TurtleSquirtel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Når jeg hørte det drageropet fra The Dragonborn så var det bare en tanke som gikk gjennom hele hodet: EPIC!!!!!!! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Høydepunktet i traileren spør du meg, det var fett! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Var ikke dum den. Men jeg vil ha litt mer gameplay informasjon før jeg blir gira. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Noen som vet hva han sier? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "Dra til blokksberg?!" Jeg har faktisk håpet oppe for at dette kan bli et strålende spill. 2011 spillåret blir magisk! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En av kommentarene til traileren på Youtube påstod at dette var klipp av Xbox360 gameplay, med andre ord kan vi nok forvente oss enda bedre grafikk på PC versjonen. :3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kjørte traileren en gang til nå på stasjonære PC'en som har noe bedre lydannlegg. Det som er igjen av hårsveisen ligger tettere bakover mot nakken enn hos en 16 år gammel festklar Bærumsgutt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En ting jeg la merke til; jeg har hittil ikke sett en eneste Daedra. :\ Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En av kommentarene til traileren på Youtube påstod at dette var klipp av Xbox360 gameplay, med andre ord kan vi nok forvente oss enda bedre grafikk på PC versjonen. :3 Håper egentlig det, for synes det er litt vanskelig å bli imponert over det "tekniske" ved grafikken (selv om man sikkert kan peke på draw distances og sånne ting), har også sett noen skjermbilder hvor jeg synes det samme. Men den naturalistiske art style'n de har lagt seg på er bra, ting er liksom ikke for "pene". På en måte håper jeg likevel det er noen idylliske Oblivion-aktige områder i sør. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Syns det er litt rart at de fleste AAA spillene - blant annet Dragon Age II og Crysis 2 - venter i det lengste med å vise seg fra sin beste side grafikkmessig (les: PC), og kun viser videoer og skjermbilder av konsollversjonene... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er vel fordi de fleste som kjøper disse spillene kjøper dem på konsoll. :\ Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Todd Howard sier "velkommen tilbake Elder Scrolls". Nytt skjermbilde (?): Og konseptskisse: Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg får ikke sett full størrelse av de bildene der, bildet kutter av på høyre side om jeg trykker på dem. :S Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg får ikke sett full størrelse av de bildene der, bildet kutter av på høyre side om jeg trykker på dem. :S Høyreklikk på bildet og velg "vis bilde/view image" (sitter med firefox, men regner med at det er ganske universelt) Endret 24. februar 2011 av Riboflavin Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg får ikke sett full størrelse av de bildene der, bildet kutter av på høyre side om jeg trykker på dem. :S Om du høyreklikker på de og velger åpne bilde så skal du få sett hele størrelsen. Eller du kan gå hit (jeg burde ha lenka dit fra begynnelsen, uansett). Edit: Noen andre som får Edoras vibber av det andre bildet? Endret 24. februar 2011 av Volundr Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Edit: Noen andre som får Edoras vibber av det andre bildet? Hehe, tenkte akkurat jeg skulle skrive at jeg fikk tydelige Rohan assosiasjoner til det bildet.. (Husket ikke hva hovedstaden het) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hovedstaden heter Edoras, og bygningen kan minne om The Golden Hall of Meduseld. Endret 24. februar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 PC Gamer har analysert traileren, og det samme har IGN: Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Håper Skyrim blir like modvennelig som Oblivion, har tatt opp oblivion igjen og spiller det for tiden. Har vel modda den stakkars data mappa til det ugjenkjennelige med mods som forandrer 90% av spillet, verden er den samme, men mesteparten annet er modda en eller annen vei. Og brått så er oblivion ett helt annet spill enn vanilla og en ny opplevelse på mange måter. Digger at gjenspillingsverdien er såpass høy med mods så håper de ikke fjerner noe av dette med Skyrim. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det blir i hvert fall modifikasjonsverktøy: To do that this time, we knew, like before, we had to start over. We needed to reinvent large parts of the game and its technology. We started with the graphics renderer, and how we would bring the scale of snow covered mountains, dynamic weather systems, and massive dragons to life along with the small details of how people lived; from the forks they used, to the fish they caught, and the meat they cooked. We then rewrote all the major graphics and gameplay systems including lighting, shadows, level of detail, animation, interface, scripting, dialogue, quest systems, melee, magic, and more. All of those changes made it into our internal editor as well. So much had changed that we decided to call the engine and editor by a new name, the Creation Engine and the Creation Kit. We can't wait to see what all the brilliant mod makers do with these tools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå