KeyanZa Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 hvilke guild/klan bør jeg joine dersom jeg går for stealth archer build? noe å anbefale? spiller d noen rolle igrunn? Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 hvilke guild/klan bør jeg joine dersom jeg går for stealth archer build? noe å anbefale? spiller d noen rolle igrunn? Thieves guild for pickpocket/sneaking/stealing. Dark brothehood for ein mer assassin stil. Eller bare ta begge 2 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 hvilke guild/klan bør jeg joine dersom jeg går for stealth archer build? noe å anbefale? spiller d noen rolle igrunn? Thieves guild for pickpocket/sneaking/stealing. Dark brothehood for ein mer assassin stil. Eller bare ta begge 2 ok takk Lenke til kommentar
valentino Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vil min pc klare å kjøre dette spillet greit? Hadde jo vært morsomt og spilt det på så høy grafikk som mulig: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5 Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL8 Intel Core i5 Quad Processor i5-750 Var litt i tvil om jeg skulle kjøpe det til xbox, ps3 eller PC, men det er helt klart PC-versjonen som frister mest. Jeg har en relativt utdatert pc, med et ferskt skjermkort og jeg kjører på high i grafikk. HIS Radeon HD 6750 1GB GDDR5 Gammel Kingston 4 GB DDR2 ram AMD Athlon X2, 4600. CPU er det eneste som ikke oppfyller sys req for anbefalt oppsett. Før jeg fikk spillet fryktet jeg at jeg så vidt skulle klare å dra det i gang. Jeg er strålende fornøyd da jeg er ferdig med den tiden da jeg måtte ha det dyreste av det dyreste innen pc. Kravene til dette spiller gjør at jeg fremdeles kan kose meg med en pc som snart er som antikk å regne. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tenkte å kjøre en mage med conjuration og som bruker plate osv... fy faen så svakt det er D:.... blir jo eid av alle sammen.... Måtte skru på god mode for å ta en boss... noe som IKKE er morsomt :[ Da spiller du feil. Har gått 1-hand, conjuration og heavy armor hele veien på Master uten problemer. Det er sterkt mens du levler, men helt insane på 100 skill. TO dremora lords er helt broken. hmm.. jeg spiller vel på normal eller noe slikt...? Det jeg pleier å gjøre er å spawne en Flame Atronach(eller noe lignende), ta frem Bound battle axe, og dør.... har du noen tips? er level 14 nå.. har mere magicka enn hp. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Trenger hjelp til et Companion oppdrag Har nettopp fått sverdet av Vilkas som jeg skal levere til en annen fyr for å forbredre det, problemet er at av og til snakker folkene "veldig fort", slik at jeg ikke får med meg hva de sier. Hvis jeg prøver å snakke med Vilkas igjen sier han ingenting om det, men jeg har sverdet hans. Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har et annet spm om Main Quest: Jeg har sloss mot Alduin med Dragonrend, men finner ut at han ikke kan dø og han stikker av også dro jeg til Jarlen og snakket med han om å bruke slottet hans til å fange en drage hvor jeg må hjelpe han med borgekrigen først. Er det mye igjen etter dette? Er forresten litt morsomt at det er vanskeligere å drepe en mammut enn det er å nesten drepe Alduin... Endret 17. november 2011 av Xito Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Trenger hjelp til et Companion oppdrag Har nettopp fått sverdet av Vilkas som jeg skal levere til en annen fyr for å forbredre det, problemet er at av og til snakker folkene "veldig fort", slik at jeg ikke får med meg hva de sier. Hvis jeg prøver å snakke med Vilkas igjen sier han ingenting om det, men jeg har sverdet hans. Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har et annet spm om Main Quest: Jeg har sloss mot Alduin med Dragonrend, men finner ut at han ikke kan dø og han stikker av også dro jeg til Jarlen og snakket med han om å bruke slottet hans til å fange en drage hvor jeg må hjelpe han med borgekrigen først. Er det mye igjen etter dette? Gå i quest log og trykk på questen slik at den får en liten pil på seg så viser den deg veien du skalgå Er forresten litt morsomt at det er vanskeligere å drepe en mammut enn det er å nesten drepe Alduin... Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk her på? Synes adept blir altfor lett. Spiller på master selv. er gøy med assassin. hvis man lar være å snike er man faktisk talt fucked:P btw, alle dere som klager på bugs? whut? har spilt i over 40 timer nå. Eneste je har hatt er vel en eller 2 ctd. Spiller på expert selv, og det er noen bugs i spillet som jeg har sett. Svært lite game breaking bugs for min del da. Har vel spilt en ca 60 timer snart. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Trenger hjelp til et Companion oppdrag Har nettopp fått sverdet av Vilkas som jeg skal levere til en annen fyr for å forbredre det, problemet er at av og til snakker folkene "veldig fort", slik at jeg ikke får med meg hva de sier. Hvis jeg prøver å snakke med Vilkas igjen sier han ingenting om det, men jeg har sverdet hans. Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har et annet spm om Main Quest: Jeg har sloss mot Alduin med Dragonrend, men finner ut at han ikke kan dø og han stikker av også dro jeg til Jarlen og snakket med han om å bruke slottet hans til å fange en drage hvor jeg må hjelpe han med borgekrigen først. Er det mye igjen etter dette? Gå i quest log og trykk på questen slik at den får en liten pil på seg så viser den deg veien du skalgå Er forresten litt morsomt at det er vanskeligere å drepe en mammut enn det er å nesten drepe Alduin... Jeg vet det, men jeg lurer på om det er mye igjen av Main Quest, ikke hvordan jeg kommer videre. Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Trenger hjelp til et Companion oppdrag Har nettopp fått sverdet av Vilkas som jeg skal levere til en annen fyr for å forbredre det, problemet er at av og til snakker folkene "veldig fort", slik at jeg ikke får med meg hva de sier. Hvis jeg prøver å snakke med Vilkas igjen sier han ingenting om det, men jeg har sverdet hans. Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har et annet spm om Main Quest: Jeg har sloss mot Alduin med Dragonrend, men finner ut at han ikke kan dø og han stikker av også dro jeg til Jarlen og snakket med han om å bruke slottet hans til å fange en drage hvor jeg må hjelpe han med borgekrigen først. Er det mye igjen etter dette? Gå i quest log og trykk på questen slik at den får en liten pil på seg så viser den deg veien du skalgå Er forresten litt morsomt at det er vanskeligere å drepe en mammut enn det er å nesten drepe Alduin... Jeg vet det, men jeg lurer på om det er mye igjen av Main Quest, ikke hvordan jeg kommer videre. http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Main_Quest_(Skyrim) Lenke til kommentar
Edian Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Ssssshhhh! Slikt har vi spoiler-tags for det der ligger kanskje i kortene, men damn... Endret 17. november 2011 av Edian Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Til nå har jeg kun fokusert på Archery på characteren min, og er mellom lvl 80-90 i dette. For å få litt variasjon så kunne jeg tenkt meg å lvle opp en annen skill som jeg kan gjøre skade med i tilegg. Hva anbefaler dere? Conjuration, 1Hand, 2Hand, Destruction eller hva? Jeg fokuserer på sneak/archery, så må passe med dette. Har tilgang til Daedric våpen, men vet ikke hvordan jeg skal lvle opp raskest mulig. Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Archery med dual wield back-up hadde jo vært kult da, men da har du ikke så mye defense så det blir kanskje litt dumt Lenke til kommentar
Edian Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Bow er jo 2H, så når du først bytter våpen kan jeg personlig anbefale et bra sverd og destruction magic. Dette åpner jo for healing i kjipe stunder også. Ellers har jeg hørt et rykte om at daggers er mer brukbare enn før, så kanskje kjøre dual wield med slike? Da har du jo dessuten en fin assassin. Endret 17. november 2011 av Edian Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hmm.. Har to Daedric sverd liggende i huset mitt, men er fort gjort å lage to daggers også. Får se hva jeg bestemmer meg for Lenke til kommentar
Edian Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, og du bør også sjekke ut fordelene ved daggers før du kaster bort kostbare deadra hearts. Jeg bare mener jeg leste et sted at daggers faktisk har en hensikt i Skyrim. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Til nå har jeg kun fokusert på Archery på characteren min, og er mellom lvl 80-90 i dette. For å få litt variasjon så kunne jeg tenkt meg å lvle opp en annen skill som jeg kan gjøre skade med i tilegg. Hva anbefaler dere? Conjuration, 1Hand, 2Hand, Destruction eller hva? Jeg fokuserer på sneak/archery, så må passe med dette. Har tilgang til Daedric våpen, men vet ikke hvordan jeg skal lvle opp raskest mulig. Jeg har fokusert mye som deg, men en kombinasjon av 2 hånds våpen og bue. For meg funker det bra, de folka som jeg kan ta med bue de blir plukket enkelt og greit, mens de som tåler mer enn en bil eller 3 får smake øksa. I huler sniker jeg meg rundt og bruker feller for hva de er gode for. Intet er mer morsomt enn å skyte en pil i ett område med olje for deretter å se folka løpe dit mens jeg skyter ned en lykt som brenner i samme olja. Så langt funker det bra for min del både mot Drager og vanlige folk. Mangler litt forsvar siden jeg ikke har skjold, men tanken er uansett at de skal ikke komme innpå meg før de har mista nok liv til at de ikke utgjør en direkte fare. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, og du bør også sjekke ut fordelene ved daggers før du kaster bort kostbare deadra hearts. Jeg bare mener jeg leste et sted at daggers faktisk har en hensikt i Skyrim. Største fordelen jeg har sett så langt må jo være sneak attack skaden de gjør. De er seriøst bra på den måten der. Ellers så vil jeg tro at daggers kanskje er raskere å slå med enn mye annet slik at man kan få inn angrep raskere enn med større våpen. Og med å få inn angrep kan man innimellom avbryte motstanderens angrep så det er jo ikke dumt det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå