Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste at man kan start companions questet ved aa snakke med 3 warriors som slass mot en giant utenfor white-noe... Er lenge siden jeg har vert der naa, og gikk tilbake for aa sjekke, men det var ingen. Noen andre maate aa starte det paa?

 

De har jo hq i Whiterun, så du kan starte questen der :)

 

Er det bare jeg som synes Delvin Mallory i Thieves Guild høres ut som Jason Statham? :p

 

Ha ha, det la jeg merke til også ;)

 

...jeg tar dem med piler så det må jo være mulig. Etterhvert så lander dem i nærheten når de har mista litt liv.

 

Hmmm, min siste drage fløy for langt unna.. traff ikke med en eneste pil..... har du noen +lenge perk?

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Kombinasjonen enchanting og smithing er usansynlig kraftig. Lagde meg en daedric bow med 296 damage. Spillet er griseenkelt selv på master.

 

 

Hvordan fikk du til dette? Jeg har 100 i smithing, og min Deadric Bow (Legendary) har kun 70 dmg når jeg har 70 i archery. Får den ekstremt mye mer dmg de siste levlene i archery, eller er det en physical damage enchant?

Lenke til kommentar

Kombinasjonen enchanting og smithing er usansynlig kraftig. Lagde meg en daedric bow med 296 damage. Spillet er griseenkelt selv på master.

 

 

Hvordan fikk du til dette? Jeg har 100 i smithing, og min Deadric Bow (Legendary) har kun 70 dmg når jeg har 70 i archery. Får den ekstremt mye mer dmg de siste levlene i archery, eller er det en physical damage enchant?

 

Jeg enchantet en ring, en amulet, hansker og hjelm med +25% smithing. Jeg hadde på meg disse 4 bitene da jeg forbedret buen til legendary. Jeg har også 100 archery. I tillegg til 296 skade, er det også en 20 fire damage enchant på toppen, som har 300 charges.

 

Jeg enchantet også dragon armor hjelmen og hanskene med +40% bow damage, plus en ring og en amulet med +40% bow damage. Virkningen av disse ser man direkte på skaden på buen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kombinasjonen enchanting og smithing er usansynlig kraftig. Lagde meg en daedric bow med 296 damage. Spillet er griseenkelt selv på master.

 

 

Hvordan fikk du til dette? Jeg har 100 i smithing, og min Deadric Bow (Legendary) har kun 70 dmg når jeg har 70 i archery. Får den ekstremt mye mer dmg de siste levlene i archery, eller er det en physical damage enchant?

 

Det kalles å min/maxe systemet. Man kan mekke ting som gjør at man lager f.eks smithing ting bedre, og hvis man utnytter systemet kan man loope dette til å få en usannsynlig høy bonus slik som den buen han beskriver. Problemet er at spillet blir griselett og det man oppnår er at det i grunn blir kjipt å spille fordi det er null motstand.

Lenke til kommentar

Kanibalisme ja. Er et quest som gir deg muligheten å spise en prest du akkurat har lurt med deg og drept.

Men har en eller annen uggen følelse det vil komme tilbake på meg senere i spillet om jeg faller for fristelsen.

 

Er det strengt talt kannibalisme dersom en Orc spiser en High elf :ermm: Brannfakkel der altså!

 

Jeg liker virklig ikke at man kan lage deadric armor, det er en armor som skal gies av guder, halve morroa med morrowind var å prøve å finne alle delene, lang inni en hule finer man kanskje left gauntlet osv.

 

Halleluja! Endelig en som ser det på samme måte som jeg, det å samle opp en Daedric rustning i Morrowind var rett og slett episk! Mener også at man ikke kunne skaffe seg ett fullt sett uten å ha begge ekspansjonspakkene heller. Med mindre man drepte Lord Fyr da selvsagt..

Lenke til kommentar

Kombinasjonen enchanting og smithing er usansynlig kraftig. Lagde meg en daedric bow med 296 damage. Spillet er griseenkelt selv på master.

