Muggkaare Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har du spillt 24/7 siden det kom ut? o.O Har spillt noen timer hver dag siden det kom ut og er lvl 6 Det har jeg og. 20 timers spilletid sånn ca, level 18 nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 35t her, level 24. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Level 50 nå Har du spillt 24/7 siden det kom ut? o.O Har spillt noen timer hver dag siden det kom ut og er lvl 6 Vat. Du burde verte level 6 før du er ferdig med Bleak Falls Barrow, om den er det første du gjer i spelet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dette er jo helt latterlig, spiller i 2560x1440 oppløsning på ultra og spillet når 2GB minnebruk på noen minutter som fører til instant krasj.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som vet en fiks for disse problemene? 1. Vann er helt flatt og gjennomsiktig, ikke bølger osv. 2. Flamme og is fra spells og drager er usynlege 3. Flickering shadows Hadde samme problemet. Ikke at det plaget meg så mye, da jeg var fornøyd bare ved at Skyrim kjørte rimelig greit på pc'n min. Det ble derimot et stort problem da jeg skulle "Focus the Oculory". og jeg kunne bare så vidt se lysstrålene. Prøvde å tweake grafikksettingene til spillet, men til ingen nytte. Til slutt lastet jeg ned denne. Var litt skeptisk først, men ikke bare fikset den alle problemene mine, men den gjorde at jeg PC'n kjørte spillet litt bedre også. Det funker, men kræsjer med andre mods Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dette er jo helt latterlig, spiller i 2560x1440 oppløsning på ultra og spillet når 2GB minnebruk på noen minutter som fører til instant krasj.... Prøv Large Address Aware-modden og sjå om det går betre? Lenke til kommentar
Savagedlight Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Leste her en plass at jack of all trades er en daarlig ide... Jeg tenke aa lage en mage, archer, 1 handed og assassin paa 1 character, er det noen god ide? Eller en archer/assassin og mage? Jeg bruker en kombinasjon av sneak/bow, skjold/sverd og destruction/conju/restoration magic. Fungerer fint for min del! Men det er litt slit å bytte armor fra mage-modus til skjold/sverd-modus da. Og det tar jo opp litt bærekapasitet. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må si det går treigt å levle destruction? Er på 37, men har brent og dømt de fleste huler og bosettinger jeg har kommet over. Giants er forresten gode gullgivere, alltid 100+ fra de Men jeg vil anbefale å ikke gå på mer enn 2 giants samtidig.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må si det går treigt å levle destruction? Er på 37, men har brent og dømt de fleste huler og bosettinger jeg har kommet over. Du kan jo prøve å køyre The Mage som sign, burde gå raskare. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Level 50 nå Gratz! Fortsetter du the hard levels nå da? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 25 timer played og lvl 25. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 16 timer played - level 13 - 18% done med achievements på steam Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 møtte på 2 vampyrer i ei hule, hva skjer vis jeg blir vampyr? kan jeg ikke gå ute i dagslys osv? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Dette er jo helt latterlig, spiller i 2560x1440 oppløsning på ultra og spillet når 2GB minnebruk på noen minutter som fører til instant krasj.... Prøv Large Address Aware-modden og sjå om det går betre? Blir faktisk ikke noe bedre, forstår ikke helt hva som skjer men om jeg spiller med alt på max @ 2560x1440 så kan spille i alt fra 10 sek til 5min før spillet bare forsvinner.. EDIT: Large Address Aware modden gjorde faktisk ting bare verre for meg, hver eneste gang jeg forsøker å snakke, åpne en kiste, trykker tab osv så lukker spillet seg uten feilmelding. Uten denne modden så kan jeg hvertfall spillet frem til spillet har brukt opp grensen på 2GB RAM, selv om jeg skrur ned innstillingene når jeg har Large Address Aware modden så klikker det hver eneste gang jeg forsøker å gjøre noe som helst i spillet. Endret 17. november 2011 av RamGuy Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 møtte på 2 vampyrer i ei hule, hva skjer vis jeg blir vampyr? kan jeg ikke gå ute i dagslys osv? Joda, du må bare holde deg litt mere human. Vampirism Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som har peil på hvorfor jeg får så ekstremt dårlig FPS, selv om riggen min skal være mer enn nok til å dra det på ultra? Selv når jeg skrur ned innstillingene til high/medium så får jeg fortsatt ujevn FPS Specs er i signaturen. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Oh my god. Elsker modsene som finnes til Skyrim! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har spilt i 2 timer og er i lvl 10 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 EDIT: Large Address Aware modden gjorde faktisk ting bare verre for meg, hver eneste gang jeg forsøker å snakke, åpne en kiste, trykker tab osv så lukker spillet seg uten feilmelding. Uten denne modden så kan jeg hvertfall spillet frem til spillet har brukt opp grensen på 2GB RAM, selv om jeg skrur ned innstillingene når jeg har Large Address Aware modden så klikker det hver eneste gang jeg forsøker å gjøre noe som helst i spillet. Det høyrest jo ikkje så bra ut. Har ikkje hatt nokon problem med den sjølv på ultra, men så spelar eg i litt lågare oppløysing òg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 24 timer og level 16. Men minst fem, seks av de timene er tilbrakt med Smithing, Alchemy og Cooking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå