Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av kommentarene til traileren på Youtube påstod at dette var klipp av Xbox360 gameplay, med andre ord kan vi nok forvente oss enda bedre grafikk på PC versjonen. :3

 

Håper egentlig det, for synes det er litt vanskelig å bli imponert over det "tekniske" ved grafikken (selv om man sikkert kan peke på draw distances og sånne ting), har også sett noen skjermbilder hvor jeg synes det samme. Men den naturalistiske art style'n de har lagt seg på er bra, ting er liksom ikke for "pene". På en måte håper jeg likevel det er noen idylliske Oblivion-aktige områder i sør. :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sett full størrelse av de bildene der, bildet kutter av på høyre side om jeg trykker på dem. :S

 

Om du høyreklikker på de og velger åpne bilde så skal du få sett hele størrelsen. Eller du kan gå hit (jeg burde ha lenka dit fra begynnelsen, uansett).

 

Edit: Noen andre som får Edoras vibber av det andre bildet?

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Håper Skyrim blir like modvennelig som Oblivion, har tatt opp oblivion igjen og spiller det for tiden. Har vel modda den stakkars data mappa til det ugjenkjennelige med mods som forandrer 90% av spillet, verden er den samme, men mesteparten annet er modda en eller annen vei. Og brått så er oblivion ett helt annet spill enn vanilla og en ny opplevelse på mange måter. Digger at gjenspillingsverdien er såpass høy med mods så håper de ikke fjerner noe av dette med Skyrim. :)

Lenke til kommentar

Det blir i hvert fall modifikasjonsverktøy:

 

To do that this time, we knew, like before, we had to start over. We needed to reinvent large parts of the game and its technology. We started with the graphics renderer, and how we would bring the scale of snow covered mountains, dynamic weather systems, and massive dragons to life along with the small details of how people lived; from the forks they used, to the fish they caught, and the meat they cooked. We then rewrote all the major graphics and gameplay systems including lighting, shadows, level of detail, animation, interface, scripting, dialogue, quest systems, melee, magic, and more. All of those changes made it into our internal editor as well. So much had changed that we decided to call the engine and editor by a new name, the Creation Engine and the Creation Kit. We can't wait to see what all the brilliant mod makers do with these tools.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...