 

 

Hvordan fikk du til dette? Jeg har 100 i smithing, og min Deadric Bow (Legendary) har kun 70 dmg når jeg har 70 i archery. Får den ekstremt mye mer dmg de siste levlene i archery, eller er det en physical damage enchant?

 

Det kalles å min/maxe systemet. Man kan mekke ting som gjør at man lager f.eks smithing ting bedre, og hvis man utnytter systemet kan man loope dette til å få en usannsynlig høy bonus slik som den buen han beskriver. Problemet er at spillet blir griselett og det man oppnår er at det i grunn blir kjipt å spille fordi det er null motstand.

 

Jeg loopet ingenting for å lage dette. Jeg har ikke oppdaget ingrediensene til det trikset enda. Dette var kun gjort med enchanting og smithing, ingen potions var med i bildet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kombinasjonen enchanting og smithing er usansynlig kraftig. Lagde meg en daedric bow med 296 damage. Spillet er griseenkelt selv på master.

 

 

Hvordan fikk du til dette? Jeg har 100 i smithing, og min Deadric Bow (Legendary) har kun 70 dmg når jeg har 70 i archery. Får den ekstremt mye mer dmg de siste levlene i archery, eller er det en physical damage enchant?

 

Det kalles å min/maxe systemet. Man kan mekke ting som gjør at man lager f.eks smithing ting bedre, og hvis man utnytter systemet kan man loope dette til å få en usannsynlig høy bonus slik som den buen han beskriver. Problemet er at spillet blir griselett og det man oppnår er at det i grunn blir kjipt å spille fordi det er null motstand.

 

Jeg loopet ingenting for å lage dette. Jeg har ikke oppdaget ingrediensene til det trikset enda. Dette var kun gjort med enchanting og smithing, ingen potions var med i bildet.

 

Da tør jeg ikke tenke på hva de som looper det får for noe stats på tinga de lager. :S

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet på konsoll(PS3) i forhold til pc? Tenker mest på kontrollene egentlig, har bare en bærebar pc, som har en tendens til å bli veldig varm så lurer på om jeg ikke skal satse på PS3 versjonen.

 

Jeg spiller det på ps3, ingen lag, ingen bugs alt flyter fint og nice grafikk på 42 tommer.

Har selv kun en laptop som ikke drar spill.... anbefales på ps3 ivertfall

Lenke til kommentar

I Liar’s Retreat skal det vare "The Longhammer" men finner den ikke... Noen tips? Ser det ikke ved liket på slutten, om det er rett plass.

 

Edit: wtf! Esbern dukka opp inne der! Nå er han bugget med meg så hører ikke hva han sier. Men hva gjør han der da?

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Hvordan er spillet på konsoll(PS3) i forhold til pc? Tenker mest på kontrollene egentlig, har bare en bærebar pc, som har en tendens til å bli veldig varm så lurer på om jeg ikke skal satse på PS3 versjonen.

 

Jeg spiller det på ps3, ingen lag, ingen bugs alt flyter fint og nice grafikk på 42 tommer.

Har selv kun en laptop som ikke drar spill.... anbefales på ps3 ivertfall

 

Bugs er det i fleng av, og lag kommer det når du har spillt lenge nok (Når savefila blir stor nok).

Men funker absolutt bra

Lenke til kommentar

Hva skjer med att folk sliter med drager? De er jo nesten noe av det enkleste.

 

Vent bare till de lander,

 

Problemet er at de ikke lander....

 

Venta i 10 minutter sist... snudde og gikk videre....

Da får du skaffe deg shouts som hjelper deg med akkurat den biten. ;)

 

Fair enough... men dragon soulen for å aktivere shouten da? Vente til dragen dør av utmattelse of faller ned foran meg? he he

Lenke til kommentar

Hva skjer med att folk sliter med drager? De er jo nesten noe av det enkleste.

 

Vent bare till de lander,

 

Problemet er at de ikke lander....

 

Venta i 10 minutter sist... snudde og gikk videre....

 

Høres virkelig ut som det er noe du gjør feil.

 

Eller så kan jo ditt game være bugga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...