Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, og du bør også sjekke ut fordelene ved daggers før du kaster bort kostbare deadra hearts. Jeg bare mener jeg leste et sted at daggers faktisk har en hensikt i Skyrim. Daedra hearts er vell ikke så veldig kostbare? Jeg har gjort alle questene med Thief's Guilden, så har tilgang til å kjøpe desse med en vendor i Winter College. Koster 1000 gull per, men det er ikke så mye problem å skaffe når man er 100 i pick pocket Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Daedra hearts er gratis og farm-bare. Gå til Mehrunes Dagon sitt altar, der er det 4 daedras som respawner, med 100% droprate for hjerter. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hmm, må sjekke det ut. Er noe jeg lurer litt på.. Jeg har ikke så veldig mange enchanter som er til nytte for meg som er archer, eneste jeg har som jeg like veldig godt er +40 % bow damage på head. +67 health og stamina på chest er også nyttig. Noen som vet noen andre jeg kan bruke, og hvor jeg kan få tak i dem? Lenke til kommentar
Edian Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg visste ikke at tilgangen var så enkel, så jeg har kjøpt mine i Winterhold College. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Om du gifter deg, og noko "skjer" med fruen/mannen, kan du då gifte deg på nytt`? Endret 17. november 2011 av E7ite Lenke til kommentar
Shar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er det noen som vet om en rask og effektiv måte å levle Alchemy? For meg så tar det kansje 10 potions før jeg får en level, og jeg har bare rundt 25 i alchemy. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tid og talmodighet Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er det noen som vet om en rask og effektiv måte å levle Alchemy? For meg så tar det kansje 10 potions før jeg får en level, og jeg har bare rundt 25 i alchemy. Plukk opp alt du kommer over, trykk gjerne en gang på hver for å lære første effekt ingrediensen har. Kombiner så alt som gir potions/poisons. Er ikke verre enn det. Du finner mange blomster og sopp rundt i Skyrim så er ikke noe vanskelig å lvle det bare du reiser rundt til fots. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som vet hva konsekvensene av å bli med på kanibalisme er? Føler liksom det er feil av en som prøver å være snill og hjelpsom å spise mennesker, men er belønningen god nok er det jo bare å hive innpå Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kanibalisme? :o Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kanibalisme ja. Er et quest som gir deg muligheten å spise en prest du akkurat har lurt med deg og drept. Men har en eller annen uggen følelse det vil komme tilbake på meg senere i spillet om jeg faller for fristelsen. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som har gjort Blood's Honor questen til Companions? Etter at jeg ble ferdig med Silver Hand, kommer jeg ikke videre til Blood's Honor Dette må da være en bug? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Får aldri bestemt meg for hva jeg skal være, vil en kombo av assasin/archer/thief/mage være for bredt? Det er akkurat det jeg er, i tillegg til one-handed. Trikset er å spesialisere seg litt, altså fokusere mer på en eller to. Nå har jeg 60-70 på sneak og archery (og nesten alle perks), og 30-50 på de andre (destruction, restoration, 1h, alchemy, light armor). Det går helt fint, jeg er level 27 og spiller på expert. Men jeg hadde muligens slitt litt uten Lydia og hesten som tank Jeg bruker også en god conjure staff (rose of etellerannet), men den trengs ikke utenom i de farligste sammenstøtene. Har bare brukt den fire ganger siden jeg fikk den. Jeg gidder ikke å bruker perks på lockpicking og pick-pocket. Førstnevnte er lett nok uten. Sistnevnte har jeg ikke hatt mye bruk for, jeg har nok av penger. Endret 17. november 2011 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hadde vært ekstra fint med en norsk fjord som en ekspansjon som bygger på grunnfundamentet og ikke blir noe separat altså fusjonert inn i det nåverende kartet på siden over eller under. Tenk så vakkert i ett allerede vakkert spill. Endret 17. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Gleder meg veldig til 25 Desember, blir nok først da spilt her i hus.. Regner da også med at de fleste bugs er borte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg mener de sølepyttene som er i spillet ligner ikke på fjorder engang. Regnet egentlig med noen fjorder når de baserer seg på nordisk klima og høye fjell. aka Norges lignendes. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg mener de sølepyttene som er i spillet ligner ikke på fjorder engang. Regnet egentlig med noen fjorder når de baserer seg på nordisk klima og høye fjell. aka Norges lignendes. Med epletrær fra Hardanger? mmm Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må man bruke perks på smithing for å få laget dragon armor? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må man bruke perks på smithing for å få laget dragon armor? ja Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg må nesten spørre. Blir det teit lage en ny figur nå? Jeg har brukt ca. 45 timer på min halvveis mislykkede battle mage som heller kan kalles en jack of all trades. Frister sånn å starte på nytt med en litt mer vellaget klasse, også føler jeg at å modde meg til riktige perks blir feil.. Jeg føler ikke det, karakteren min ble også mislykkede mage. Så da vil jeg heller starte på nytt å lage en vellaget klasse som jeg kan kose meg gjennom dette herlige spillet på nytt med. Jeg laget først en dual wield/archer thief klasse, men angret da jeg hadde spilt denne en stund. Så begynte på nytt og laget en mage. Å det føltes bra å begynne på nytt. Tror jeg hadde angret om jeg hadde "jukset" meg lett rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå