Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Noen som kjenner igjen dette kartet av Tamriel?

Det viser hva områder som er blitt brukt i spillene til nå.

Personlig tror jeg neste spill i serien vil foregå med summerset isles og deler av valenwood/Elsweyr?

8RwuE.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Flere av dragene jeg har fått flyr i sirkler langt oppe og gjerne over nabofjellet. Da pleier jeg å løpe etter de for å lokke de ned. Ofte har de funnet noe wildlife eller NPCer som de angriper. noen ganger når flyr de langt vekk til naboområdet etter å ha drept litt wildlife der de lander først, og da er det bare å løpe etter. Dersom de fokuserer på meg er det å løpe på avstand slik at de bare så vidt når meg med flammeangrep og skyte piler, og ofte håpe at det er noe wildlife som kan overta som tank. Jeg har foreløpig ikke hatt companions med meg, og ikke brukt conjuration. Jeg sliter ganske mye med dragene dersom de fokuserer kun på meg. Jeg er rundt lvl 35 men har kun 50 i archery og 37 i 1-handed. Jeg har levlet for mange skills samtidig, så det i seg selv gir meg en god utfordring.

Lenke til kommentar

Flere av dragene jeg har fått flyr i sirkler langt oppe og gjerne over nabofjellet. Da pleier jeg å løpe etter de for å lokke de ned. Ofte har de funnet noe wildlife eller NPCer som de angriper. noen ganger når flyr de langt vekk til naboområdet etter å ha drept litt wildlife der de lander først, og da er det bare å løpe etter. Dersom de fokuserer på meg er det å løpe på avstand slik at de bare så vidt når meg med flammeangrep og skyte piler, og ofte håpe at det er noe wildlife som kan overta som tank. Jeg har foreløpig ikke hatt companions med meg, og ikke brukt conjuration. Jeg sliter ganske mye med dragene dersom de fokuserer kun på meg. Jeg er rundt lvl 35 men har kun 50 i archery og 37 i 1-handed. Jeg har levlet for mange skills samtidig, så det i seg selv gir meg en god utfordring.

Det at du har lagt poeng i flere skills er nok en av grunnene till at du sliter så mye. Man skal nok helst ikke gjøre det hvis man vill ha en behagelig spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Hvor får man solgt ting på skyrim? Ingen som vil ta imot noe av det jeg skal selge. har masse dragon items som jeg får solgt for mye

Du har jo General Goods merchants I Riverwood, Whiterun, Winterhold (tror jeg), Riften (om jeg husker riktig) samt I Solitude og Markarth. Jeg tror det var det. Har sikkert feil siden jeg har utrolig dårlig minne.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var så slitsomt at jeg levla speech til 100 og skaffet meg perkene slik at alle vendors får 1000 ekstra gull, samt at de kjøper hva som helst.

Anbefales.

Anbefales sterkt ja. Men siden jeg kjører mest combat osv så dret jeg i det. Totally worth it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...