Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

er lvl 10 atm sliter med at jeg alltid har for mye ting så jeg kan ikke løpe. så må jeg hive ut stuff. men må vel være noe bedre måte? kan sikkert kjøpe hus men har bare 1000g å det kosta 5000g i den byen jeg var i.... noen tips? no har jeg kun våpen og armor jeg bruker, men masse ting på den misc...

 

Stamina øker vekten med 5 per points, det fins en buff stone i nord nærme solitude som gir deg +100 i vekt så lenge du vil ha den. og det fins armor buffs som øker vekt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er lvl 10 atm sliter med at jeg alltid har for mye ting så jeg kan ikke løpe. så må jeg hive ut stuff. men må vel være noe bedre måte? kan sikkert kjøpe hus men har bare 1000g å det kosta 5000g i den byen jeg var i.... noen tips? no har jeg kun våpen og armor jeg bruker, men masse ting på den misc...

 

Vurder vekt kontra pris du kan få for tingene når du avgjør hva du tar med deg.

Smykker o.l er lette og gir godt med penger, mens våpen/armor stort sett er bortkastet å drasse på om det ikke er noe spesiellt.

Lenke til kommentar

Du kan legge igjen ting i så og si i hvilke som helst skap e.l. Det er visstnok en mulighet at tingene forsvinner, men det har ikke skjedd med meg ihvertfall. Bare ikke legg igjen sjeldne ting som du vet du ikke vil miste. Å selge går jo også fint, men det gud det kan være et slit å løpe rundt i de forskjellige butikker for å selge unna alle de forskjellige formene for småting.

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever at dragene bare sirkulerer rundt og rundt i luften i evigheter, or aldri lander til fight?

 

Opplevd dette ved fler anledninger nå... litt irriterende,da jeg gjerne vil stikke sverdet mitt i dem... Det nytter jo ikke å treffe de med pil of bue....

 

Nope. Aldrig skjedd med meg. Derimot så pleier dragene å flippe helt ut hvis det er folk på punkt A og folk på punkt B. Pleier å fly frem og tilbake og lande på helt random steder.

 

Men men, min Firebolt tar dem lett.

Lenke til kommentar

Har opplevd mye rart med dragene. Både det Xandathrii beskriver, men også at dragen plutselig forsvinner midt i en kamp for så å falle død ned fra himmelen på et senere tidspunkt. Har også møtt en drage inne i en by, men jeg tror det var meningen, og i alle fall var det kult. :thumbup: Den fløy rundt og landet på hustakene.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Kombinasjonen enchanting og smithing er usansynlig kraftig. Lagde meg en daedric bow med 296 damage. Spillet er griseenkelt selv på master.

 

Vurderer ny karakter snart. Er level 50 på khajiiten min, og føler at det ikke er så mye mer å gjøre med karakteren. Har 95+ i alle skills som er verdt å ha som tyv. Det er ikke mulig å levle videre, med mindre jeg trener opp ting som ikke gir meg noe.

 

Lurer på om jeg skal lage meg en magiker.Trur det kan være en kulere spillestil.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

er lvl 10 atm sliter med at jeg alltid har for mye ting så jeg kan ikke løpe. så må jeg hive ut stuff. men må vel være noe bedre måte? kan sikkert kjøpe hus men har bare 1000g å det kosta 5000g i den byen jeg var i.... noen tips? no har jeg kun våpen og armor jeg bruker, men masse ting på den misc...

 

Sjekk ut hvor mye potions du har med deg, en potion veier 0.5 og man glemmer ofte at man har de. Jeg hadde godt over 100 i vekt bare med potions jeg aldri bruker. Selg de og spar pengene til hus

Lenke til kommentar

Jeg liker virklig ikke at man kan lage deadric armor, det er en armor som skal gies av guder, halve morroa med morrowind var å prøve å finne alle delene, lang inni en hule finer man kanskje left gauntlet osv.

 

Det blir for teit at man bare kan lage den, samme med dewmer armor, de er utdøde teknikken for å smi rustingen dems skal være borte med dem.

 

Jeg kjøper at man kan smi, leather, steel, iron, plate steel, studded, ja til og med elven og Ebony, men ikke deadric og dewmer.

 

Det ødlegger en del syns jeg.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker virklig ikke at man kan lage deadric armor, det er en armor som skal gies av guder, halve morroa med morrowind var å prøve å finne alle delene, lang inni en hule finer man kanskje left gauntlet osv.

 

Det blir for teit at man bare kan lage den, samme med dewmer armor, de er utdøde teknikken for å smi rustingen dems skal være borte med dem.

 

Jeg kjøper at man kan smi, leather, steel, iron, plate steel, studded, ja til og med elven og Ebony, men ikke deadric og dewmer.

 

Det ødlegger en del syns jeg.

 

For å lage deadric trenger du deadra heart, så du må ut å drepe de uansett. Og Dwemer må man smelte om fra skrapdeler man finner inne i dwemer ruins. Så litt moro er det.

 

Men jeg er forsåvidt enig med deg. Det var mer episk hvordan man fant rustninger før.

Lenke til kommentar

er lvl 10 atm sliter med at jeg alltid har for mye ting så jeg kan ikke løpe. så må jeg hive ut stuff. men må vel være noe bedre måte? kan sikkert kjøpe hus men har bare 1000g å det kosta 5000g i den byen jeg var i.... noen tips? no har jeg kun våpen og armor jeg bruker, men masse ting på den misc...

 

Da jeg ble med i college i winderhold fikk jeg et eget rom, men mitt eget skap. Det er gratis, og du er ikke forpliktet til å gjøre noen oppdrag for dem. Jeg har ikke mistet noe av det jeg har hatt der.

 

Har også kjøpt meg hus og satt inn noe greier der som funker veldig bra.

 

Mye rart som kan fylle opp vektgrensen, våpen, armor, ingdots, dvemer-ting og flasker veier fort litt. Når jeg har tømt meg i skapene mine har jeg igjen under 50 i vekt. Spiller forresten Breton Mage, med destruction som hovedskills. Er level 15 nå, og merker at jeg trenger noe mer magica da noen spells er kostbare.

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre mot drager? Er lvl 29 sneak Khajiit. Går dual daggers. Kjører også bue en gang i blandt, men klarer ikke treffe med pil mot drager uansett.

 

Problemet nå er at jeg møter en elder dragon lander med engang, men den brenner meg med en gang før den spiser meg og kaster meg til helvete. Har ikke sjans. Føler man nesten må gå destruction magi mot drager. Noen tips?. Har feks dragonrend, men problemet er ikke at han ikke lander.

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...