Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Mange Mage`r her virker det som.. Lurer veldig på å starte en selv, men er så godt i gang med warrioren min nå, så får ta det siden. Som 1 hand (dual wield) warrior, kjører jeg hardt på den skillen selvfølgelig, og mest HP, litt stanima ved lvl ding. Men jeg har noen warrior spørsmål (før jeg skyter meg selv i foten).

Bør man satse på block perks, når man ikke bruker skjold, blocker man med sverd?

Og hvor mange andre skills bør man perke i, før man mister mainspeccen? Jeg har jo litt i achery, sneak , picklock , pickpocket , smithing.... Burde jeg drite i pickpocket og picklock for det er for tyver, etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange Mage`r her virker det som.. Lurer veldig på å starte en selv, men er så godt i gang med warrioren min nå, så får ta det siden. Som 1 hand (dual wield) warrior, kjører jeg hardt på den skillen selvfølgelig, og mest HP, litt stanima ved lvl ding. Men jeg har noen warrior spørsmål (før jeg skyter meg selv i foten).

Bør man satse på block perks, når man ikke bruker skjold, blocker man med sverd?

Og hvor mange andre skills bør man perke i, før man mister mainspeccen? Jeg har jo litt i achery, sneak , picklock , pickpocket , smithing.... Burde jeg drite i pickpocket og picklock for det er for tyver, etc?

Man blokker ikke med sverd. Så du burde ha mye HP og Regen. + mye potions :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser eg har begått meg utpå ein litt "jack of all trades" ting her. Har poeng i både 2h, 1h og destruction.... :p Men er lvl 14, og gidder ikkje å begynne på nytt. Shiat!

Prøver ikke å vare slem her, men fy flate. Hvis det er noe du faktisk ikke burde gjøre i Skyrim, selv om du har muligheten till det, så er det å vare en "jack of all trades". Det funker utrolig dårlig i dette spillet, tro det eller ei.

Endret av Dasch
Lenke til kommentar

Jeg enchanta nettop sverdet mitt med ''If target dies within 1 seconds, fills a soul gem''.. Haha, var det en tabbe? Må jeg drepe fienden på under 1 sekund for att den fungerer? Rart siden det var dyrere for mindre skund liksom ..

Hadde en liknende enchantment, men med 5 sekunder. Så ja, tror du må drepe en fiende innen 1 sekund. Veldig stressende må jeg si XD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Noen som vet en fiks for disse problemene?

1. Vann er helt flatt og gjennomsiktig, ikke bølger osv.

2. Flamme og is fra spells og drager er usynlege

3. Flickering shadows

Lenke til kommentar

hvordan lage alchemy? er det bare å gjette? på alle tinga mine står det kun unknown på. så når jeg mikser 2-3 ting blir det som regel i bom, har klart å mikse 4-5 potions da men må da være en lettere måte å gjøre det på? event finne ut hva dem forskjellige blomstene kan brukes til

Lenke til kommentar

Ser eg har begått meg utpå ein litt "jack of all trades" ting her. Har poeng i både 2h, 1h og destruction.... :p Men er lvl 14, og gidder ikkje å begynne på nytt. Shiat!

Prøver ikke å vare slem her, men fy flate. Hvis det er noe du faktisk ikke burde gjøre i Skyrim, selv om du har muligheten till det, så er det å vare en "jack of all trades". Det funker utrolig dårlig i dette spillet, tro det eller ei.

Haha, du er ikkje slem. Berre eg som er noob, fyrste gong eg spelar Elder Scrolls :) Må jo prøve og feila lit :D

Lenke til kommentar

Haha, du er ikkje slem. Berre eg som er noob, fyrste gong eg spelar Elder Scrolls :) Må jo prøve og feila lit :D

Leste sikkert 10+ guider osv på internettet før jeg bega meg ut i "the lands of Skyrim".

Dette gjør jeg for alle spill.

Noen som vet en fiks for disse problemene?

1. Vann er helt flatt og gjennomsiktig, ikke bølger osv.

2. Flamme og is fra spells og drager er usynlege

3. Flickering shadows

Prøvd å oppdatert GPU driver?

Lenke til kommentar

Jeg leste at man kan start companions questet ved aa snakke med 3 warriors som slass mot en giant utenfor white-noe... Er lenge siden jeg har vert der naa, og gikk tilbake for aa sjekke, men det var ingen. Noen andre maate aa starte det paa?

De har jo hq i Whiterun, så du kan starte questen der :)

Ok :) Takker ;)

Lenke til kommentar
Leste sikkert 10+ guider osv på internettet før jeg bega meg ut i "the lands of Skyrim".

Dette gjør jeg for alle spill.

Om du har lest 10 guider om Skyrim så burde du vite at man får nok poeng å dytte inn i perks til å kunne bli en relativt god jack-of-all-trades. Iallefall nok poeng der til å kunne forandre spillestil to ganger.

Lenke til kommentar

Om du har lest 10 guider om Skyrim så burde du vite at man får nok poeng å dytte inn i perks til å kunne bli en relativt god jack-of-all-trades. Iallefall nok poeng der til å kunne forandre spillestil to ganger.

Vet også nok om at får å få en behagelig spill opplevelse så er det bedre å ta utvalg i noen bestemte perks istedet for å spre de ut ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg startet med et 2-hand våpen jeg fant tidlig, og det brukte jeg noen lvler, og satt noen perks i, så gikk jeg over til 1-hand + skjold, så da perka jeg litt i block, nå kjører jeg dual wield økser, og fokuserer 100% på det, er kun lvl 13, så jeg har ikke akuratt skakkjørt meg helt ;) Håper Skyrim tilbyr nok poeng til at jeg kan makse 1-hand+achery uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...