikke det and å velge itemen lengre når jeg står med enchanting bordet, har det seg slik at jeg må lage en ny head for å kunne enchante den igjen ? Og jeg har nesten bare dårlige enchants, må finne nye items ass Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tjaaa. Skal jeg gå inn for å kjøpet spillet? (PS3) Vurderer det sterkt etter å ha hørt så mye positivt om det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hmm.. Jeg glemte att jeg kunne putte 2 enchants på en item, så med tabbe enchanta jeg headen min med bare en enchant. Nå går ikke det and å velge itemen lengre når jeg står med enchanting bordet, har det seg slik at jeg må lage en ny head for å kunne enchante den igjen ? Og jeg har nesten bare dårlige enchants, må finne nye items ass Ja, du må sette begge enchantene på samtidig Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tjaaa. Skal jeg gå inn for å kjøpet spillet? (PS3) Vurderer det sterkt etter å ha hørt så mye positivt om det. Vill nok anbefale det sterkt till PC. Har ikke prøvd på konsoll, ennå. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvilke perks bør jeg satse på? Har startet med onehanded og sneaking. Noen andre perks som passer sammen med disse bra til en dark elf? any1? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Reklame for egne nettsider og tjenester er ikke tillatt på forumet. Ett innlegg har blitt fjernet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvilke perks bør jeg satse på? Har startet med onehanded og sneaking. Noen andre perks som passer sammen med disse bra til en dark elf? any1? Archery (Pil og bue) samt One-Handed (dolker) går veldig bra sammen. Du har jo også sneaking samt enchanting (som er utrolig gagnbart for enhver person). Lockpicking / speech er noe jeg har som "side perks" personlig, så kanskje det er noe? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Rotet meg til og kjøpte dette spillet for to dager siden, 14 timer spilletid totalt nå og er level 20. Har aldri hatt det så gøyt med ett spill før. Main perks er archery, sneaking og litt one-handed. Tenkte å levle smithing også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Man kan jo kombinere sneaking med lockpicking og archery slik at man får en fin-fin tyv/snikskytterklasse. Jeg skrotet nettopp level 42-fyren min som var en jack of all trades som fikk juling hver gang han møtte motstand. Satser nå på en destruction mage med en trio av enchanting/smithing/alchemy. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er i Reachcliff Cave, og når jeg ser på kartet så ser det ut som det er en gang bak en slik ''coffin'' hvor skjelettene står inni. Men jeg finner ikke noen knapp, lever, chain eller noe lignende? Noen som vet? Google gir ikke noen søk heller :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå